Genel

Numaramı taşımak için nereden başvurabilirim?

Numaranızı ve Kurumsal hatlarınızı Türk Telekom'a taşımak için başvurularınızı Türk Telekom iletişim merkezlerimizden, www.turktelekom.com.tr internet sitemizden ya da 4445444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri numarasını arayarak gerçekleştirebilirsiniz.

Numaramı taşımam için başvuru sırasında benden istenen belgeler nelerdir?

İlgili Kurumsal hatlarınızı taşıma işleminiz için aşağıdaki belgeler ile birlikte başvurarak TÜRK TELEKOM iletişim merkezlerinde bulunan Numara Taşıma Başvuru formunu doldurmanız yeterlidir.

a. Şirket yetkilisinin kimlik fotokopisi

b. Son üç aydan birine ait Ticaret Sicili Faaliyet Belgesi veya son iki aydan birine ait KDV tahakkuk fişi

c. Vergi levhası kopyası

d. Şirket imza sirküleri

En az kaç adet kurumsal hat alabilirim?

Dilerseniz sadece bir adet hat ile de aboneliğinizi başlatabilirsiniz.

Numara taşıma için başvurdum ama vazgeçmek istiyorum. Ne yapmalıyım ?

Numara taşıma için başvurmuş olduğunuz operatöre tekrar giderek, başvurunuzdan vazgeçtiğinize dair iptal formu / dilekçesi iletebilirsiniz.

Ancak; başvuru iptal talebinizi, hatlarınızı taşıma zamanı bildirimi size gelmeden evvel iletmeniz gerekmektedir. Bu bildirim geldikten sonra vazgeçme hakkınız kalmamakta olup; numaranız taşındıktan sonra, eski operatörünüze tekrar taşıma işlemi yapabilirsiniz.


Cepten internete nasıl bağlanırım?

Telefonunuzun internet ayarlarını *100# menüsünden ya da 4445444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'nden alabilir ve ayarlarınızı yaptıktan sonra internete bağlanabilirsiniz.

Size en uygun internet paketlerini buradan seçerek cepten internet keyfini doya doya yaşayabilirsiniz.

3G'den faydalanmam için ne yapmam gerekir?

*100# servisi İşlemler menüsünden ya da 4445444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayarak 3G abonelik talebinde bulunabilirsiniz

Abone olduktan sonra 3G'den faydalanmanız için, 3G destekli cihaz kullanmanız ve 3G kapsama alanında olmanız gerekmektedir. Ayrıca telefonunuzun Ayarlar bölümünden "Dual Mode" veya "Çift Mod" seçeneğini de açmanız gerekmektedir. Bu sayede telefonunuz 2G ve 3G şebekeleri arasında kesintisiz geçiş yapabilecektir. Sadece 2G seçeneği açık telefonlar 3G şebekesine bağlanmaz; sadece 3G şebekesi açık telefonlar da 3G kapsaması olmayan alanlarda Türk Telekom şebekesine bağlantı yapamaz.

3G aboneliğinizi iptal etmek ve Türk Telekom 2G abonesi olarak 2G servis ve hizmetlerinden yararlanmak için Türk Telekom'a 3G abonelik iptal talebinde bulunmanız ve talebinizin Türk Telekom tarafından onaylanması gerekmektedir. Bireysel tarife kullanan abonelerimiz IPTAL yazıp 5555'e ücretsiz SMS göndererek; Türk Telekom bayilerine başvurarak; Türk Telekom web sitesi Online İşlemler'e giriş yapıp 3G abonelik iptal talebinde bulunarak; Türk Telekom WAP sitesi İşlemler bölümünden abonelik iptal talebinde bulunarak; Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni (550) arayarak ve ister sesli yanıt sistemi isterlerse de operatörlere bağlanarak ve de *100# servisi İşlemler menüsünden 3G abonelik iptal talebinde bulunarak 3G aboneliği iptal edebilir ve 2G abonesi olarak servis almaya devam edebilirler. Türk Telekom tarafından 3G abonelik iptal talebinin onaylanması durumunda aboneye bilgilendirme mesajı gönderilecektir.

Telefonumun 3G uyumlu olup olmadığını nasıl öğrenebilirim?

Telefonunuzun 3G uyumluluğunu; 3534'e boş SMS atarak; *100# ile 3G menüsü altında 3G Cihaz Sorgulama adımından;

Online İşlemler > 3G İşlem​lerim > 3G Servis İşlemleri adımından;  Online İşlemler > 3G İşlemleri > 3G Servis İşlemleri adımından öğrenebilirsiniz.

3G Nedir? Hayatımda Neleri Değiştirir?

3G, cep telefonundan veya bilgisayardan hızlı internet bağlantısı sağlayan ve birçok servis hizmeti sunan üçüncü nesil mobil iletişim altyapısına verilen genel addır. 3G ile GSM'den farklı olarak yeni bir frekans bandından ve daha fazla bant genişliğinden faydalanarak multimedya uygulamalarını mobil alana taşımak mümkündür.

Türk Telekom 2007 ve 2008 yılında yaptığı yatırımlar ile çekirdek şebekesinde tamamen IP tabanlı altyapıya geçmiş; abonelerine 3G sunulması için gerekli ana çalışmayı tamamlamıştır.

3G ile her an, her yerden 3G hızında internete bağlanabilir, cep telefonunuzdan televizyon izleyebilir, görüntülü konuşabilir ve birçok yenilikçi servisten yararlanabilirsiniz.

3G Ücretli midir?

3G'ye kayıt olmak ücretsizdir.

3G abonesi olursam yurtdışında da bu hizmetten yararlanabilecek miyim?

Türk Telekom ile roaming anlaşması yapmış operatörlerde sesli görüşme; data kullanımı veya görüntülü konuş hizmetlerinden yararlanabilirsiniz. Güncel bilgi için Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayabilirsiniz.

3G kapsamında olduğumu nasıl anlayacağım?

3G kapsaması 81 ilde şehir merkezleri ve bazı çevre ilçelerde sunulmaktadır. Bulunduğunuz lokasyonda 3G kapsaması olup olmadığını Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'nden öğrenebilirsiniz.

WAP ve GPRS'in farkı nedir?

WAP kullanırken bağlı olduğunuz süre üzerinden ücretlendirilirken, GPRS/EDGE/3G teknolojilerinde transfer edilen data miktarı üzerinden ücretlendirilir ve çok daha hızlı bir şekilde bağlantı sağlarsınız.

GPRS'i kullanabilmem için abone olmam gerekiyor mu?

GPRS servisimizi kullanmanız için herhangi bir abonelik yaptırmanıza gerek yoktur. GPRS uyumlu bir telefonunuzun olması ve gerekli ayarlarınızı yapmanız, servisi kullanmanız için yeterli olacaktır.

Yurt dışına çıktığımda internete girebilir miyim?

Hattınızın yurt dışında kullanıma açık olması (roaming) durumunda yurt dışında anlaşmalı olduğumuz operatörler üzerinden mobil internet kullanabilirsiniz. Anlaşmalı olduğumuz ülke ve operatör listesine buradan ulaşabilirsiniz.


Bilgisayarımdan/Tabletimden internete nasıl bağlanırım?

Bilgisayarınızdan internete Türk Telekom Jet Modeminizle bağlanabilirsiniz. Türk Telekom Jet Modeminizi bilgisayarınızın USB girişine taktıktan sonra kurulumunu gerçekleştirebilir ve internete bağlanmaya başlayabilirsiniz. Mobil modem ve data tarifelerine buradan ulaşabilirsiniz

3G'den faydalanmam için ne yapmam gerekir?

3G abonesi olmak için Türk Telekom'a 3G abonelik talebinde bulunmanız ve talebinizin Türk Telekom tarafından onaylanması gerekmektedir. Bireysel tarife kullanan abonelerimiz 3G yazıp 5555'e ücretsiz SMS göndererek; Türk Telekom yetkili bayileri üzerinden sözleşme imzalayarak; Türk Telekom web sitesi Online İşlemler'e giriş yapıp 3G abonelik talebinde bulunarak; Türk Telekom WAP sitesi İşlemler bölümünden abonelik talebinde bulunarak; Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni (550) arayarak ve ister sesli yanıt sistemi isterlerse de operatörlere bağlanarak ve de *100# servisi İşlemler menüsünden 3G abonelik talebinde bulunarak 3G aboneliği başlatabilirler. Türk Telekom tarafından abonelik talebinin onaylanması durumunda aboneye bilgilendirme mesajı gönderilecektir.

Abone olduktan sonra 3G’den faydalanmanız için, 3G destekli cihaz kullanmanız ve 3G kapsama alanında olmanız gerekmektedir. Ayrıca telefonunuzun Ayarlar bölümünden "Dual Mode" veya "Çift Mod" seçeneğini de açmanız gerekmektedir. Bu sayede telefonunuz 2G ve 3G şebekeleri arasında kesintisiz geçiş yapabilecektir. Sadece 2G seçeneği açık telefonlar 3G şebekesine bağlanmaz; sadece 3G şebekesi açık telefonlar da 3G kapsaması olmayan alanlarda Türk Telekom şebekesine bağlantı yapamaz.

3G aboneliğinizi iptal etmek ve Türk Telekom 2G abonesi olarak 2G servis ve hizmetlerinden yararlanmak için Türk Telekom'a 3G abonelik iptal talebinde bulunmanız ve talebinizin Türk Telekom tarafından onaylanması gerekmektedir. Bireysel tarife kullanan abonelerimiz IPTAL yazıp 5555'e ücretsiz SMS göndererek; Türk Telekom bayilerine başvurarak; Türk Telekom web sitesi Online İşlemler'e giriş yapıp 3G abonelik iptal talebinde bulunarak; Türk Telekom WAP sitesi İşlemler bölümünden abonelik iptal talebinde bulunarak; Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni (550) arayarak ve ister sesli yanıt sistemi isterlerse de operatörlere bağlanarak ve de *100# servisi İşlemler menüsünden 3G abonelik iptal talebinde bulunarak 3G aboneliği iptal edebilir ve 2G abonesi olarak servis almaya devam edebilirler. Türk Telekom tarafından 3G abonelik iptal talebinin onaylanması durumunda aboneye bilgilendirme mesajı gönderilecektir.

3G nedir? Hayatımda neleri değiştirir?

3G, cep telefonundan veya bilgisayardan hızlı internet bağlantısı sağlayan ve birçok servis hizmeti sunan üçüncü nesil mobil iletişim altyapısına verilen genel addır. 3G ile GSM'den farklı olarak yeni bir frekans bandından ve daha fazla bant genişliğinden faydalanarak multimedya uygulamalarını mobil alana taşımak mümkündür.

Türk Telekom 2007 ve 2008 yılında yaptığı yatırımlar ile çekirdek şebekesinde tamamen IP tabanlı altyapıya geçmiş; abonelerine 3G sunulması için gerekli ana çalışmayı tamamlamıştır.

3G ile her an, her yerden 3G hızında internete bağlanabilir, cep telefonunuzdan televizyon izleyebilir, görüntülü konuşabilir ve birçok yenilikçi servisten yararlanabilirsiniz.

3G mikrositesi için tıklayınız

3G Ücretli midir?

3G'ye kayıt olmak ücretsizdir.

3G abonesi olursam yurtdışında da bu hizmetten yararlanabilecek miyim?

Türk Telekom ile roaming anlaşması yapmış operatörlerde sesli görüşme; data kullanımı veya görüntülü konuş hizmetlerinden yararlanabilirsiniz. Güncel bilgi için Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayabilirsiniz.

3G kapsamında olduğumu nasıl anlayacağım?

3G kapsaması 81 ilde şehir merkezleri ve bazı çevre ilçelerde sunulmaktadır. Bulunduğunuz lokasyonda 3G kapsaması olup olmadığını Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'nden öğrenebilirsiniz.

GPRS'i kullanabilmem için abone olmam gerekiyor mu?

GPRS servisimizi kullanmanız için herhangi bir abonelik yaptırmanıza gerek yoktur. GPRS uyumlu bir telefonunuzun olması ve gerekli ayarlarınızı yapmanız, servisi kullanmanız için yeterli olacaktır.

Yurt dışına çıktığımda internete girebilir miyim?

Hattınızın yurt dışında kullanıma açık olması (roaming) durumunda yurt dışında anlaşmalı olduğumuz operatörler üzerinden mobil internet kullanabilirsiniz. Anlaşmalı olduğumuz ülke ve operatör listesine buradan ulaşabilirsiniz.


Güvenli İnternet Nasıl Çalışır?

Güvenli internet cep telefonlarınızdan veya modemlerinizde tercih etmiş olduğunuz profil (Aile Profili veya Çocuk Profili) doğrultusunda, filtrelenmesi gereken bir web sitesine erişilmek istendiğinde Güvenli İnternet Servisi özelleştirilmiş bir engelleme sayfası ile sizi bilgilendirecek ve sayfanın olumsuz etkilerinden koruyacaktır.

Filtrelemeye ilişkin ilgili Beyaz ve Kara listelerin kapsamı Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurulu (BTK) tarafından belirlenmiştir.

Güvenli İnternet Hizmetinden Nasıl Faydalanabilirim?

Profil değişikliği bilgilerine erişmek için tıklayınız

Güvenli İnternet Kullanırsam Hızım Azalır Mı?

Güvenli internet hizmetinden yararlandığınız sürece internet hızında bir azalma olmamaktadır. Standart internet erişim hızınızda bağlanmaya devam edebileceksiniz.

Seçtiğim profile göre filtreli olması gereken siteyi görebiliyorum. Ne yapmam gerekiyor?

Profillerdeki internet sitesi filtrelemelerine ilişkin listeler Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurulu (BTK) tarafından belirlenmektedir. Giriş yaptığınız sitenin seçmiş olduğunuz profilde filtrelenmesi gerektiğini düşünüyorsanız www.guvenlinet.org web sitesi üzerinden şikayetinizi ilgili kuruma iletebilirsiniz.

"X" sitesinin mevcut profilime dahil edilmesini yada çıkartılmasını istiyorum ne yapmalıyım?

Profillerdeki internet sitesi filtrelemelerine ilişkin listeler Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) tarafından belirlenmektedir. Giriş yaptığınız sitenin seçmiş olduğunuz profilde kısıtlanması/görüntülenmesi gerektiğini düşünüyorsanız www.guvenlinet.org web sitesi üzerinizden şikayetinizi ilgili kuruma iletebilirsiniz.

Hangi sitenin hangi profile uygun oldugunu nerden görebilirim?

Profillerdeki internet sitesi filtrelemelerine ilişkin listeler Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) tarafından belirlenmektedir. Şu anda bu şekilde bir sorgulama yapılamamaktadır.

Neden Böyle bir uygulama yapılmasına karar verildi?

Internetin güvenli kullanımına ilişkin talep ve şikayetler doğrultusunda Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) tarafından konuyla ilgili düzenleme yapılmıştır.

Profilimi ne sıklıkla değiştirebilirim?

Profil değişikliği ile ilgili bir süre sınırlaması bulunmamaktadır.

Profil değişikliğini nerelerden yapabilirim?

Online İşlemler üzerinden, bayilerimizden veya 4441500 Müşteri Hizmetleri kanalıyla profilinizi değiştirebilirsiniz.

Mevcut profilimi hangi kanallardan öğrenebilirim?

Online İşlemler üzerinden, bayilerimizden veya 4441500 Müşteri Hizmetleri kanalıyla profilinizi öğrenebilirsiniz.

Telefonumdan Wifi baglantısı yaptım ancak kendi profilimde filtrelenmiş olan sitelere girebiliyorum. Sebebi ne olabilir?

Seçmiş olduğunuz profil ile ilgili kısıtlamaların geçerli olabilmesi için hattınız üzerinden internet bağlantısı gerçekleştirmeniz gerekmektedir.

Güvenli İnternet Hizmetini Kullanamıyorum. Sebebi Ne Olabilir?

  • Blackberry marka telefonlar Güvenli Internet Paketini henüz desteklememektedir.
  • Opera Mini Browser üzerinden internet bağlantısı yapıldığında Güvenli Internet hizmetinden yararlanılamayacaktır.
  • Web Siteleri http ve https sayfalara sahipler ise http sayfasından profil nedeniyle yasaklama söz konusu iken https sayfalar erişilebilir durumda olacaktır.
  • Profil değişikliği yaptığınızda yeni profillerinin aktif olabilmesi için internet bağlantısını kapatıp açmanız gerekmektedir.

Güvenli İnternet Hizmetini iptal etmek için ne yapmalıyım?

Profil değişikliği bilgilerine erişmek için tıklayınız.


SIM Kart değiştirmek için ne yapmam gerekir?

SIM kart değişikliği işlemini firma yetkili kimlik ve firma imza sirküleri ile birlikte herhangi bir Türk Telekom mağazamıza giderek yapabilirsiniz. SIM kartınız eğer kendiliğinden bozuldu ise SIM kartınızı yanınızda bulundurmanız ve teslim etmeniz gerekmektedir.

PUK1/PUK2 kodunuza Türk Telekom Online İşlem Merkezine giriş yaparak ulaşabiirsiniz.

Ayrıca şirket yetkilisi 4445444 Türk Telekom Müşteri Hizmetlerini arayarak PUK bilgilerini alabilmektedir.

SIM Kartımı değiştirdiğimde aynı numarayı kullanmaya devam edebilecek miyim?

SIM kartınızı değiştirdiğinizde aynı numarayı kullanmaya devam edebilirsiniz.

Mikro sim kart nedir?

Mikro SIM kart, halen kullanımdaki mini SIM kartlara oldukça benzemekle birlikte, %52 daha küçük olan bir SIM kart türüdür. Cihaza yerleştirilen kısmın boyutları mevcut kartlarda 15*25 mm iken, mikro SIM kartlarda 12*15 mm'dir. ETSI (Avrupa Telekomünikasyon Standartları Enstitüsü) tarafından, gittikçe küçülen cihaz boyutları göz önünde bulundurularak geliştirilmiştir. Bu kart servis sağlayıcılarının yonga üzerine daha fazla uygulama yüklemesine olanak sağlarken daha fazla kontrol ve güvenlik fonksiyonlarını destekliyor. Mikro SIM kartlar, mikro SIM uyumlu cihazlarla kullanılabilmektedir.

PIN numaramı nasıl öğrenebilirim ve PIN1 kodu bloke olunca ne yapmalıyım?

PUK 1 kodunuzu girmelisiniz. PUK 1 kodu, bloke olan SIM kartınızın yeniden kullanılır hale getirilmesi sağlayan aboneye ait 8 haneli ve değiştirilemez özel bir şifredir. PUK 1 kodu, 9 defadan fazla yanlış girilmesi durumunda SIM kart tamamen bloke olur. Bu durumda SIM kartın değiştirilmesi gerekmektedir. Bu değişiklik işlemini Türk Telekom mağazalarından yapabilirsiniz. PUK numaranızı bilmiyorsanız, Türk Telekom web sitesi online işlemler menüsünden veya 4445444 Türk Telekom Müşteri Hizmetlerinden öğrenebilirsiniz.

PIN2 numaramı nasıl öğrenebilirim ve PIN2 kodu bloke olunca ne yapmalıyım?

PUK 2 kodunuzu girmelisiniz. PUK 2 kodu, bloke olan PIN 2 kodunun yeniden kullanılır hale getirilmesini sağlayan aboneye ait özel bir şifredir. 8 hanelidir ve değiştirilemez. PUK 2 kodu kalıcı bloke olduğu takdirde SIM kartın ilgili bölümü kullanılamaz, ancak SIM kartın diğer özellikleri aktif durumdadır. ısterseniz Türk Telekom mağazalarından SIM kart değişikliği yapabilirsiniz. PUK 2 numaranızı bilmiyorsanız Türk Telekom web sitesi online işlemler menüsünden veya 4445444 Türk Telekom Müşteri Hizmetlerinden öğrenebilirsiniz.


Hattımı kaybettikten sonra kaç gün içinde alabilirim?

Hattınızın kayıp veya çalıntı nedeniyle bloke edilmesinden itibaren en geç 45 gün içinde yeni SIM kartınızı almanız gerekmektedir. Almamanız durumunda hattınız iptal edilebilir.

Hattımı kaybettikten sonra tekrar aynı numarayı kullanabilir miyim?

Hattınızı kaybettiğinizde, Türk Telekom satış noktalarından yeni sim kart alarak tekrar aynı numarayı kullanabilirsiniz.

Kaybettiğim telefonumu bulursam hattımı nasıl geri açtırabilirim?

Türk Telekom web sitesi online işlemler bölümünden işlem yapabilirsiniz. Ayrıca Türk Telekom müşteri hizmetlerini arayarak işleminizi yaptırabilirsiniz.

Çalınan telefonumdan en son nerenin aradığını öğrenebilir miyim?

Hat sahibi olduğunuz döneme ait bilgileri yazılı olarak almak üzere, başvuru talebinizin alınması için 4445444 Türk Telekom Müşteri Hizmetlerini aramanız gerekmektedir.


Yeni hattım için vergi taksitlendirme kampanyasından faydalanabilir miyim?

Yeni faturalı hat alan müşteriler, 400 TL'lik Özel İletişim Vergisi ve 179,28 TL'lik Telsiz Ruhsatname Ücreti, toplamda 373,14 TL'lik yeni abonelik vergi ve ücretlerini Türk Telekom ile 12 taksitte ödüyor!

Eski GSM Operatöründen Hat Kapama Belgesi getirirsem Özel İletişim Vergisini ödeyecek miyim?

*Diğer operatördeki hattınızı kapatıp hat kapama belgesi getirip TÜRK TELEKOM’dan faturalı hat alırsanız, ilk faturaya yansıyan 260 TL’lik ÖİV ve TK Ruhsatname Ücretini ödemezsiniz.

*Hat Kapama Belgesinde IMEI Yoksa 260 TL’lik İlk Tesis Özel İletişim Vergisi ödemezsiniz. 113,14 TL’lik BTK Ruhsatname Ücreti ödememek için de Cihaz Boşa Çıktı Belgesi getirmeniz gerekmektedir


Türk Telekom hattımı başka bir kişiye nasıl devredebilirim, bu işlem için ücret öder miyim?

Hat devir işlemi için başvurularınızı Türk Telekom İletişim Merkezleri'ne yapmanız gerekmektedir. Devir talebinde, devralan ve devreden olmak üzere her iki tarafın devir formunu doldurup imzalaması gerekmektedir. Devreden sadece kimlik fotokopisini bırakırken devralan yeni abonelik için gerekli evrakları ibraz etmeli ve abonelik sözleşmesi doldurmalıdır.

Bu işlem ücretsizdir. Devralan abonenin ilk faturasına Özel İletişim Vergisi yansıyacaktır.

Eski GSM Operatöründen Hat Kapama Belgesi getirirsem Özel İletişim Vergisini ödeyecek miyim?

*Diğer operatördeki hattınızı kapatıp hat kapama belgesi getirip TÜRK TELEKOM’dan faturalı hat alırsanız, ilk faturaya yansıyan 260 TL’lik ÖİV ve TK Ruhsatname Ücretini ödemezsiniz.

*Hat Kapama Belgesinde IMEI Yoksa 260 TL’lik İlk Tesis Özel İletişim Vergisi ödemezsiniz. 113,14 TL’lik BTK Ruhsatname Ücreti ödememek için de Cihaz Boşa Çıktı Belgesi getirmeniz gerekmektedir

Hattımı iptal ettirmek için ne yapmam gerekiyor?

Kurumsal Hat iptali ile ilgili 444 5 444 numaralı Türk Telekom Müşteri Hizmetlerinden detaylı bilgi alabilirsiniz.

Türk Telekom Müşteri Hizmetleri hat iptali ile ilgili sadece ön başvuruda bulunabilirsiniz.

Kurumsal hattınızı iptal ettirmek için, şirket yetkilisi ya da yetkili vekilinin yazılı başvurusunu Türk Telekom Ofis ve Mağazaları veya Fax kanallarından biri ile tarafımıza iletmesi gerekmektedir.

Yazılı talebinizin şirketimize ulaştığı tarihten itibaren 7 gün içerisinde hattınızın iptali gerçekleşecektir.

  • Size en yakın Türk Telekom Ofis ve Mağazalarına gelerek Şahsen veya Vekaletname ile hat iptal başvurusunda bulunmak isterseniz;
  • Şahsen Şirket yetkilisinin kimlik ve imza sirküleri ile birlikte yapacağı başvuruda hat iptal formu doldurup imzalamanız yeterlidir.
  • Vekil aracılığı ile yapılacak başvuruda, vekaletnamede özel yetki gerekmektedir. Yapılacak hat iptal işlemin belirtilmesi ya da Telekomünikasyon şirketleri ile her türlü işlem yapılması için yetki verildiğinin açıkça belirtilmesi gerekmektedir. Vekil kimlik belgesi ve şirket imza sirküleri kontrol edilerek hat iptal başvurusu alınacaktır.
  • Fax yoluyla hat iptal başvurusunda bulunmak isterseniz,
  • Şirket yetkilisi kimlik fotokopisinin üzerine iptalini istenen telefon numarası/numaralarının ve güncel iletişim bilgilerinin yazılarak şirket imza sirküleri ile birlikte 0212 478 68 55 numarasına faks gönderilmesi gerekmektedir.

Hat devir almak istiyorum. Ne yapabilirim?

Hat devir işlemi için başvurularınızı firma yetkilinizin Türk Telekom İletişim Merkezleri'ne yapması gerekmektedir.

Hattımın numarasını nasıl değiştirebilirim?

Numara değişikliği işleminin ücreti KDV ve ÖİV dahil 25,38 TL'dir. Bu ücret yeni numara için gönderilen ilk faturaya yansıtılır.

Hat alındıktan sonra ilk fatura kesilmeden numara değişikliği yapılırsa numara değişikliği ücreti eski numaraya çıkan faturaya yansıtılır. Numara değişikliği işlemi Türk Telekom Müşteri Hizmetleri, Türk Telekom Bayileri, Online İşlem Merkezi aracılığıyla bir fatura döneminde 1 kez yapılabilir.

Hatlarımı aramalara kapamak istiyorum, ne yapabilirim?

Hatlarınızı aramalara kapama işlemini 4445444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayarak gerçekleştirebilirsiniz.


Evinizden çıkmadan, birçok farklı kanal ile ödemelerinizi rahatlıkla yapabilirsiniz.​

Nasıl Ödeyebilirim?

  • Online İşlemler Merkezine cep telefonunuza gelecek tek kullanımlık şifre ile giriş yaparak fatura ödeme alanından kredi kartı ile,
  • Türk Telekom Mobil Uygulamasına giriş yaptıktan sonra ödemeler bölümünden kredi kartı ile,
  • Online İşlemler Uygulamasına giriş yaptıktan sonra ödemeler bölümünden kredi kartı ile,
  • 9333'ü arayarak kısıtlı ve deaktif dışındaki müşterilerimiz fatura bilgisini öğrenebilir ve kredi kartı ile ödemelerinizi yapabilirsiniz.

Otomatik Fatura Ödeme Talimatı Nasıl Verebilirim?

  • Online İşlemler Merkezimizde Fatura İşlemleri altında yer alan Otomatik Ödeme Talimatı menüsünden kredi kartınız ile,
  • Online İşlemler Uygulamasında ayarlar menüsündeki Otomatik Fatura Ödemesi bölümünden kredi kartınız ile,
  • 9333'ü arayarak Fatura Ödeme menüsünden kredi kartınız ile,
  • 444 1 444 Müşteri Hizmetlerimizi arayarak fatura bilgisi ve kredi kartı ile fatura ödeme menüsünden Otomatik Ödeme Talimatı verebilirsiniz. 

Banka ve anlaşmalı kurumlar aracılığı ile ödeme yapmak için tablodan yararlanabilirsiniz.

Bankalar ve
Anlaşmalı Kurumlar
Gişe (Nakit)Otomatik
Ödeme
ATMTelefon BankacılığıWeb SitesiKredi Kartı
Türk Telekom Mağaza/Ofis
x
x
   
x
Türk Telekom Online İşlemler Uygulaması
x
   www.turktelekom.com.tr/m
x
Türk Telekom Müşteri Hizmetleri 
x
 9333turktelekom.com.tr
x
Abank
x
x
 0850 225 00 55abank.com.tr 
Akbank T.A.S.
x
x
x
444 25 25akbank.com.tr
x
Aktifbank A.S.
x
x
 444 30 50aktifbank.com.tr 
Albarakatürk A.S.
x
x
 444 5 666albarakaturk.com.tr 
Anadolubank A.S.
x
x
 0850 222 55 50anadolubank.com.tr 
Arap Türk Bankası A.S.
x
x
  atbank.com.tr 
Burgan Bank A.S.
x
x
 0850 222 82 22burgan.com.tr 
Citibank A.S. 
x
 444 0 500citibank.com.tr 
Denizbank A.S.
x
x
x
444 0 800denizbank.com
x
Fibabanka
x
x
 444 88 88fibabanka.com.tr 
HSBC Bank A.S.
x
x
x
0850 211 0 111hsbc.com.tr
x
ICBC Turkey Bank A.S.
x
x
 444 00 50icbc.com.tr
x
ING Bank A.S.
x
x
 444 0 600ingbank.com.tr
x
Kuveyt Türk Katılım Bankası A.S.
x
x
x
444 0 123kuvetturk.com.tr 
Odeabank
x
x
x
444 8 444odeabank.com.tr
x
PTT 
x
x
    
QNB Finansbank A.S.
x
x
x
444 0 900qnbfinansbank.com
x
Sekerbank T.A.S.
x
x
x
444 78 78sekerbank.com.tr
x
T. Garanti Bankası A.S.
x
x
x
444 0 333garantibbva.com.tr
x
T. Halk Bankası A.S.
x
x
x
444 0 400halkbank.com.tr
x
T. Is Bankası A.S.
x
x
x
0850 724 07 24isbank.com.tr
x
T. Vakıflar Bankası T.A.O.
x
x
x
444 0 724vakifbank.com.tr
x
T.C. Ziraat Bankası A.S.
x
x
x
444 0 000ziraat.com.tr
x
Turkish Bank A.S
x
x
 373 73 73turkishbank.com 
Türk Ekonomi Bankası A.S.
x
x
x
444 0 666teb.com.tr
x
Türkiye Finans Katılım Bankası A.S.
x
x
x
444 2 444turkiyefinans.com.tr 
Vakıf Katılım Bankası A.S.
x
x
x
0850 202 1 202vakifkatilim.com.tr 
Yapı Kredi Bankası A.S.
x
x
x
444 0 444yapikredi.com.tr
x
Ziraat Katılım Bankası A.S.
x
x
x
0850 220 50 00ziraatkatilim.com.tr 

*PTT subelerinde giseden yapılan ödemelerde, 2,00 TL islem ücreti uygulanmaktadır.

Banka şubesi gişelerinden yapılan ödemelerde fatura başına 1 TL tahsil edilmektedir.


Fatura Üst Sınırı Servisi (FÜS) , belirlediğiniz fatura tutarına ulaştığında bilgi almanızı sağlayan ücretsiz bir hizmettir.

Fatura üst sınırı (FÜS) servisi ücretsizdir.

Bu hizmet sadece fatura tutarınız hakkında bilgilendirme amaçlı sunulan bir servistir. İş İnternet hizmetinizde herhangi bir kesinti yaşanmaz.

Tercih edeceğiniz fatura üst sınırı aylık sabit ücretler toplamınızın üzerinde olmalıdır. Fatura üst sınırınızı en az 90 TL, 100 TL, 150 TL, 200 TL, 500 olarak belirleyebilirsiniz.

Her faturanız için bir tane Fatura Üst Sınırı belirleyebilirsiniz.

Fatura Üst Sınırınızı güncellemek için aşağıdaki kanallardan başvuruda bulunabilirsiniz.

  • Türk Telekom Ofis ve Mağazaları
  • 444 5 444 – Türk Telekom Kurumsal Müşteri Hizmetleri
  • Türk Telekom Kurumsal Online İşlem Merkezi

Yeni bir fatura üst sınırı talebiniz, bir sonraki fatura dönemi itibariyle geçerli olacaktır.

  • Türk Telekom Ofis ve Mağazaları
  • 444 5 444 – Türk Telekom Kurumsal Müşteri Hizmetleri
  • Türk Telekom Kurumsal Online İşlem Merkezi

Güncel fatura tutarı hesaplamanızda ilgili hizmete ilişkin olarak toplam faturanız üzerinden yapılan indirimler, gecikme bedeli, geçmiş dönem ödenmemiş faturaların taksit tutarları ve tahsilatına aracılık edilen hizmetler hariçtir. Son 40 dakikalık kullanımlarınız hesaplamaya dahil olmayabilir.

Bilgilendirmelerde kullanılacak cep telefonu ve e-mail bilgilerinizi aşağıdaki kanallardan güncelleyebilirsiniz. Bilgilendirmeleri şirket yetkiliniz veya isterseniz şirket yetkilinizin belirleyeceği şirket hatları da alabilmektedir.

  • Türk Telekom Ofis ve Mağazaları
  • 444 5 444 – Türk Telekom Kurumsal Müşteri Hizmetleri
  • Türk Telekom Kurumsal Online İşlem Merkezi

Fatura tutarınızın fatura üst sınırına ulaşıp ulaşmadığının tespitinde, ilgili hizmete ilişkin olarak toplam faturanız üzerinden yapılan indirimler, gecikme bedeli, geçmiş dönem ödenmemiş faturaların taksit tutarları ve tahsilatına aracılık edilen hizmetler hariç olmak üzere, faturaya yansıtılan tüm ücret kalemlerinin toplamı göz önünde bulundurulur. Toplam fatura bedeli uzerinden yapilan indirimler, yurt disi DK ve SMS kullanimlarindan henuz bilgisi ulasmamis olanlar dahil değildir.

Fatura üst sınırı bilgilendirmesinde yer alan bilgiler, son 6 saat öncesine ait kullanımları kapsamaktadır.

Aylık sabit fatura tutarınızın tanımlı fatura üst sınırını aşması halinde, yeni bir fatura üst sınırı belirlemediğiniz sürece, tarafınıza bu servis için bilgilendirme yapılmamaktadır. Aylık sabit ücretler toplamınız tanımlı fatura üst sınırı altına düştüğünde, yeniden bilgilendirme almaya devam edebilirsiniz.

Aylık sabit ücretler, ilgili fatura döneminde düzenli olarak faturanıza yansıyacak ürün, hizmet veya servis ücretlerinin toplamıdır.

Tarife ve varsa farklı kampanya/paket kapsamındaki kullanım hakları sona erdikten sonraki yurt içi kademeli internet, dakika ve SMS kullanımlarının ücretlendirmesi aşağıda yer almaktadır.

Kurumsal Faturalı Mobil Tarife Paketsiz İnternet Ücretleri

Kademedeki
İnternet Hakkı
Kullanılabilecek
Kademe Sayısı
Her Bir
Kademe Ücreti (TL)
Maksimum
Kullanım Ücreti (TL)
Grup 1*250 MB107,26
72,6
Grup 2*250 MB1315,54
202
Grup 3*250 MB440
160​
Grup 4*100 MB630
180
Grup 5*100 MB326,22
199,04


Grup 1*

Cepte Prestij Tarifesi

Grup 2*

Cebim Rahat 12GB Tarifesi, Sınırları Kaldıran 15GB Tarifesi, Sınırları Kaldıran 25GB Tarifesi, Sınırları Kaldıran 40GB Tarifesi

**Belirtilen tarifeler dışında kalan tarifelerdeki maximum ücrete ulaşan müşterilerin internet erişimi fatura dönemi sonuna kadar durdurulacaktır. TT Mobil, internet üzerinden mesajlaşma ve ses iletişimi (IM ve VOIP), internet paylaşımı (Tethering) ve doğrudan dosya paylaşım (P2P) programları vb. hizmetlerinin tarife kapsamında sunulan internet faydası ile kullanımlarında ve tarife üst bağlantı hızında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

Grup 3*

Cepte Avantaj Tarifesi

Grup 4*

Cepte Avantaj Tarifesi

Grup 5*

Smart Business, Smart Business Plus, İşime Göre Tarifeleri

**Belirtilen tarifeler dışında kalan tarifelerdeki maximum ücrete ulaşan müşterilerin internet erişimi fatura dönemi sonuna kadar durdurulacaktır. TT Mobil, internet üzerinden mesajlaşma ve ses iletişimi (IM ve VOIP), internet paylaşımı (Tethering) ve doğrudan dosya paylaşım (P2P) programları vb. hizmetlerinin tarife kapsamında sunulan internet faydası ile kullanımlarında ve tarife üst bağlantı hızında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

Kurumsal Faturalı Mobil Tarife Paketsiz Konuşma ve SMS Ücretleri

Tarife ve varsa farklı kampanya/paket kapsamındaki dakika ve SMS kullanım hakları sona erdikten sonraki yurt içi kullanımlarının standart ücretlendirmesi 31 Ekim 2023 tarihi itibarıyla güncellenmiştir. Güncel ücretler aşağıdaki tabloda yer almaktadır.​

YURTİÇİ AŞIM
KONUŞMA2,45 TL/Dk
SMS1,75 TL/SMS
MMS1,30 TL/MMS

*Mobil Ofis, SME FCT, Corporate FCT, Ekstra Tarifesi, Şirket Cep Terminali, Bizim Ekip Tarifesi, Her Yöne 300, İşyerimMobil Ofis, Bizim Ofis, HerYöne 1000, Fenercell Kurumsal, İşiniz Rahat, Fenercell Kurumsal Yeni, GSMobile Kurumsal Yeni, GSMobile EskiAçık, Terminal 500, Terminal 1000, HerYöne 750, İBB 1000, İBB 300, İBB Ekstra, SME Tüm Mobil, FPM Baz Kurumsal, FPM Baz Kobi, Fenercell 6 0 Corp, Hedef Ecza 1, Hedef Ecza 2, HerYöne 300, Bizde 25 Kampanyası, Avantaj Bizim, Heryön Bizim, Özgurluk Bizim, Ozgurluk BizimCORP, Fırsat Bizim, TESK Esnaf Tarifesi, FCT 200, FCT 350, FCT 750, FCT 1250, FCT 2250, FCT 5000, Mobil Biz Kademeli Tarife, Prestij Bizde, Yok Yok Tarifesi, Menü Tarifesi, BIMcell Kurumsal Tarife, Esnaf Menü Tarifesi, Menu Fenercell Tarifesi, Menu GSMobile Tarifesi, Menu Kartalcell Tarifesi, TTG - Ttmobil, Faturanı Paylaş Şirket, Smart Business Tarifesi, EGM FCT Tarifesi, Esnaf 300 Tarifesi, Esnaf 600 Tarifesi, Esnaf 1200 Tarifesi, Esnaf 2400 Tarifesi, Esnaf 5000 Tarifesi, Süper Esnaf Tarifesi, Uzman 3000 Tarifesi, Uzman 5000 Tarifesi, KAMU FCT 350, KAMU FCT 750, KAMU FCT 1250, Prestij Menü Tarifesi, Esnafa Özel Tarife, PTTCELL Seçmeli Tarifesi, TTG - Ttnet, İBB 1000 PLUS, Mobil İşyerim Tarifesi, Büyük Cep Tarifesi, Deneme Tarifesi, Buyuk Patron, Surprizsiz Fatura Tarifesi, Sınırları Kaldıran Tarifesi, Mobil Soru Cevap, Yetenekler Platformu, Cepte Prestij Tarifesi, M2M Kamera Tarifesi 5 GB, Kontrol Sizde Tarifesi, FENERCELL 4 GB, FENERCELL 7 GB, FENERCELL 14 GB, FENERCELL 21 GB, Pttcell Isyerim Tarifesi, Asansör Tarifesi, Cep Dostu Tarife, İş Bankası Centrex Tarifesi, Cebim Rahat Tarifesi.


Mevcut tarife sorgulama kanalları: TARIFEM yazıp 5555'e ücretsiz SMS ya da

Online İşlem Merkezi

Kalan kota sorgulama: KALAN yazıp 5555'e ücretsiz SMS

Tarife değişikliği için kullanabileceğiniz kanallar:

  • 444 5 444'ten Türk Telekom Müşteri Hizmetleri
  • Türk Telekom Mağazaları
  • SMS ile kısa kod gönderimi
  • Online İşlem Merkezi'nde Tarife ve Taahhüt İşlemleri

Dikkat Edilmesi Gerekenler

  • Son tarife değişikliğinizin üzerinden 31 gün geçmiş olması,
  • Yeni hat aldıysanız, hattınızın açılış tarihinden itibaren 31 gün geçmiş olması.

Tarife Değişikliği Ücretlendirme Sistemi

  • Eski tarifenizde kaldığınız süreye,
  • Tarifenizdeki kullanım haklarınızı bitirme durumunuza göre değişmektedir.
  • Bu ücretlendirme tarife değişikliği sonrası çıkacak ilk faturanızın aylık tarife ücreti kalemine özeldir. Diğer aylar için sadece yeni tarifenin ücreti yansıtılacaktır. Tarife değişikliğinizi yaptığınız ilk tarifenizde 15 günden az kaldıysanız;

Yeni tarifenin gün bazlı ücreti ile eski tarifenin gün bazlı ücreti toplanıp faturanıza aylık tarife ücreti olarak yansıtılır.

Her iki​ tarifenin de tüm kullanım haklarını bitirirseniz gün bazlı ücretlendirme olmaz, aylık tarife ücretleri toplanıp tamamı yansıtılır.

Tarife değişikliğinizi yaptığınız ilk tarifenizde 15 günden fazla kaldıysanız;

Eski tarifenizin aylık tarife ücretinin tamamı ile yeni tarifenizin gün bazlı ücreti (yeni tarifenin de tarife içindeki tüm haklarını bitirirseniz tam ücreti) toplanıp faturanıza aylık tarife ücreti olarak yansıtılır.

Aylık Ek Paket Ücretlendirme Sistemi

Fatura Dönemi içerisinde aktif edilen paketlerde;

Kullanım haklarını bitirirseniz paket ücretinin tamamı alınır.

Kullanım haklarını bitirmediyseniz gün bazlı ücretlendirme yapılır.

Fatura Dönemi içerisinde deaktif edilen paketlerde;

Kullanım haklarınızı fatura dönemi sonuna kadar kullanabilirsiniz. Bu yüzden, paket fatura dönemi sonunda iptal edilmiş gibi hesaplama yapılır.

* Hattınızı iptal etmeniz durumunda; kullanım haklarınız silinmese de fatura dönemi sonuna kadar kullanma imkânınız olmayacağı için gün bazlı ücretlendirme fatura kesim tarihinden değil, hattın iptal olduğu gün dikkate alınarak hesaplanır.

* Haftalık ve 2 haftalık ek paketlerde ücret satın alma sırasında tam olarak yansıtılır, bu paketler kullanım süresi dolmadan önce iptal edilemediğinden ücretlendirme sistemi yoktur. Otomatik olarak yenilenmez.

Not:1 Haftalık ve üzeri yurt dışı paketleri için de aynı ücretlendirme sistemi uygulanır.

Kademeli Paket Ücretlendirme Sistemi

Kademe ücretlerini faturanızda aylık ücret kalemine eklenmiş olarak görebilirsiniz.

Fatura dönem sonunda geldiğiniz kademe ücreti paketin aylık ücreti kabul edilerek, diğer paketlerde olduğu gibi aynı kurallarla hesaplama yapılacaktır.

Fatura Döneminden Bağımsız 30 Günlük veya 8 Günlük Kademeli Paket Ücretlendirme Sistemi

İlk fatura dönemi sonunda, eğer kotanızın tamamını kullandıysanız paket ücretinin tamamı ilk fatura döneminde yansıtılır.

Paket kullanımına devam ediliyorsanız ve paket faydası bitmemiş ise, paketin kullanım oranına denk gelecek ücret faturanıza yansıtılır.

Eğer ilk fatura dönemi içinde paket iptali yaparsanız servisin kullanım oranı kadar ücret ilk faturanıza yansıtılır. 1. fatura dönemi bitmeden hattınızı iptal ederseniz paketin ilk fatura kesiminde kullandığınız miktar kadar ücreti faturanıza yansıtılır.

Paketi kullandığınız 1. fatura dönemini tamamlayıp, 2. fatura dönemi içinde (paketin kullanım süresi içindeki bir günde) hattınızı iptal ederseniz; 2. fatura dönemine kullanım oranı bazlı ücret yansıtılır. Paketin tamamını bitirmişseniz ikinci döneme kalan ücretin tamamı yansıtılır.​

Limitsiz* Tarife/Paket Ücretlendirme Sistemi

Yaptığınız kullanım miktarından bağımsız olarak tarife/paket ücretine gün bazlı ücret uygulanır.

*Tarife veya paket içeriğinde sadece bir türün sınırsız olması yeterlidir. Örneğin 500 dk konuşma, 250 SMS, Türk Telekom Mobil'liler ile sınırsız SMS içerikli olan bir tarifede, 1000 dk konuşma, 400 SMS, Türk Telekom Mobil'liler ile 100 SMS kullanmış olsanız da, kullanım haklarınızı bitirmemiş kabul edilirsiniz.


Numaranızdan Türk Telekom Mobil yönüne yaptığınız aramalarda, aranan numarada çağrı yönlendirme servisi tanımlı ise yapılan aramanın sonlandırılmasını sağlamaktadır.​


Yönlendirilmiş çağrı engelleme servisi nedir?

Arayan numaranın Türk Telekom Mobil hatlarına yaptıkları aramada, aranan numarada çağrı yönlendirme servisi tanımlı ise yapılan aramanın yönlendirilmeden sonlandırılmasını sağlamaktadır.

Sadece Telekom Mobil numarası aranınca mı çağrı engelleniyor?

Aranan numaranın ya da çağrı yönlendirilen numaranın Türk Telekom kurumsal mobil ses hizmetlerinden herhangi birisi olmalıdır.​​​

Servisi farklı bir operator numarası ile kullanabilir miyim?

Arayan numara Türk Telekom aboneliği olabileceği gibi, farklı operatörlere ait numaralar da olabilir.

Ay ortasında tanımlı numara sayımı arttırırsam ya da azaltırsam aylık sabit ücret mi yansır yoksa numara sayılarına göre kıst uygulanır mı?

​​Kıst uygulanarak hesaplama yapılır.

Hizmet kapsamında taahhüt alınıyor mu?

Hizmet taahhütsüz olarak sunulmaktadır.

Yönlendirilmiş çağrı engelleme servisinden kimler faydalanabilir?

Yönlendirilmiş çağrı engelleme servisinden kimler faydalanabilir?

Servis ücretlendirmesi nasıl yapılır?

​​Özel Servis Numaraları için aylık numara başına aylık vergiler hariç 1500TL şeklinde ücretlendirme yapılır. Coğrafi numaralar için kademeli bir ücretlendirme yapısı bulunmaktadır.


Ocak 2023 İtibariyle Tüketici Hakları Yönetmeliği Kapsamında Ödenmemiş Fatura Nedeni İle Hizmetin Kısıtlanması, Kapanması ve Borç Nedeniyle Sözleşme Feshi Süreçlerinde Yapılan Güncellemeler

Müşterilerin almış olduğu hizmete ait fatura borcunun faturada belirtilen son ödeme tarihinde ödenmemesi halinde, son ödeme tarihinden itibaren asgari 10 gün içinde müşteriler öncelikle bilgilendirilerek hizmeti kısıtlanmaktadır. Bu süreçte Ses hizmeti verilen hatlar giden aramalara kapatılmaktadır.

Kısıtlanan hizmetin borcunun ödenmemesi halinde kısıtlama sonrası asgari 4 gün içerisinde hizmet tamamen durdurulacaktır. Bu süreçte Ses hattı giden ve gelen aramalara kapatılmaktadır. Hizmetin durdurulma sürecinde paket/kampanya ücreti dışındaki cihaz bedeli/kullanım ücreti, telsiz kullanım/ruhsatname ücreti gibi ücretler tahakkuk edecektir.

Hizmetin kısıtlama/durdurma işleminden makul süre önce müşterinin iletmiş olduğu iletişim bilgilerine göre sms, e-mail veya sesli yanıtlama yöntemi ile bilgilendirmeler yapılacaktır. İlgili bilgilendirmelerde,”Hizmetin kısıtlanma ve durdurulma tarih aralığı bilgisi ve hizmet kapama ücret bilgisi” yer alacaktır.

Ödenmemiş faturadan dolayı erişimi kullanıma kısıtlanan/durdurulan hizmetler için “Hizmetin Açma/Kapama “ücreti işlem başına vergiler dahil 109,14 TL'dir. Borç nedeniyle yansıtılacak açma-kapama işlem ücreti bir takvim yılı içerisindeki ilk açma-kapama işleminde yansıtılmayacaktır.

Kısıtlamaya/durdurmaya neden olan faturaların sözleşme feshinden önce ödenmesi durumunda 24 saat içinde ses hatları gelen ve giden aramalara açık hale getirilecek, data devreleri kullanıma açılacaktır.

Müşterilerin ani kullanım artışı, suiistimal riski, abonelik üzerinden dolandırıcılık vb. işlemler nedeniyle yapılan kısıtlamalar, bu kapsam dışında değerlendirilecektir.

Kapatılan hizmetlerin sözleşmeleri ise, yapılan son uyarılar sonrası halen ödeme yapılmadığı durumda yasal takip başlatılmak üzere feshedilebilecektir. Sözleşmenin borç nedeniyle feshi durumunda, sözleşme kapsamında bulunan taahhüt, avantaj bedelleri, indirimler ve diğer ek hizmetlere ait ücretler var ise ayrıca faturalandırılacaktır.

Son ödeme tarihi geçmiş faturalara aylık %2,5 gecikme faizi uygulanmaktadır.