Menüye ulaşmak için tıklayınız Sayfa içeriğine ulaşmak için tıklayınız

Hattınızın kısıtlama sürecine girmemesi için faturaların düzenli ödenmesi gerekmektedir. Faturalarınızı; 

  • Türk Telekom Ofisleri, Türk Telekom Mağazaları, PTT Şubeleri’ nden nakit ya da kredi kartı ile, 
  • www.TurkTelekom.com.tr ana sayfada yer alan “Fatura Ödeme” menüsü altından kredi kartınıza otomatik ödeme talimatı vererek, 
  • 444 5 444 Müşteri Hizmetleri’nden kredi kartı ile, 
  • Bankanızın internet bankacılığından otomatik ödeme talimatı vererek, ödeyebilirsiniz. Detaylar için tıklayınız.

Online İşlem Merkezi ya da E-fatura portalindeki “Fatura Ayarları” bölümüne e-posta bilginizi kaydederek faturalarınızı e-posta yolu ile de alabilirsiniz. Ayrıca, müşterilerimize SMS ve email ile fatura hatırlatmaları da yapılmaktadır. 

Ödenmemiş ilk faturanın son ödeme tarihinden itibaren 10 ile 44 gün içerisinde* erişiminiz kısıtlamaya alınır. Ödenmemiş bir adet fatura olduğunda erişim kısıtlanmaktadır. Diğer faturaların ödenmiş olması kısıtlamayı ortadan kaldırmaz. 

Erişimin kısıtlanması gerçekleştikten sonra mevcut tarifeniz üzerinden faturalandırma devam eder. Kısıtlama süresince; güvenlik sertifikası ile damgalanmış ve "https://" öntakısı ile çalışan belirli internet sitelerine, (örneğin bankaların web siteleri) ve MS Exchange sunucularına bağlanmakta kullanılan MS Outlook gibi mail uygulamalarına, yine "https://" öntakısı ile hizmet sunan diğer bazı sitelere (örneğin sosyal paylaşım siteleri), 128 Kbps hız ile erişim sağlayabilirsiniz. 

Kısıtlamaya neden olan faturalarınızı ödemeniz durumunda internet erişiminiz üzerindeki kısıtlama kaldırılır ve mevcut tarifenizdeki hız ile erişim sağlamaya devam edersiniz. 

Ödenmemiş faturadan dolayı erişimi kısıtlanan abonelerimizin takip eden ay faturalarına vergiler dahil 24 TL Hizmet Kısıtlama Bedeli yansıtılır. 

* Kısıtlama gün sayısı müşterinin ödeme performansına bağlı olarak değişkenlik gösterir. 

​​​​​​​​​