İnternet Nakil İşlemi Sıkça Sorulan Sorular Sayfa Görüntüsü Sayfa İçeriği TTNET müşterisiyim, internet aboneliğimin nakil işlemleri için nereye başvurmam gerekir? İnternet nakil işlemleri en yakın Türk Telekom ofis ya da TTNET bayilerinde gerçekleştirilir. Ayrıca PSTN naklini gerçekleştiren TTNET ADSL ve HİPERNET müşterileri 444 0 375 müşteri hizmetlerini arayarak nakil işlemini gerçekleştirebilir. Nakil işlemi için gerekli belgeler nelerdir? Şahsen başvurular için kimlik belgesi, vekil tayin edilecekse noter onaylı vekaletname ile müraacat edilmelidir. İnternet aboneliğimin nakil işleminin gerçekleştirilmesi için ne kadar ücret ödemem gerekir? 1 Şubat 2021 tarihi itibariyle isteğe bağlı nakil işlemlerinden işlem başına vergiler dahil 42,84 TL ücret alınmaktadır. Bu ücret, abonenin nakil işlemleri tamamlandıktan sonraki ilk faturasına yansıtılacaktır. Nakil işlemi kaç günde tamamlanmaktadır? Nakil işlemi ortalama 7 gün içinde tamamlanmaktadır. İnternet hattımın bağlı olduğu sabit telefon hattım için nakil talebi iletmeden internet hattımın nakli yapılabilir mi? Hayır, İnternet nakil işlemi için öncelikle sabit telefon hattı nakil talebinizi iletmeniz gerekir. Sabit Telefon Hattı nakil işleminiz tamamlandıktan sonra internet nakil süreci başlar. Nakil işlemi tüm internet paketleri için yapılabiliyor mu? Evet yapılabilir. İnternetin nakli ile birlikte Tivibu hizmetinin de nakil işlemi gerçekleşebilir mi? Müşterinin internet naklini gerçekleştireceği yeni adresinde internet alt yapısı IPTV’yi desteklediği sürece müşteri interneti ile birlikte Tivibu hizmetinin de naklini gerçekleştirebilir. Yalın internet kullanıcısıyım, internet aboneliği nakil başvurusu için nereye başvurmam gerekir? Yalın İnternet için nakil başvuruları en yakın Türk Telekom ofis ve TTNET bayilerinden yapılabilir. Yalın İnternet nakil başvurusu alınırken, yeni tesis kurulum işlemi için randevu verilir. Yalın internet nakil sürecinde, kurulumun gerçekleştirileceği zaman adreste bulunmam gerekli midir? Evet, kurulum esnasında ilgili tesis adresinde ilgili birinin bulunması gereklidir. Nakil işlemi Kurumsal müşteriler için de geçerli midir? Evet. Hem kurumsal hem bireysel müşteriler internet aboneliği nakil işlemini gerçekleştirebilir.Kurumsal müşteriler nakil başvurusunda bulunurken , kurumsal yetkili kişinin/kişilerin kimliklerini ibraz etmesi gerekmektedir. Ayrıca kurumsal müşterilerin internet ek hizmet talep/değişiklik formu doldurulması gerekmektedir. Ek hizmet talep/değişiklik formu için tıklayın. Sayfa Alt Bölüm İçeriği