Menüye ulaşmak için tıklayınız Sayfa içeriğine ulaşmak için tıklayınız

Avantaja Devam Kampanyası Sıkça Sorulan Sorular

​​31 Aralık 2017 tarihine kadar 24 ay taahhüt veren bireysel ve kurumsal mevcut taahhütsüz müşterilerimiz bu kampanyadan yararlanabilir. Kampanya ADSL / Türk Telekom HİPERNET / Türk Telekom FİBERNET veya Yalın İnternet paketleri için geçerlidir.​

Kampanyadan tüm taahhütsüz ve kampanyaya dahil olan paketlerde yer alan bireysel mevcut müşteriler 24 ay taahhüt vererek yararlanabilir.​​​

Kampanyadan yararlanmak için Türk Telekom Ofisleri ve Türk Telekom Mağazaları’na başvurabilirsiniz.

Size en yakın Türk Telekom ADSL satış noktası'nı öğrenmek için tıklayın!

Ayrıca 444 5 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayarak kampanyaya katılabilirsiniz.​

ADSL internet paketleri için:

  • Damga vergisi (bir defaya mahsus)

Yalın DSL paketleri için:

  • Damga vergisi (bir defaya mahsus)
  • 18 TL / FİBERNET için 18 TL Aylık Yalın Erişim Ücreti (Yalın müşterileri için )
  • Kampanya indirimli tutar ile birlikte 24 ay boyunca aylık 2 TL kampanya katılım ücreti yansıtılır.

​​Kampanyada taahhüt süresi 24 aydır. 24 ay boyunca kampanya dahilindeki indirimli ücretler üzerinden ücretlendirileceksiniz. Bu süre tamamlandıktan sonra mevcut internet paketinizin yürürlükteki aylık standart ücreti üzerinden faturalandırılmaya başlarsınız. ​

​​Kampanyada ücretsiz modem sunulmayacaktır.​

Kampanyaya giriş yaptığınız internet paketinin yürürlükteki aylık paket ücretinden daha yüksek aylık standart kullanım ücreti olan, kampanya kapsamındaki tüm paketlere geçiş yapabilirsiniz.​​​

Evet. Abonelik başvurusu sırasında veya daha sonra Türk Telekom Katma Değerli Servisleri’inden yararlanabilirsiniz. Yararlanabileceğiniz servisler,
Tivibu Ev, Tivibu Web, Tivibu Cep, Türk Telekom Alo, Türk Telekom Mobil, Türk Telekom 3G Mobil İnternet, Türk Telekom ProG, Türk Telekom Vitamin, Muud, Türk Telekom WiFi, Türk Telekom Aile Koruma Şifresi, Türk Telekom Güvenlik ve NETDİSK. Tüm servislerimiz hakkında bilgi almak için tıklayın.

​​

Evet. İnternet hattınızı mevcut kampanya koşulları korunacak şekilde devredebilirsiniz. İsteğe bağlı devir işlemlerinden işlem başına vergiler dahil 24 TL ücret alınmaktadır. Bu ücret, internet hattını devir alan abonenin devir işlemleri tamamlandıktan sonraki ilk faturasına yansıtılacaktır. Veraseten devir işlemlerinden ücret alınmamaktadır.​​​

Evet. İnternet hattınızı mevcut kampanya koşullarınız korunacak şekilde başka bir adrese nakledebilirsiniz.​​​

Kampanya taahhüdü devam ederken hat dondurma yapabilirsiniz. Ancak, bu durumda hat dondurma işlemi yapmış abonelerin taahhüdünün sona erme tarihine, abonenin hattını dondurduğu süre kadar ekleme yapılır. Ekleme yapılan bu dönemde, abone indirimli ücretten değil, yürürlükteki tarifeden ücretlendirilecektir.​​

Örneğin, kampanyası 01 Ocak 2014'de bitecek bir abonenin, indirim döneminde 60 gün hat dondurma işlemi yapmış olması halinde, taahhüt sona erme tarihi 01 Mart'a ertelenecektir. Hat dondurmada ay değil, gün hesabı yapılmaktadır. ​​​

Kampanya veya hizmet iptali için Türk Telekom Ofisleri ve Türk Telekom Mağazaları’na başvurabilir ya da 444 5 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri’ni arayabilirsiniz.​​​

Taahhüt başlangıcından iptal dönemine kadar sunulan tüm indirimler tahsil edilir. Ancak, taahhüt kapsamında henüz tahsil edilmemiş hizmet bedellerinin toplamının, sağlanan indirimlerden düşük olması halinde düşük olan tutar faturanıza yansıtılır.
Bahse konu tutara ilaveten (varsa) aşağıdaki ücretler faturanıza yansıtılacaktır.

  • (varsa) Bağlantı ücretinin kalan taksitleri,
  • (varsa) Modem ücretinin kalan taksitleri,
  • (varsa) Kotalı paketlerde kota aşım ücreti,
  • (varsa) Geriye dönük ADSL/Türk Telekom FİBERNET/HİPERNET/Yalın internet hizmeti kullanım ücretleri

Kampanya ile ilgili her türlü soru ve sorunlarınız için 7 gün 24 saat 444 5 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ne başvurabilirsiniz.​​​