Menüye ulaşmak için tıklayınız Sayfa içeriğine ulaşmak için tıklayınız

Intouch 4

Kampanyadan 24 ay abonelik sözü vererek faydalanabilirsiniz.​​​

​​Taahhüt süresi içerisinde aboneliğin devri veya iptali durumunda kampanya kapsamında sunulan ürün paketinin piyasa bedelinden ödediğiniz taksit tutarlarının düşülmesi sureti ile kalan tutar son faturanıza yansıtılır.​

Kampanya kapsamında 24 ay boyunca belirlenen taksit tutarlarını ödersiniz. Ayrıca damga vergisi tarafınızdan karşılanacak olup, sadece bir defaya mahsus olmak üzere ilk faturanıza yansıtılır.​​​

​​Kampanya kapsamında temin edilen ürünün piyasa bedelinin (KDV hariç tutarının) ve kampanyaya katılınan tarife paketinin vergiler hariç 24 aylık toplam bedelinin binde 9,48’i müşteri faturasına damga vergisi olarak yansıtılır.​

Kampanya kapsamında tarife paketinizi kampanya kapsamındaki tarife paketleri dışında bir tarife paketine geçirmek istemeniz veya söz konusu tarife paketleri içerisinde daha alt bir tarife paketine geçiş yapmak istemeniz durumunda cezai şart işler. Ancak belirtilen tarife paketleri arasında upsell yapılabilir. Kampanya bedelinde değişiklik olmaz.​​​

Kampanyadan faydalanmaya devam edebilirsiniz.​​​

Arıza durumunda ve ürün ile ilgili her türlü talep ve şikâyetinizde Teleservice veya Türk Telekom ile irtibata geçebilirsiniz.

Teleservice Yetkili Teknik Servisi

İletişim Merkezi : Bağlarbaşı Mah. Atatürk Cad. No:134 Maltepe TR- 34848

İletişim Maili : customerservice@teleservice.com

İletişim numarası : +90 216 458 97 97 / +90 850 221 00 47

Destek Bilişim Teknik Servisi

İletişim Merkezi : Emek Mah. Ordu Cad. No:18 Sancaktepe / İSTANBUL

İletişim numarası : +90 216 444 0490 / +90 216 528 6700

*Garanti belgesinde diğer teknik servis bilgileri de mevcuttur.

Türk Telekomünikasyon A.Ş.

İletişim Merkezi : iletisim@turktelekom.com.tr

İnternet adresi : www.turktelekom.com.tr

Telefon numarası : 444 4 564

ONLINE BAŞVURU