MobilSaha ile çalışanlarınızın hem son konumlarını görüntüleyebilir, hem de üzerlerindeki iş yüklerini izleyebilirsiniz, böylelikle yeni oluşan iş emirlerini ya da görevleri de konum ve iş yoğunluğu açısından en uygun olan saha çalışanınıza yönlendirebilirsiniz. MobilSaha, saha çalışanlarınızı cep telefonları yardımı ile web ortamındaki

  • dijital haritalar üzerinden izlenmesini
  • saha çalışanlarınızın konum bilgisinin alınmasını
  • bir adrese en yakın saha çalışanının ve o konuma yakın olanlardan iş yükü en az olanın tespit edilmesini sağlar.

Hizmetin kullanımı için cep telefonları üzerinde herhangi bir ayar yapılması gerekmemektedir. MobilSaha'nın WAP arayüzüne erişmek isteyen kullanıcılar WAP destekli telefona sahip olmalı ve ilgili ayarları gerçekleştirmelidirler. MobilSaha hizmetine dahil etmek istediğiniz numaralar sisteme tanımlanır ve Şirketinize ait MobilSaha yetkilisi tarafından tanımlanacak MobilSaha operatörleri istenilen izleme işlemlerini gerçekleştirebilirler. 

Aveamesaj'ı kullanmak için öncelikle Türk Telekom kurumsal müşterisi olmak ve SMS üyeliğini imzalamanız gerekmektedir. Üyelik ve abonelik bedeli yoktur.MobilSaha operatörleri, MobilSaha internet sitesinden geçmişe dönük raporlama ve analiz imkanlarını kullanabilirler. Çeşitli filtre ve parametrelere göre detaylı raporlama araçları mevcuttur.

- Saha çalışanlarınızı kolaylıkla yönetebilir ve koordine edebilirsiniz

- Sahadaki çalışanlarınızın konum bilgilerini görüntüleyebilirsiniz

- Her bir saha çalışanınızın, tanımlayacağınız bölgelere giriş ya da çıkış yapma durumlarını takip edebilir, planlanan zamanda istenilen ziyaret noktalarında olup olmadığını öğrenebilirsiniz.

- Oluşan görevleri, yer ve iş yükü durumuna göre en uygun olan saha çalışanınıza yönlendirebilirsiniz

- Görev tamamlanma zamanlarını kontrol edebilirsiniz

- Sahadaki çalışanlara yeni iş emirleri gönderebilirsiniz

- Sahadaki çalışanlarınız, kendilerine atanmış görevleri ve bunların statülerini görüntüleyebilirler

MobilSaha her türlü cep telefonu ile çalışır. Görev takibi yapacak saha çalışanın WAP arayüzünden faydalanabilmesi için WAP destekli bir telefonu olması gerekmektedir.

Görev takibi yapacak saha çalışanın WAP arayüzünden faydalanabilmesi için, ilgili telefonda WAP ayarlarının yapılması gerekmektedir.

Evet, bu servisten faturalı kurumsal hattı olan abonelerimiz yararlanabilir, sisteme tanımlanacak hatlar, faturalı ya da faturasız hatlar olabilir.

Hayır, MobilSaha sadece yurtiçinde kullanılabilir.

Yetkili kişi ya da yetkili kişi adına şirketinize ait bir çalışan başvuru işlemini gerçekleştirebilir. Yetkili kişinin noter tasdikli vekaleti, imza sirküleri, yetkili kişinin kimlik fotokopisi ve yetkilendirilen kişi kimliği ile başvurunun yapılması gerekmektedir.

Abonelik sonrasında da yeni numara eklenebilir. Eklenecek numaraların Şirketiniz adına kayıtlı kurumsal faturalı ya da faturasız hat olması yeterlidir.

"Temel Ürün" ile başlamış olduğunuz aboneliğinizi, "Bölge Tanımlamalı Ürün"e ya da "Bölge Tanımlamalı Ürün" aboneliğinizi, "Temel Ürün" aboneliğine değiştirebilirsiniz, bunun için ek bir ücret ödemezsiniz. 

MobilSaha servisine yönelik şifre değişikliği işlemleri şirketinizin güvenliği nedeniyle MobilSaha servisinde sistem yöneticisi olan kişiden gerekli teyitler alındıktan sonra kurumsal müşteri hizmetleri tarafından yapılabilmektedir. MobilSaha servisinde; ad değişikliği, numara iptali ve yeni hat eklemek için ıslak imza ile onayınızın alınması gerektiğinden telefonla ve faksla değişiklik yapılamamaktadır.

MobilSaha servisine abone olan bir kurumda MobilSaha Operatörlerinin şifrelerini unutması durumunda MobilSaha Sistem Yetkilisi sözkonusu kullanıcı icin sistemde yeni bir şifre oluşturabilir.

MobilSaha sistem yetkilisi en fazla 10 MobilSaha operatörü tanımlayabilir.

444 1 550 Türk Telekom Kurumsal Müşteri Hizmetleri'ne başvurabilirsiniz.

​​