Centrex

​​Santralın ve hatların bakımı 7 gün ve 24 saat Türk Telekom'un profesyonel elemanları tarafından yapılır. Centrex bakımı için personel bulundurulmasına gerek yoktur.​

Tüm sistemler teknolojik yönden veya kapasite açısından yetersiz kalabilir. Centrex teknolojik olarak sürekli yenilenen bir sistem olduğu için her yıl sistem üzerine, en son teknolojinin sağladığı yeni özellikler ilave edilir. Böylece yeni özelliklerden yararlanmak için santral değiştirmenize gerek kalmaz.

Kapasite yönünden ise Centrex servisi ile hat kapasite ihtiyacı 2 hattan 40.000 hata kadar karşılanabilir. Ayrıca başvuru ile istediğiniz kadar hat ilavesini hemen yaptırabilirsiniz. İstendiği takdirde, ihtiyaç fazlası hatlar Türk Telekom'a iade edilebilir.​​​

​​Şirketin aynı kullanıcı grubu içinde yapılan konuşmalar için herhangi bir ücret ödenmenize gerek yoktur. Şirket dışı görüşmeler ise normal telefonlara uygulanan tarifeler uyarınca ücretlendirilir.​

​​Gerek santral, gerekse enerji üniteleri ulusal şebekenin bir parçası olduğundan, servis tam yedekli ve güvenilir bir yapıya sahiptir. Ayrıca santraldan çıkışlar normal telefon hatlarındaki gibi olduğundan diğer santrallara alternatif yönler üzerinden ulaşma imkânı vardır.​

​​Mevcut telefon cihazları bu serviste kullanılabilir. Özel kullanım kolaylıklarının tümünden yararlanabilir ve göstergenizden arayan veya aranan kişinin ismini ve numarasını da görebileceğiniz altı farklı sayısal telefon setinden uygun olan birini seçebilirsiniz.​

​​İstendiğinde şirket numarası üzerinden doğrudan veya operatör aracılığı ile ulaşılabilir veya aramalar doğrudan veya operatör vasıtasıyla yapılabilir. Ancak arayanlar doğrudan numarayı çevirerek ulaşabileceğinden operatörlerin iş yükü son derece azalır.​

​​Şirketinizin büyüklüğüne ve kullanıcı sayısına göre 1 ila 5 arasında herhangi bir sayıda rakam çevirerek şirket içi aramaları gerçekleştirebilirsiniz.

​​İstediğiniz telefona, gerek aramada, gerek aranmada her türlü kısıtlama (şehir içi, şehirler arası ve milletlerarası) getirebilirsiniz. Ayrıntılı fatura özelliği ile şirket görüşmeleri hakkında detaylı bilgi alabilir, şirket görüşmelerini kontrol altında tutabilirsiniz.​

Centrex servisi haberleşmeyi kolaylaştıracak 350'nin üzerinde özellik sağlar. Teknolojik gelişmelere paralel olarak her geçen gün bunlara yenisi eklenir. Özellikle Çağrı Yönlendirme, Çağrı Bekletme, Cevapsız Çağrı, Geri Arama, Hızlı Arama, Çağrı Transferi, Çağrı Toplama, Otomatik Arama, Interkom (Grup İçi Arama) vb. gibi özelliklerden yararlanabilirsiniz.​​​