​​​​​​​​​​​

Kurumsal müşteri yetkililerimizin abonelik fesih işlemlerini, Türk Telekom Ofis ve Grup Mağazalarına şahsen başvuru yaparak veya faks çekerek yapabilmesi mümkündür. Faks ile abonelik fesih işlemleri yapmak isteyen kurumsal müşterilerimizin üzerinde abonelik bilgilerinin bulunduğu imzalı bir dilekçe ile yetkili kişinin kimlik fotokopisi, yetkili olduğunu gösterir belge ve imza sirküleri, vekaletname ile yetkilendirme varsa vekaletnamenin bir kopyasını 0(312) 306 07 16 numaralı faksa göndermesi yeterlidir. Talep edilen işlemlerin sorunsuz ve eksiksiz bir şekilde zamanında tamamlanabilmesi için sizinle irtibata geçmemiz gerekebilir. Bu nedenle iletişim bilgilerinin doğru ve güncel olmasına dikkat edilmelidir. Ayrıca güncel iletişim bilgilerinin (Cep Telefon ve sabit telefon numarası) dilekçede yer alması önem arz etmektedir. 

Abonelik feshi işlemini yalnızca abonelerimizin kendilerinin veya vekâletname ile yetkilendirdikleri kişilerin gerçekleştirebildiğini hatırlatmak isteriz. 

Yazılı talebiniz Şirketimize ulaştığı tarihten itibaren 7 gün içerisinde fesih işlemi gerçekleştirilecektir. Hattınızın iptali sonrasında varsa mülkiyeti şirketimize ait olan cihaz/donanım/modem/kart ve benzeri ekipmanların iade edilmesi gerekmekte olup, iadesi gerçekleşmeyen ekipmanların ücreti son faturanıza yansıtılacaktır. Hattınıza ait son faturanın takip edilerek ödenmesi gerektiğini bilgilerinize sunarız. 

​​​