Değerli Müşterimiz,

Başvurunuzun bize ulaşabilmesi için lütfen aşağıdaki alanları doldururak "Gönder" tuşuna basınız. ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

Alandan birinin seçilerek doldurulması zorunludur. Bilgilere faturanızın sağ üst köşesinden ulaşabilirsiniz.

İletinizin konusuna göre detay bilgi gerektiğinde tarafınıza telefon ile de dönüş yapılabilecektir.

Alttaki kutucuğa güvenlik kodunu giriniz

Şikayetinizi iletmek üzere Online İşlemlere giriş yapmanız gerekmektedir.

Online İşlemler

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu tarafından yayınlanan "Tüketici Şikâyetlerinin İşletmeciler Tarafından Çözülmesine İlişkin Usul ve Esaslar"a göre;

  • Türk Telekom ürün, servis ve hizmetleri ile ilgili şikayetleriniz Online İşlem Merkezi'nden alınmaktadır. Şikayetleriniz "Türk Telekom Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Şikayetleri Yönetimi Politikası" gereğince titizlik ile ele alınmakta ve 10 iş günü içerisinde çözülmektedir.
  • Şikayetinizin çözümlenmesine rağmen aynı konu ile ilgili şikayetinizin devam ettiğini düşünüyorsanız şikayetinizi yineleyerek tekrar incelenmesini sağlayabilirsiniz. Bu yinelemeyi azami 2 kez yapmanız mümkündür.
  • Yineleme işleminiz ile birlikte, şikayetiniz Türk Telekom tarafından yeniden incelemeye alınmakta, ilk şikayetinize ilişkin bilgiler ve şikayetiniz "Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu" ile otomatik şekilde bilgi amaçlı olarak paylaşılmaktadır.

* Doldurulması zorunlu alanlardır.