850'li Numaralar Size Neler Sunuyor?

  • Müşterileriniz firmanızın farklı yerlerdeki bayi, acente ve iletişim merkezlerine tek bir numara üzerinden erişim imkânına sahip olur.

Çalışma Prensibi

  • Bir 0850’li numaraya sahip olduğunuzda, müşterileriniz size tek bir numara üzerinden ulaşmanın kolaylığını yaşar.
  • Siz ise tek bir numara üzerinden gelen çağrılarınızı birden fazla IP Çoklu Hat ve TT Sanal Santral üzerinden karşılayabilirsiniz.
  • Sizi arayan müşterilerinizin çağrılarını kaçırmamak için; en az 30 adet hatta sahip olmalısınız.
    • Toplam hat sayısı hesaplanırken; IP Çoklu Hat ve TT Sanal Santral abonelikleri 1 adet olarak sayılır.

Devir:
0850’li numaralarınızın aboneliği devredilmez.

Nakil:
0850’li numaranız için kullandığınız hatların nakil talepleri, nakil ücretinin tahsil edilmesi kaydıyla karşılanır.

Numara Değişikliği:
Numara değişikliği yapılamamaktadır. Alt numaraların değişimi ücreti karşılığında yapılabilmektedir.

Abonelikten Vazgeçme:
850’li numaranızı 3 ay içinde kullanmaya başlamazsanız numaranız iptal edilir.

  • 0850’li numaranız için kullandığınız hatlar ile ilgili diğer hususlar için telefon hattınız için uygulanan hükümler geçerlidir.

Aylık Ücretler

  • 0850’li numaranız için kullanacağınız her hat için aylık tarife ücreti ödenir. Tarife detayları için tıklayınız.
  • 0850’li numara için ayrıca bir ücret ödemezsiniz.
  • Yönlendirme Ücreti alınmaz.

0850’li Numaraları Arama Ücreti

  • 0850’li numaralar yönüne yapılan aramalar tüm operatörler tarafından şehir içi gibi ücretlendirilir. Üstelik Ev Avantaj, İş Avantaj, Kamuya Özel ve İşyerim Esnafa Özel Tarifelerinde bulunan Türk Telekom aboneleri, paket dakikalarını kullanarak 0850’li numaraları ayrıca bir ücret ödemeden arayabilirler. Ek olarak, akşam 7 sabah 7 saatleri arasında sahip olunan aylık ücretsiz görüşme hakkına 0850’li numaralara yapılan aralamalar da dahildir.

Başvuru Kanalları:
Kurumsal Müşteri Temsilcisi ve Satış Yöneticisi üzerinden taleplerinizi iletebilirsiniz.

Paket İçerikleri:
Şehirlerarası alan kodu tuşlamadan, şehir içi gibi aranırsınız.

  • 0850'li numaralar ile Türkiye'nin her yerinden GSM de dahil olacak şekilde aranırsınız.
  • Yurt dışından il alan kodu konulmadan; Uluslararası Çıkış Kodu + 90 + 850 XXX XX XX şeklinde ya da il alan kodu konularak; Uluslararası Çıkış Kodu + 90 +AK+ 850 XXX XX XX şeklinde aranırsınız.

Çağrı karşılama planınızı siz belirlersiniz.

  • 0850'li numaralar sadece bir numara değil, çağrı merkezlerine yönlendirme servisidir.
  • 0850'li numaranıza gelen çağrıları, dilerseniz farklı yerlerdeki çağrı merkezlerinize dağıtabilir ya da tek bir merkezde toplayabilirsiniz.

Sıkça Sorulan Sorular

  • 0850'li Numaralara gelen çağrıları karşılamak için özel bir yazılım veya cihaz gerekir mi?

    Ekstra bir yazılım ya da cihaz olmadan, telefonunuz üzerinden 0850’li numaranıza gelen çağrıları karşılayabilirsiniz.

  • Kimler 0850'li numara hizmetinden yararlanabilir?

    Bu hizmetten tüm Türk Telekom Kurumsal müşterileri faydalanabilir. Bireysel (Gerçek-Tüzel) başvurular kabul edilemez.​​

    Ses hizmetlerinde toplam 30 adet ve üzerinde hattı olan müşterilerimiz 850’ li numara başvurusunda bulunabilir. Toplam hat sayısı hesaplanırken; IP Çoklu Hat ve TT Sanal Santral abonelikleri 1 adet olarak sayılır.

  • 0850’li numaralar tüm telefonlardan aranabilir mi?

    İş, ev veya cep telefonlarından her zaman 850’li numaralar aranabilir.​​​

  • 0850’li numaralar için şahsen başvuru yapılması mı gerekir?

    Evet şahsen başvuru yapmanız gerekir.

​​​​​​