Menüye ulaşmak için tıklayınız Sayfa içeriğine ulaşmak için tıklayınız

Kurumsal Faturasız Hattınızla İlgili Diğer Sorular İçin

 

Çağrı detaylarınız görüşmelerinizi yaptığınız yer, görüştüğünüz numara, tarih, saat ve süre bilgilerini içerir. 6 ay öncesine kadar olan çağrı detaylarınızı Türk Telekom Müşteri Hizmetleri’nden (4441550) talep edebilirsiniz. Çağrı detayı ücreti 0,16 TL’dir.

Tarife ve kampanyalardan tanımlanan dakika/sms/internet kalan miktarını KALAN yazıp tarife ve kampanya dahilinde belirtilen kısa numaraya göndererek öğrenebilirsiniz.

Aşağıdaki belgeler ile birlikte başvurarak TÜRK TELEKOM iletişim merkezlerine başvuru yaparak veya bu belgelere dilekçenizi de ekleyip Türk Telekom Müşteri Hizmetlerine fakslayarak talebinizi iletebilirsiniz. Faturasız hattan faturalı hatta geçiş işlemi ücretsizdir.

a. Şirket yetkilisinin kimlik fotokopisi

b. Son üç aydan birine ait Ticaret Sicili Faaliyet Belgesi veya son iki aydan birine ait KDV tahakkuk fişi

c. Vergi levhası kopyası

d. Şirket imza sirküleri

Dilediğiniz sayıda tarife değişikliği yapabilirsiniz, ancak faturasız hatlarda iki tarife değişikliği arasında 31 gün olması gerekir.

Tarife ve kampanyalardan hattınıza tanımlı Dakika/SMS/İnternet haklarınızın %80’i ve %100‘ü dolduğunda SMS ile bilgilendirilirsiniz*.

* Gönderilen SMS’ler en fazla 48 saat öncesi bilgisini gösterir.

Satın aldığınız paketler yenilenmeden bir gün önce SMS ile bilgilendirilirsiniz.

​​