Menüye ulaşmak için tıklayınız Sayfa içeriğine ulaşmak için tıklayınız

Kurumsal Faturalı Hattınızla İlgili Diğer Sorular İçin

Hattınıza ait geçmiş ay çağrı detaylarınızı şirket yetkiliniz,

  • Avea.com.tr Online İşlemler Web raporlama menüsünden görüntüleyebilir,
  • Türk Telekom Müşteri Hizmetleri (4441550) aracılığıyla e-posta adreslerine alabilirler.

Tarife, Paket ve Kampanyalara ait kalan toplam sürenizi, SES yazıp 6000‘a SMS göndererek öğrenebilirsiniz.

Kamu tarifelerindeki grup içi kullanım süresini DAKIKA yazıp 6000‘a SMS göndererek öğrenebilirsiniz. 

INTERNET yazıp 6000‘e SMS göndererek, kalan internet kullanımını öğrenebilirsiniz.

* Gönderilen SMS’ler en fazla 48 saat öncesi bilgisini gösterir.

Tarife ve kampanyalardan hattınıza tanımlı dakika/sms/internet haklarınızın %80’i ve %100‘ü dolduğunda SMS ile bilgilendirilirsiniz*.

* Gönderilen SMS’ler en fazla 48 saat öncesi bilgisini gösterir.

Faturalı Hatlarda talep tarihinizden en fazla 1 yıl önceki döneme ait görüşme detaylarını alabilirsiniz.

Dilediğiniz sayıda tarife değişikliği yapabilirsiniz, ancak faturalı hatlar için bir fatura dönemi geçmesi gerekir.

​​