İşiniz için aradığınız tüm çözümler Türk Telekom'da! Türk Telekom'un Esnaf, Profesyonel, Kobi, Kamu ve Büyük İşletmelere sunduğu fırsatları hemen keşfedin.

Türk Telekom

12 Ay x %25 İndirim Kampanyası

Şimdi Türk Telekom ofislerine gelen iş yerleri bilgilerini güncelleyip, 1 yıllık taahhüt vererek tarifelerinin sabit (paket) ücretinde ve Türk Telekom üzerinden şehir içi, şehirlerarası, yurtiçi GSM, uluslararası 1. Kademe PSTN ve 444’lü özel servis numaraları yönüne yaptıkları aramalarda 12 ay boyunca her ay %25 indirim kazanıyor!

Kampanya 10.03.2018 tarihine kadar geçerlidir.

Hemen Başvur

Katılım Koşulları

  • Belirtilmeyen diğer yönlere doğru yaptığınız tüm aramalar kampanya kapsamı dışındadır, ücretlendirmeler kendi tarifenize göre yapılır.
  • Kampanyadan çıkmanız durumunda o zamana kadar kampanyadan yararlandığınız indirimlere karşılık gelen tutarı cezai şart olarak ödersiniz. Cezai şartlarla ilgili detaylı bilgi taahhütnamede mevcuttur.
  • Yetkili kişi adı, soyadı, yetkili kişi gsm no, yetkili kişi e-posta, vergi kimlik numarası, çalışılan sektör ve çalışan sayısı bilgilerinizi ileterek kampanyadan faydalanabilirsiniz.
  • Kampanyaya başvuran abonelerin hat sahiplikleri kampanyanın devreye alındığı tarihten sonra başlıyorsa kampanyadan faydalanamazlar

TÜRK TELEKOMÜNİKASYON A.Ş. 12x%25 İNDİRİM KAMPANYASI’NA YÖNELİK DUYURU

1 Temmuz 2013 tarihinden önce Türk Telekomünikasyon A.Ş. 12x%25 İndirim Kampanyası’na ilişkin Taahhütname’yi imzalamış olan ve halen taahhüdü devam eden Abonelerimiz açısından aşağıdaki kural geçerli olacaktır:

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurulu’nun almış olduğu 03.01.2013 tarih ve 2013/DK-THD/14 sayılı ve 20.03.2013 tarih ve 2013/DK-THD/154 sayılı kararları (“Kurul Kararı”) uyarınca, Taahhüt Süresi tamamlanmadan Abone’nin Kampanya kapsamından çıkması/çıkarılması durumunda, Kampanya’dan çıktığı/çıkarıldığı tarih itibariyle kalan Taahhüt Süresi göz önünde bulundurulduğunda, kalan Taahhüt Süresi açısından Kampanya kapsamında taahhüt verdiği ve henüz tahakkuk etmemiş Tarife Paketi Ücretleri’nin toplamının (“Kalan Aylar Faydası”), Abone’nin Kampanya kapsamından çıktığı/çıkarıldığı tarihe kadar yararlanmış hediye dakikaların TL karşılığı toplamından (“Sağlanan Fayda”) daha düşük olması durumunda, Abone, İhlal Halinde Ödenecek Ücret olarak Sağlanan Fayda’yı değil, Kalan Aylar Faydası’nı Türk Telekom’a tek seferde ödemekle yükümlüdür*.

(* Türk Telekom, yargı kararıyla Kurul Kararı’nın yürütmesinin durdurulması veya iptal edilmesi durumunda, İhlal Halinde Ödenecek Ücret olarak Sağlanan Fayda’yı isteme hakkını saklı tutar.)

İndirilebilir Dokümanlar