İnternet Nakil İşlemi Sıkça Sorulan Sorular

İnternet nakil işlemleri en yakın Türk Telekom ofis ya da TTNET bayilerinde gerçekleştirilir. Ayrıca PSTN naklini gerçekleştiren TTNET ADSL ve HİPERNET müşterileri 444 0 375 müşteri hizmetlerini arayarak nakil işlemini gerçekleştirebilir.​

Şahsen başvurular için kimlik belgesi, vekil tayin edilecekse noter onaylı vekaletname ile müraacat edilmelidir.​

01 Kasım 2018 tarihi itibariyle isteğe bağlı nakil işlemlerinden işlem başına vergiler dahil 36 TL ücret alınmaktadır. Bu ücret, abonenin nakil işlemleri tamamlandıktan sonraki ilk faturasına yansıtılacaktır.

​​​

Nakil işlemi ortalama 7 gün içinde tamamlanmaktadır.​

Hayır, İnternet nakil işlemi için öncelikle sabit telefon hattı nakil talebinizi iletmeniz gerekir. Sabit Telefon Hattı nakil işleminiz tamamlandıktan sonra internet nakil süreci başlar.​

Müşterinin internet naklini gerçekleştireceği yeni adresinde internet alt yapısı IPTV’yi desteklediği sürece müşteri interneti ile birlikte Tivibu hizmetinin de naklini gerçekleştirebilir.​

Yalın İnternet için nakil başvuruları en yakın Türk Telekom ofis ve TTNET bayilerinden yapılabilir.

Yalın İnternet nakil başvurusu alınırken, yeni tesis kurulum işlemi için randevu verilir.​

Evet, kurulum esnasında ilgili tesis adresinde ilgili birinin bulunması gereklidir.​

Evet. Hem kurumsal hem bireysel müşteriler internet aboneliği nakil işlemini gerçekleştirebilir.Kurumsal müşteriler nakil başvurusunda bulunurken , kurumsal yetkili kişinin/kişilerin kimliklerini ibraz etmesi gerekmektedir. Ayrıca kurumsal müşterilerin internet ek hizmet talep/değişiklik formu doldurulması gerekmektedir.

Ek hizmet talep/değişiklik formu için tıklayın.​

​​​​