Kullanım Miktarı Bilgilendirme Servisi

​​Kullanım miktarı sınırlı tarife ve/veya kampanyalarımızdan faydalanan iş telefonu müşterilerimize, kullanım miktarlarının %80 ve %100 sınırına ulaşması durumunda ücretsiz bilgilendirmesi sağlayan servisimizdir.​

​​Kullanım Miktarı Bilgilendirme Servisi ücretsiz bir hizmettir.​

​​Bu hizmet sadece kullanım miktarınızı bilgilendirme amaçlı sunulan bir servistir. İş telefonu hizmetinizde herhangi bir kesinti yaşanmaz.​

​​Tüm Türk Telekom iş telefonu müşterilerimize ek talep gerekmeksizin sunulmaktadır.​

İş telefonu tarife ve/veya kampanyalarınızdaki görüşme dakikası gibi kullanım miktarı sınırlı hizmetlerinin %80 ve %100 sınırına ulaşması durumunda ücretsiz bilgilendirme yapılır.​​​

Türk Telekom Ofis ve Mağazaları, 444 5 444 no lu Türk Telekom Kurumsal Müşteri Hizmetleri veya Kurumsal Online İşlem Merkezi’nden başvurarak bilgilendirme kanalınızı aşağıdaki seçenekler ile değiştirebilirsiniz.

  • SMS ve Sıralı Bilgilendirme*
  • Sadece SMS ile bilgilendirme
  • Sadece E-posta ile bilgilendirme

*SMS gönderimi sağlanamaması durumunda sırasıyla e-posta ve sesli yanıt sistemi ile bilgilendirme yapılmaktadır.

Gönderilen bilgilendirme içeriğinde; hizmet numaranız, %80-%100 sınırına erişen ilgili kampanya/tarifeniz adı, kalan dakika ve ilgili yön bilgisi. Yapılan bilgilendirmelere son 2 saatlik kullanımlarınız dâhil olmayabilir.​​​

Aşağıdaki kanallardan güncel kullanım miktarınızı öğrenebilirsiniz.

  • Türk Telekom Ofis ve Mağazaları
  • 444 5 444 – Türk Telekom Kurumsal Müşteri Hizmetleri
  • Türk Telekom Kurumsal Online İşlem Merkezi
  • 0800 314 15 16 – Sesli yanıt Sistemi

Aşağıdaki kanallardan servisin iptalini sağlayabilirsiniz.

  • Türk Telekom Ofis ve Mağazaları
  • 444 5 444 – Türk Telekom Kurumsal Müşteri Hizmetleri
  • Türk Telekom Kurumsal Online İşlem Merkezi
  • 0800 314 15 16 – Sesli yanıt Sistemi

Bu servis bilgilendirmelerinde kullanılacak cep telefonu ve e-mail bilgilerinizi aşağıdaki kanallardan güncelleyebilirsiniz.

  • Türk Telekom Ofis ve Mağazaları
  • 444 5 444 – Türk Telekom Kurumsal Müşteri Hizmetleri
  • Türk Telekom Kurumsal Online İşlem Merkezi
  • 0800 314 15 16 – Sesli yanıt Sistemi

​​Kullanım miktarı sınırlı hizmetlerde, aynı fatura dönemi içinde kullanılabilecek paket yönüne ait dakika miktarının aşılması durumunda yansıyan ücrettir.​