Hizmet Kanallarımız

İş yeri sahiplerinin, Türk Telekom Kurumsal’ın ürün ve hizmetleri ile ilgili ihtiyaçlarını diledikleri an karşıladığımız hizmet kanallarımız ile yanındayız.

Her türlü talep ve önerilerinizi; Türk Telekom ofis ve bayilerine gelerek ya da uzman müşteri temsilcilerinin yer aldığı 7/24 hizmet sunan işyerim çağrı merkezini arayarak iletebilirsiniz. Yardıma ihtiyaç duyduğunuz konularda, Online Başvuru kanalı üzerinden bize ulaşarak hızlı ve güvenli çözüm sunan kurumsal online hizmetlerimizden destek alabilirsiniz.

Müşterilerimizin abonelik fesih işlemlerini, Türk Telekom Grup Mağazalarına şahsen başvuru yaparak veya faks çekerek yapabilmesi mümkündür. Faks ile abonelik fesih işlemleri yapmak isteyen müşterilerimizin üzerinde abonelik bilgilerinin bulunduğu imzalı bir dilekçe ile yetkili kişinin kimlik fotokopisi, yetkili olduğunu gösterir belge ve imza sirküleri, vekâletname ile yetkilendirme varsa vekâletnamenin bir kopyasını 0(212) 273 31 25 numaralı faksa göndermesi yeterlidir. Talep edilen işlemlerin sorunsuz ve eksiksiz bir şekilde ve zamanında tamamlanabilmesi için sizinle irtibata geçmemiz gerekebilir. Bu nedenle iletişim bilgilerinin doğru ve güncel olmasına dikkat edilmelidir. Ayrıca güncel iletişim bilgilerinin (Cep Telefon ve sabit telefon numarası) dilekçede yer alması önem arz etmektedir.

Abonelik feshi işlemini yalnızca yetkili kişilerin kendilerinin veya vekâletname ile yetkilendirilen kişilerin gerçekleştirebildiğini hatırlatmak isteriz.

Yazılı talebiniz Şirketimize ulaştığı tarihten itibaren 7 gün içerisinde fesih işlemi gerçekleştirilecektir. Hattınızın iptali sonrasında varsa mülkiyeti şirketimize ait olan cihaz/donanım/modem/kart ve benzeri ekipmanların iade edilmesi gerekmekte olup, iadesi gerçekleşmeyen ekipmanların ücreti son faturanıza yansıtılacaktır. Hattınıza ait son faturanın takip edilerek ödenmesi gerektiğini bilgilerinize sunarız.