Menüye ulaşmak için tıklayınız Sayfa içeriğine ulaşmak için tıklayınız

Türk Telekom Alo, Türk Telekomin sunduğu yeni nesil modemler ile Türk Telekom DSL altyapısı üzerinden avantajlı tarifeler ile görüşme yapmanızı sağlayan hizmettir.

Türk Telekom Alo için taşıyıcı seçim kodu çevirmeniz gerekmez, telefonunuzu ADSL/yalın ineternet hattınıza bağlamanız yeterlidir. Türk Telekom'e yapacağınız başvuru ile telefon numaralarını aynı şekilde arayarak avantajlı görüşme yapabilmenize imkan sağlar.

Türk Telekom Alo, teknik olarak bir VoIP (Voice over IP - IP üzerinden Ses) hizmetidir.

Günlük internet paketleri hariç Türk Telekom internet abonesi olan herkes Türk Telekom Alo' dan faydalanabilmektedir.

Türk Telekom'e yapacağınız başvuru sonrasında, mevcut Türk Telekom Alo uyumlu modeminiz varsa yeni bir modeme ihtiyaç duymadan yoksa Türk Telekom' in vereceği yeni bir modem ile telefon numaralarını aynı şekilde kodlayarak görüşme yapabilirsiniz.

Türk Telekom Alo ile görüşmelerinizi avantajlı tarifelerle, Türk Telekomin diğer katma değerli servisleri ile birlikte tek bir faturada bu hizmetten faydalanabilirsiniz.

Türk Telekom Alo üzerinden yaptığınız görüşmelerin ücretleri Türk Telekom ADSL faturanızın içerisinde yer alacaktır.

Türk Telekom Alo için herhangi bir ön ödeme yapmanıza gerek yoktur.

Mevcut modeminizin Türk Telekom Alo uyumlu olmaması durumunda size en yakın ofis ya da bayilerimizden uyumlu modemi temin edebilirsiniz.

Türk Telekom Alo kurulumu uzaktan erişim ile yapılmaktadır. Bunun için modeminizin açık ve telefon cihazının Türk Telekom Alo destekli modeme takılmış olması yeterlidir.

Modem üzerindeki PHONE1 ve PHONE2 ışıkları sürekli yeşil renkte yanıyor durumda ise kurulum tamamlanmıştır. Işıklar yanmıyorsa kurulum ya yapılmamış ya da tamamlanamamıştır.

Modeminizin arkasındaki PHONE1 veya PHONE2 girişlerine bağlı telefon cihazından başka bir numaraya doğru çağrı yapmayı deneyin. Başarısız olursa bağlantılarınızı, aradığınız numaranın doğruluğunu, arama tipinizin aradığınız yöne açık olup olmadığını kontrol ediniz ve gerekirse teknik destek ve sorularınız için Türk Telekom Çağrı Merkezini (444 5 444) 7x24 arayınız.

Öncelikle telefonun modemin arkasında ki PHONE1 veya PHONE2 portlarından birine bağlı olduğundan emin olun.Sonra modem üzerinde ki PHONE1 ve PHONE2 ışıklarının sürekli yeşil yanar olduğunu da kontrol edin.Işıklar yanıyorsa çevir sesi almanız gerekir.Işıklar yanmıyorsa Türk Telekom Alo numaranız modeme tanımlanmamış demektir.

Işıklar yanıyor ve yine çevir sesindan farklı bir ton duyuyorsanız telefon makinenizin doğru çalıştığından emin olun.Emin olmak için telefonunuzu başka bir TT hattına bağlayıp çağrı yapın.Telefon makineniz çalışıyor ise modeminizde bir arıza oluşmuştur,modem değişimi yapılması gerekmektedir.

Lütfen,yardım almak için Türk Telekom Çağrı Merkezini (444 5 444) arayınız.

Türk Telekom Alo üzerinden şehiriçi, şehirlerarası, uluslar arası, gsm yönlerinin hepsine doğru arama yapabilirsiniz.

Türk Telekom Alo ile sahip olduğunuz ev telefon numaranızın yurtiçi ve yurtdışı tüm operatörlerden aranabiliyor olması gerekmektedir. Aksi bir durum söz konusu ise lütfen sorun olan operatöre ve Türk Telekom Çağrı Merkezini konu ile ilgili bilgilendiriniz.

Türk Telekom Alo satın alırken talep ettiğiniz arama tipinizin bu yönlere açık olması gerekmektedir. Telefon cihazınızın çalıştığına ve PHONE1 ve PHONE2 ışıklarının yandığına emin olun, bunlarda problem yoksa yardım almak için Türk Telekom Çağrı Merkezini (444 5 444) arayabilirsiniz.

​Türk Telekom Alo'yu istediğiniz zaman iptal ettirebilirsiniz. Herhangi bir süre zorunluluğu bulunmamaktadır

​Türk Telekom Alo abonesi olmak için herhangi bir bağlantı ücreti ödemenize gerek yoktur.

Türk Telekom Alo Internet üzerinden ses hizmetimiz 2 Temmuz 2012 tarihi itibarıyla yeni satışa kapatılmıştır.

Türk Telekom Alo'yu TT Ofislerinden yazılı başvuru yaparak iptal ettirebilirsiniz.

444 5 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri üzerinden 7x24 destek alabilirsiniz.

Hayır. Türk Telekom Alo hizmeti ile arama yapabilmek için modemin açık olması gerekir.

Herhangi bir Türk Telekom Alo kampanyasından faydalandıysanız ve taahhüt süreniz henüz dolmadıysa, ve/veya Türk Telekom Alo modem taahhütnüz var ise, modem ücretinin Türk Telekom tarafından karşılanan miktarı, (varsa) ödenmeyen modem taksit ücretleri, (varsa) geriye dönük Türk Telekom Alo kullanım ücretleri, (varsa) tarifede yer alan diğer kullanımlara ait borçları son faturanıza yansıtılacaktır.

Hayır. Türk Telekom Alo aboneliği, internet tarife değişikliği ile etkilenmez, devam eder.

Hayır. Abone olduğunuz ay içindeki kullanım hakkı ve ücret, abonelik başlangıcından ay sonuna kadar ki gün üzerinden hesaplanır. Örneğin, Türk Telekom Alo 100 tarifesine ayın 15. gününde abone olunması durumunda o ay içindeki kullanım hakkı (kalan gün üzerinden hesaplanacağı için 15 günlük) 100 dakikanın yarısı olacaktır (50 dakika). Aynı şekilde ücret de tarife bedelinin yarısı olarak yansıtılır.

Türk Telekom Alo görüşmeleri ile internet kotasının önemsenmeyecek kadar düşük bir kısmı kullanılır. Bu kullanımdan ötürü kota aşımı mümkün değildir.

444 5 444 Çağrı Merkezimizi arayarak ya da en yakın TT bayi ve ofislerinden hattınızı istediğiniz yönlere açtırabilir veya kapattırabilirsiniz.

​Evet, ödenmemiş faturalarınız olduğunda Türk Telekom Alo hizmetini kullanamazsınız.

​ADSL/yalın internet hizmetini naklettiğinizde Türk Telekom Alo hizmetiniz de aynı şekilde nakledilir.

​ADSL/yalın internet hizmetiniz devredildiğinde Türk Telekom Alo hizmetiniz de devredilir.

​444 5 444 Çağrı Merkezimizi arayarak ya da en yakın TT bayi ve ofislerinden hattınızı istediğiniz yönlere açtırabilir veya kapattırabilirsiniz.

​İstediğiniz kadar tarife değişikliği yapabilirsiniz. Bir sonraki ay en son yapacağınız değişikliğe göre ücretlendirileceksiniz.

​Hayır. Türk Telekom Alo hizmeti için kullanacağınız VoIP destekli Türk Telekom Alo modemleri "PSTN yedekliliği" özelliği sunar. İnternet bağlantınızda bir problem olması halinde "PSTN yedekliliği" devreye girerek telefon görüşmelerinizin normal telekom servisleri (PSTN) üzerinden devam etmesini sağlar. Böylece ses iletiminde herhangi bir kayıp ile karşılaşmazsınız. PSTN yedekliliği" abonenin PSTN bağlantısı olmaması nedeniyle- yalın DSL müşterileri için geçerli değildir.

​Evet konuşabilirsiniz. "Kurulum" ile ilgili yönlendirmelerde yer alan şekilde bağlantıları yaparsanız Türk Telekom hattınıza gelen çağrıları modemde PHONE1 girişine bağlı telefon üzerinden alabilirsiniz. Arama yapmak isterseniz Türk Telekom Alo üzerinden arama yapacaksınız yani konuştuğunuz süre Türk Telekom Alo paketinizdeki dakikalardan düşülecektir.

Zyxel_P-2602HWL modem kullanıyorsanız şekil 1'de görüldüğü gibi bağlantıları yapabilirsiniz.

Zyxel_P-2602HWL Modem Bağlantı Şeması - 1
Zyxel_P-2602HWL Modem Bağlantı Şeması - 2