444'lü Özel Servis Numaraları

​​Ekstra bir yazılım ya da cihaz olmadan, telefonunuz üzerinden 444'lü numaranıza gelen çağrıları karşılayabilirsiniz. Yalnızca ISDN ve PBX gibi değişik uygulamalar için uyumlu cihaz ihtiyacı ortaya çıkar.​

Bu hizmetten tüm Türk Telekom kurumsal müşterileri faydalanabilir. Bireysel (Gerçek-Tüzel) başvurular kabul edilemez.​​

Ses hizmetlerinde toplam 15 adet ve üzerinde hattı olan müşterilerimiz 444’lü numara başvurusunda bulunabilir. Toplam hat sayısı hesaplanırken; Telefon (PSTN), IP Çoklu Hat ve TT Sanal Santral abonelikleri 1 adet, Dijital İkili Hat 2 adet, Dijital Çoklu Hat abonelikleri ise 30 adet olarak sayılır.​​​

İş, ev veya cep telefonlarından her zaman 444'lü numaralar aranabilir.​​​

​​Evet şahsen başvurmanız gerekmektedir.​

​​444'lü Özel Servis Numaraları, en az 5 hat ve/veya 1 Dijital Çoklu Hat(30Hatlı) için alt numara alınarak Türkiye'nin her yerinden (0) + (alan kodu) tuşlanmadan, yedi haneli olarak (444 X XXX biçiminde) aranabilir.​

​​Evet. Her bir 444'lü numaranın sizin kullanımınızda olabilmesi için en az 5 hat ve/veya 1 adet TT Dijital Çoklu Hattın(30Hatlı) alt numara tanımlanmış olması gerekir. Alt numara işlemleri için Türk Telekom ofislerine başvuruda bulunabilirsiniz. Alt numara olarak bir TT Dijital Çoklu Hat (30 Hatlı) kullanılıyor ise, aynı TT Dijital Çoklu Hat üzerinden maksimum aynı aboneliğe sahip 6 adet 444'lü numara yönlendirilebilir.​

Evet. 444'lü özel servis numarasına gelen çağrılar, belirlediğiniz alt numaralara teslim edilir. 444'lü numaranız için, alt numaralardan yönlendirme talimatı verebilirsiniz. Alt numaralardan kullanım kolaylıkları özellikleri kullanılarak, iş/ev telefonu-GSM-uluslararası numaralara yönlendirme yapılabilir. Bu yönlendirmeler, alt numaraların tarifesine göre ücretlendirilir.​​​