İş Telefonu

Müşterilerimizin abonelik fesih işlemlerini, Türk Telekom Grup Mağazalarına şahsen başvuru yaparak veya faks çekerek yapabilmesi mümkündür. Faks ile abonelik fesih işlemleri yapmak isteyen müşterilerimizin üzerinde abonelik bilgilerinin bulunduğu imzalı bir dilekçe ile yetkili kişinin kimlik fotokopisi, yetkili olduğunu gösterir belge ve imza sirküleri, vekâletname ile yetkilendirme varsa vekâletnamenin bir kopyasını 0(212) 273 31 25 numaralı faksa göndermesi yeterlidir. Talep edilen işlemlerin sorunsuz ve eksiksiz bir şekilde ve zamanında tamamlanabilmesi için sizinle irtibata geçmemiz gerekebilir. Bu nedenle iletişim bilgilerinin doğru ve güncel olmasına dikkat edilmelidir. Ayrıca güncel iletişim bilgilerinin (Cep Telefon ve sabit telefon numarası) dilekçede yer alması önem arz etmektedir.

Abonelik feshi işlemini yalnızca yetkili kişilerin kendilerinin veya vekâletname ile yetkilendirilen kişilerin gerçekleştirebildiğini hatırlatmak isteriz.

Yazılı talebiniz Şirketimize ulaştığı tarihten itibaren 7 gün içerisinde fesih işlemi gerçekleştirilecektir. Hattınızın iptali sonrasında varsa mülkiyeti şirketimize ait olan cihaz/donanım/modem/kart ve benzeri ekipmanların iade edilmesi gerekmekte olup, iadesi gerçekleşmeyen ekipmanların ücreti son faturanıza yansıtılacaktır. Hattınıza ait son faturanın takip edilerek ödenmesi gerektiğini bilgilerinize sunarız.​

  • Faturanızın son ödeme tarihi geçtiği halde ödenmemesi durumunda hizmetin sunumu giden aramalara kapatılarak kısıtlanabilir ya da tamamen durdurulabilir.
  • Hat kısıtlama/durdurma işleminden önce aboneye tercih ettiği iletişim kanallarından bilgilendirme yapılmaktadır.
  • Hattın kısıtlanmasına/durdurulmasına neden olan faturalar ödendikten sonra hizmetin sunumuna devam edilir.
  • Kısıtlanmış/durdurulmuş olan hatlar için Açma-Kapama ücreti işlem başına vergiler dahil 24 TL’dir.
  • Bir takvim yılında "borç nedeniyle" yapılan ilk açma-kapama işlemi için söz konusu ücret faturanıza yansıtılmayacaktır.