Sayfa içeriğine ulaşmak için tıklayınız Navigasyona ulaşmak için tıklayınız

İşiniz için aradığınız tüm çözümler Türk Telekom'da! Türk Telekom'un Esnaf, Profesyonel, Kobi, Kamu ve Büyük İşletmelere sunduğu fırsatları hemen keşfedin.

İş Telefonu

İş Telefonu Nedir?

Türkiye’deki tüm işletmelerin olmazsa olmazı İş Telefonu ile iş dünyasındaki profesyonel duruşunuzun bir kimliğini oluşturur, size sunduğu tüm avantajlarla da işlerinizi daha rahat yapabilirsiniz.

İş Telefonu Size Neler Sunuyor?

  • İş Telefonu ile gün boyunca tüm aramalarınızı rahatça yapabilir, müşterileriniz ve iş ortaklarınız ile rahat rahat konuşabilirsiniz.
  • Müşterilerinize verdiğiniz sabit iş telefonu numarası ile kurumsal kimliğinizi desteklersiniz.
  • Türk Telekom’un sunduğu İş Telefonuna özel kampanyalardan yararlanabilir, avantajlı cihaz tekliflerimizi ve işyerinizin ihtiyacı olan tüm iletişim hizmetlerinizi İş Telefonu ayrıcalığı ile alabilirsiniz.
  • İş Telefonu tarifeleri ile ilgili ayrıntılı bilgi için tıklayınız.

Sıkça Sorulan Sorular

Müşterilerimizin abonelik fesih işlemlerini, Türk Telekom Grup Mağazalarına şahsen başvuru yaparak veya faks çekerek yapabilmesi mümkündür. Faks ile abonelik fesih işlemleri yapmak isteyen müşterilerimizin üzerinde abonelik bilgilerinin bulunduğu imzalı bir dilekçe ile yetkili kişinin kimlik fotokopisi, yetkili olduğunu gösterir belge ve imza sirküleri, vekâletname ile yetkilendirme varsa vekâletnamenin bir kopyasını 0(212) 273 31 25 numaralı faksa göndermesi yeterlidir. Talep edilen işlemlerin sorunsuz ve eksiksiz bir şekilde ve zamanında tamamlanabilmesi için sizinle irtibata geçmemiz gerekebilir. Bu nedenle iletişim bilgilerinin doğru ve güncel olmasına dikkat edilmelidir. Ayrıca güncel iletişim bilgilerinin (Cep Telefon ve sabit telefon numarası) dilekçede yer alması önem arz etmektedir.

Abonelik feshi işlemini yalnızca yetkili kişilerin kendilerinin veya vekâletname ile yetkilendirilen kişilerin gerçekleştirebildiğini hatırlatmak isteriz.

Yazılı talebiniz Şirketimize ulaştığı tarihten itibaren 7 gün içerisinde fesih işlemi gerçekleştirilecektir. Hattınızın iptali sonrasında varsa mülkiyeti şirketimize ait olan cihaz/donanım/modem/kart ve benzeri ekipmanların iade edilmesi gerekmekte olup, iadesi gerçekleşmeyen ekipmanların ücreti son faturanıza yansıtılacaktır. Hattınıza ait son faturanın takip edilerek ödenmesi gerektiğini bilgilerinize sunarız.
  • Faturanızın son ödeme tarihi geçtiği halde faturanın ödenmemesi durumunda, hattınız giden aramalara kapatılarak iş telefonu hizmetiniz tek taraflı olarak kısıtlanır. 
  • Hat kısıtlama işleminden en az 7 gün önce önce, kısıtlamanın yapılacağı tarih aralığı ve işlem ücretine ilişkin bilgilendirme yapılmaktadır.
  • Ödenmemiş faturanıza bağlı olarak hattınız giden aramalara kapatılmadan önce, kısıtlamanın yapılacağı tarih aralığı ve işlem ücretine ilişkin bilgilendirme tarafınızca tercih edilen iletişim kanallarından yapılır.
  • Hattın kısıtlanmasına neden olan faturalar ödendikten sonra hattınız giden aramalara açılır.
  • Kısıtlanmış olan hatlar için aramaları açma bedeli, işlem başına vergiler dahil 24TL’dir. Söz konusu bedel, bir takvim yılında ilk kez gerçekleşen borçtan dolayı kısıtlama işlemlerinde tahsil edilmez; daha sonra gerçekleşen kısıtlanmış hatların açma bedeli olarak ayrı ayrı uygulanır.