Sayfa içeriğine ulaşmak için tıklayınız Navigasyona ulaşmak için tıklayınız

İşiniz için aradığınız tüm çözümler Türk Telekom'da! Türk Telekom'un Esnaf, Profesyonel, Kobi, Kamu ve Büyük İşletmelere sunduğu fırsatları hemen keşfedin.

Fatura Üst Sınırı Servisi

Fatura Üst Sınırı Servisi (FÜS) , belirlediğiniz fatura tutarına ulaştığında bilgi almanızı sağlayan ücretsiz bir hizmettir.

Bu hizmet sadece fatura tutarınız hakkında bilgilendirme amaçlı sunulan bir servistir. İş telefonu hizmetinizde herhangi bir kesinti yaşanmaz.

  • Fatura üst sınırı (FÜS) servisi ücretsizdir.
  • Faturalarınızı kolaylıkla takip edebilmeniz için, aylık sabit ücretler toplamı 100 TL altındaki yeni aboneliklere, talepte bulunmaksızın otomatik 100 TL tanımlanmaktadır.
  • Her faturanız için bir tane Fatura Üst Sınırı belirleyebilirsiniz
  • Her fatura döneminde, fatura üst sınırına ulaşan müşterilerimize her faturası için 1 kez bilgilendirme yapılmaktadır.
  • Aylık sabit fatura tutarınızın tanımlı fatura üst sınırını aşması halinde, yeni bir fatura üst sınırı belirlemediğiniz sürece, tarafınıza bu servis için bilgilendirme yapılmayacaktır. Aylık sabit ücretler toplamınız tanımlı fatura üst sınırı altına düştüğünde, yeniden bilgilendirme almaya devam edebilirsiniz.
  • Yeni bir fatura üst sınırı talebiniz, bir sonraki fatura dönemi itibariyle geçerli olacaktır.
  • Türk Telekom Ofis ve Mağazaları, 444 5 444 no lu Türk Telekom Kurumsal Müşteri Hizmetleri veya Kurumsal Online İşlem Merkezi üzerinden başvurarak bilgilendirme kanalınızı aşağıdaki seçenekler ile değiştirebilirsiniz.
  • SMS ve Sıralı Bilgilendirme  *
  • Sadece SMS ile bilgilendirme
  • Sadece E-posta ile bilgilendirme

*SMS gönderimi sağlanamaması durumunda sırasıyla e-posta ve sesli yanıt sistemi ile bilgilendirme yapılmaktadır.

  • Fatura tutarınızın fatura üst sınırına ulaşıp ulaşmadığının tespitinde, ilgili hizmete ilişkin olarak toplam faturanız üzerinden yapılan indirimler, kullanıma bağlı olarak hesaplanan indirimler ve ayrıntılı fatura ücretleri hariç olmak üzere, faturaya yansıtılan tüm ücret kalemlerinin toplamı göz önünde bulundurulur.

Fatura Üst Sınırı Servisi (FÜS), belirlediğiniz fatura tutarına ulaştığında bilgi almanızı sağlayan ücretsiz bir hizmettir.

Fatura üst sınırı (FÜS) servisi ücretsizdir.

Bu hizmet sadece fatura tutarınız hakkında bilgilendirme amaçlı sunulan bir servistir. İş Telefonu hizmetinizde herhangi bir kesinti yaşanmaz.

Tercih edeceğiniz fatura üst sınırı aylık sabit ücretler toplamınızın üzerinde olmalıdır. Fatura üst sınırınızı en az 90 TL olarak belirleyebilirsiniz.

Aylık sabit ücretleri toplamı 100 TL altındaki yeni aboneliğe ait faturalarınız için, bu servisten 100 TL’lik sınır ile otomatik olarak yararlanabileceksiniz. Dilerseniz, abonelik işlemi tamamlandıktan sonra bilgilendirme iptal veya fatura sınırı güncelleme talebinde bulunabilirsiniz.

Her faturanız için bir tane Fatura Üst Sınırı belirleyebilirsiniz.

Fatura Üst Sınırı servisinden yararlanmak için aşağıdaki kanallardan başvuruda bulunabilirsiniz.

  • Türk Telekom Ofis ve Mağazaları
  • 444 5 444 – Türk Telekom Kurumsal Müşteri Hizmetleri
  • Türk Telekom Kurumsal Online İşlem Merkezi
  • 0800 314 15 16 – Sesli yanıt Sistemi

Başvuru talebiniz, bir sonraki fatura dönemi itibariyle aktif olacaktır.

Fatura Üst Sınırınızı güncellemek için aşağıdaki kanallardan başvuruda bulunabilirsiniz.

  • Türk Telekom Ofis ve Mağazaları
  • 444 5 444 – Türk Telekom Kurumsal Müşteri Hizmetleri
  • Türk Telekom Kurumsal Online İşlem Merkezi
  • 0800 314 15 16 – Sesli yanıt Sistemi

Yeni bir fatura üst sınırı talebiniz, bir sonraki fatura dönemi itibariyle geçerli olacaktır.

Aşağıdaki kanallardan güncel fatura tutarınızı öğrenebilirsiniz.

  • Türk Telekom Ofis ve Mağazaları
  • 444 5 444 – Türk Telekom Kurumsal Müşteri Hizmetleri
  • Türk Telekom Kurumsal Online İşlem Merkezi
  • 0800 314 15 16 – Sesli yanıt Sistemi

Güncel fatura tutarı hesaplamanızda ilgili hizmete ilişkin olarak toplam faturanız üzerinden yapılan indirimler, kullanıma bağlı olarak hesaplanan indirimler ve ayrıntılı fatura ücretleri hariçtir. Son 2 saatlik kullanımlarınız hesaplamaya dahil olmayabilir.

Aşağıdaki kanallardan iptal başvurusunda bulunabilirsiniz.

  • Türk Telekom Ofis ve Mağazaları
  • 444 5 444 – Türk Telekom Kurumsal Müşteri Hizmetleri
  • Türk Telekom Kurumsal Online İşlem Merkezi
  • 0800 314 15 16 – Sesli yanıt Sistemi

Bilgilendirmelerde kullanılacak cep telefonu ve e-mail bilgilerinizi aşağıdaki kanallardan güncelleyebilirsiniz.

  • Türk Telekom Ofis ve Mağazaları
  • 444 5 444 – Türk Telekom Kurumsal Müşteri Hizmetleri
  • Türk Telekom Kurumsal Online İşlem Merkezi
  • 0800 314 15 16 – Sesli yanıt Sistemi

Fatura tutarınızın fatura üst sınırına ulaşıp ulaşmadığının tespitinde, ilgili hizmete ilişkin olarak toplam faturanız üzerinden yapılan indirimler, kullanıma bağlı olarak hesaplanan indirimler ve ayrıntılı fatura ücretleri hariç olmak üzere, faturaya yansıtılan tüm ücret kalemlerinin toplamı göz önünde bulundurulur.

Son 2 saatlik kullanımlarınız hesaplamaya dahil olmayabilir.

Aylık sabit fatura tutarınızın tanımlı fatura üst sınırını aşması halinde, yeni bir fatura üst sınırı belirlemediğiniz sürece, tarafınıza bu servis için bilgilendirme yapılmamaktadır. Aylık sabit ücretler toplamınız tanımlı fatura üst sınırı altına düştüğünde, yeniden bilgilendirme almaya devam edebilirsiniz.

Aylık sabit ücretler, ilgili fatura döneminde düzenli olarak faturanıza yansıyacak ürün, hizmet veya servis ücretlerinin toplamıdır.

Kurumsal Tek Fatura yapılan fatura hesap numarası üzerinde yer alan fatura üst sınırı servisine tanımlı GSM ve E-posta adresine tüm aboneliklere ait bilgilendirmeler gider.

Fatura Üst Sınırı servisinden yararlanmak için aşağıdaki kanallardan başvuruda bulunabilirsiniz.

  • Türk Telekom Ofis ve Mağazaları
  • 444 5 444 – Türk Telekom Kurumsal Müşteri Hizmetleri
  • 0800 314 15 16 – Sesli yanıt Sistemi
  • Türk Telekom Kurumsal Online İşlem Merkezi