Sayfa içeriğine ulaşmak için tıklayınız Navigasyona ulaşmak için tıklayınız

İşiniz için aradığınız tüm çözümler Türk Telekom'da! Türk Telekom'un Esnaf, Profesyonel, Kobi, Kamu ve Büyük İşletmelere sunduğu fırsatları hemen keşfedin.

Kullanım Miktarı Bilgilendirme Servisi

Kullanım Miktarı Bilgilendirme Servisi (KMSH) , mevcut tarifenize ait dakikalarınızın %80 ve % 100 sınırına ulaşması durumunda bilgi almanızı sağlayan ücretsiz bir hizmettir.

Bu hizmet sadece kullanım miktarınızı bilgilendirme amaçlı sunulan bir servistir. İş telefonu hizmetinizde herhangi bir kesinti yaşanmaz.

  • Tüm Türk Telekom iş telefonu müşterilerimize ek talep gerekmeksizin sunulmaktadır.
  • İş telefonu tarife ve/veya kampanyalarınızdaki görüşme dakikası gibi kullanım miktarı sınırlı hizmetlerinin %80 ve % 100 sınırına ulaşması durumunda ücretsiz bilgilendirme yapılır.
  • Türk Telekom Ofis ve Mağazaları, 444 5 444 no lu Türk Telekom Kurumsal Müşteri Hizmetleri veya Kurumsal Online İşlem Merkezi üzerinden bilgilendirme kanalınızı aşağıdaki seçenekler ile değiştirebilirsiniz.
  • SMS ve Sıralı Bilgilendirme*
  • Sadece SMS ile bilgilendirme
  • Sadece E-posta ile bilgilendirme

*SMS gönderimi sağlanamaması durumunda sırasıyla e-posta ve sesli yanıt sistemi ile bilgilendirme yapılmaktadır.

  • Bu servis bilgilendirmelerinde kullanılacak cep telefonu ve e-mail bilgilerinizi aşağıdaki kanallardan güncelleyebilirsiniz.
    • Türk Telekom Ofis ve Mağazaları
    • 444 5 444 – Türk Telekom Kurumsal Müşteri Hizmetleri
    • Türk Telekom Kurumsal Online İşlem Merkezi
    • 0800 314 15 16 – Sesli yanıt Sistemi

Kullanım miktarı sınırlı tarife ve/veya kampanyalarımızdan faydalanan iş telefonu müşterilerimize, kullanım miktarlarının %80 ve %100 sınırına ulaşması durumunda ücretsiz bilgilendirmesi sağlayan servisimizdir.

Kullanım Miktarı Bilgilendirme Servisi ücretsiz bir hizmettir.

Bu hizmet sadece kullanım miktarınızı bilgilendirme amaçlı sunulan bir servistir. İş telefonu hizmetinizde herhangi bir kesinti yaşanmaz.

Tüm Türk Telekom iş telefonu müşterilerimize ek talep gerekmeksizin sunulmaktadır.

İş telefonu tarife ve/veya kampanyalarınızdaki görüşme dakikası gibi kullanım miktarı sınırlı hizmetlerinin %80 ve %100 sınırına ulaşması durumunda ücretsiz bilgilendirme yapılır.

Türk Telekom Ofis ve Mağazaları, 444 5 444 no lu Türk Telekom Kurumsal Müşteri Hizmetleri veya Kurumsal Online İşlem Merkezi’nden başvurarak bilgilendirme kanalınızı aşağıdaki seçenekler ile değiştirebilirsiniz.

  • SMS ve Sıralı Bilgilendirme*
  • Sadece SMS ile bilgilendirme
  • Sadece E-posta ile bilgilendirme

*SMS gönderimi sağlanamaması durumunda sırasıyla e-posta ve sesli yanıt sistemi ile bilgilendirme yapılmaktadır.

Gönderilen bilgilendirme içeriğinde; hizmet numaranız, %80-%100 sınırına erişen ilgili kampanya/tarifeniz adı, kalan dakika ve ilgili yön bilgisi. Yapılan bilgilendirmelere son 2 saatlik kullanımlarınız dâhil olmayabilir.

Aşağıdaki kanallardan güncel kullanım miktarınızı öğrenebilirsiniz.

  • Türk Telekom Ofis ve Mağazaları
  • 444 5 444 – Türk Telekom Kurumsal Müşteri Hizmetleri
  • Türk Telekom Kurumsal Online İşlem Merkezi
  • 0800 314 15 16 – Sesli yanıt Sistemi

Aşağıdaki kanallardan servisin iptalini sağlayabilirsiniz.

  • Türk Telekom Ofis ve Mağazaları
  • 444 5 444 – Türk Telekom Kurumsal Müşteri Hizmetleri
  • Türk Telekom Kurumsal Online İşlem Merkezi
  • 0800 314 15 16 – Sesli yanıt Sistemi

Bu servis bilgilendirmelerinde kullanılacak cep telefonu ve e-mail bilgilerinizi aşağıdaki kanallardan güncelleyebilirsiniz.

  • Türk Telekom Ofis ve Mağazaları
  • 444 5 444 – Türk Telekom Kurumsal Müşteri Hizmetleri
  • Türk Telekom Kurumsal Online İşlem Merkezi
  • 0800 314 15 16 – Sesli yanıt Sistemi

Kullanım miktarı sınırlı hizmetlerde, aynı fatura dönemi içinde kullanılabilecek paket yönüne ait dakika miktarının aşılması durumunda yansıyan ücrettir.

Kullanım Miktarı Bilgilendirme Servisi’nden yararlanmak için aşağıdaki kanallardan başvuruda bulunabilirsiniz.

  • Türk Telekom Ofis ve Mağazaları
  • 444 5 444 – Türk Telekom Kurumsal Müşteri Hizmetleri
  • 0800 314 15 16 – Sesli yanıt Sistemi
  • Türk Telekom Kurumsal Online İşlem Merkezi