İşiniz için aradığınız tüm çözümler Türk Telekom'da! Türk Telekom'un Esnaf, Profesyonel, Kobi, Kamu ve Büyük İşletmelere sunduğu fırsatları hemen keşfedin.

Türk Telekom

SiberLOG

SiberLOG sayesinde internetinize giriş yapan kullanıcıların kaydını tutmak çok kolay! Bu hizmet ile Türk Telekom tarafından lokasyonunuza konumlandırılacak atanmış cihazlar üzerinden işyerinizden kurumsal internetinize bağlanan kullanıcıları 5651 sayılı yasa standartlarına uygun şekilde kayıt altına alabilirsiniz.

SiberLOG Size Neler Sunuyor?

  • İhtiyaçlarınıza uygun belirlenmiş cihaz alternatiflerinden size uygun olanı seçebilirsiniz.
  • 5651 sayılı yasada yapılmış olan güncelleme sonrasında internet toplu kullanım sağlayıcılara getirilen; müşterilere ait erişim kayıtlarını zaman damgalı olarak, yasa ve yönetmelikle belirlenen süre boyunca tutma zorunluluğunu yerine getirmiş olursunuz.
  • 12 ya da 24 ay taksitle ödeme yapabilirsiniz.
  • Tercihinize göre 5x9 ya da 7x24 Destek Paketlerinden faydalanabilirsiniz.
  • Destek paketi kapsamında sürekli olarak veri tabanı güncellemelerinden faydalanırsınız.
  • Opsiyonel WAUTH+ (Hotspot) modülü sayesinde farklı yetkilendirme senaryoları dâhilinde misafir ağı yönetimi yapılabilir, ziyaretçilerinize güvenli internet erişimi sunabilirsiniz.
  • İlk iki yıl sonrasında opsiyonel Uzatılmış Destek ve Garanti Paketleriyle SiberLOG Destek ve Garanti süresini uzatabilirsiniz.

Kurumsal müşteri ofislerini (Bölge Müdürlükleri) ziyaret ederek ya da satış temsilcinizle görüşerek ürüne başvuru yapabilirsiniz.

SiberLOG bir loglama cihazıdır. Bu cihaz sayesinde kurumsal müşterilerimiz işyerlerinden internete bağlanan kullanıcıları 5651sayısı yasa hükümlerine uyumlu şekilde loglayabilecektir. 5651 sayılı yasaya şu adresten erişebilirsiniz: http://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.5651-20150101.pdf
Ürünlerimiz sadece 12 veya 24 ay taksitle satın alınabilmektedir.
Ürünü satın aldığınızda mülkiyeti de tarafınıza verilecektir.
Kurumsal, Kamu, KOBİ ve SOHO segmentindeyseniz SiberLOG hizmetinden faydalanabilirsiniz. (Türk Telekom web sitesinde bu segment isimleri yer almıyor. Esnaf, Profesyonel, Orta Ölçekli İşletmeler, Büyük Ölçekli İşletmeler)
Herhangi bir bilgi değişikliği yapmak istediğinizde ilgili satış yöneticinize ulaşarak veya ilgili Türk Telekom Bölge Müdürlüğü'ne başvurarak talebinizi iletebilirsiniz. Bilgi Değişiklik formunu imzaladıktan sonra değişiklik talebiniz işleme alınır.
Sözleşmenizde tanımlamış olduğunuz yetkili kişiler, 444 5 444 İşyerim Çağrı Merkezini arayarak arıza ve bildirimlerini yapabilirler. Yine bu numaradan konfigürasyon değişikliği gibi taleplerde bulunabilir ve şikâyetlerini iletebilirler.
Kurumsal müşteri ofislerini (Bölge Müdürlükleri) ziyaret ederek ya da satış temsilcinizle görüşerek ücretler hakkında bilgi alabilirsiniz.