Menüye ulaşmak için tıklayınız Sayfa içeriğine ulaşmak için tıklayınız
 

https://mail.aveamail.com adresinden Outlook Web App'te oturum açın Seçenekler'i ve daha sonra Şifrenizi Değiştirin'i seçin!

Tam e-posta adresiniz ve şifrenizle https://mail.aveamail.com adresinde oturum açın! Posta kutunuz, takviminiz, görev listeniz ve kişilerinize erişebilirsiniz.

Outlook: otomatik yapılandırmayı kullanın ve tam e-posta adresiniz ve şifrenizi girin.

POP3 veya IMAP4 istemcisi: gelen ve giden sunucuları için mail.aveamail.com adresini girin ve tam e-posta adresiniz ve şifrenizle oturum açın. Giden e-posta için smtp kimlik denetimini kullanın! imap4 için port 993, pop3 için 995 ve smtp için 465 ile SSL korumasını kullanmanızı tavsiye ederiz.

https://mail.aveamail.com sayfasında oturum açın ve Destek menüsünü seçin! Burada İngilizce veya Türkçe talimatları yükleyebilirsiniz.

İstediğiniz zaman Türk Telekom desteğine 4441550 numaralı müşteri hizmetleri numaramızdan erişebilirsiniz.

Evet, çok daha fazlasını sağlamaktadır:

- Mevcut ve yeni Exchange posta kutunuza Activesync yayınlama eşitleme (temel paket durumunda veya POP3 alma) üzerinden tam mobil erişime sahip olacaksınız. - Profesyonel işletme imajını oluşturmak için opsiyonel olarak kendi alanınızı (örneğin: isminiz@firmaismi.com).- Outlook Web App üzerinden erişilebilir olan entegre takvim, iletişim listesi, görev ve notlar klasörü gibi ek işlevler bulunmaktadır.- Aveamail kurumsal ve Kurumsal pro paketleri için: bir VPN istemcisi olmadan her yerden güvenli SSL korumalı erişimle tam Outlook istemcisi şirket içinde paylaşılan takvim, rehber ve görevler-Premium ve özelleştirilebilir virüs ve istenmeyen posta filtreleme-%99,9 hizmet kullanılabilirliği-Türk Telekom kurumsal desteği

Evet, kendi alan adınızı kaydedebilir veya Aveamail alt alanı (firmaismi.aveamail.com gibi) isteyebilirsiniz.

Türk Telekom veya iş ortakları, bilgilerinizi GÖRMEDİĞİ için tamamıyla güvenlidir. Tüm verileriniz güvenli kanallar üzerinden aktarılır ve coğrafi olarak dağınık konumlarda bulunan profesyonel sunucu gruplarında depolanır. Bilgileriniz sadece siz tarafından görülmesi ve kullanılması garantidir.

Evet, Aveamail'in Kontrol Panelinde istediğiniz kadar iletişim bilgisini kolaylıkla ücretsiz olarak ekleyebilirsiniz. Kontrol Paneline erişmek için https://mail.aveamail.com adresinde oturum açın ve Kontrol Panel menüsünü seçin.

İşlevler Aveamail, birçok kurumsal Exchange kurulumlarına göre çok daha fazlasını sağlamaktadır:

- Uçtan uca SSL şifrelemeyle Activesync e-posta yayınlama desteği (Mobile ve üst uç paketler için)

- Outlook Her Yerde desteği (Kurumsal ve kurumsal pro paketleri için)

- Herhangi bir Internet tarayıcısından SSL korumalı Outlook Web App (webmail)

- Harici posta kutularının yoklanması: Internet üzerinden mevcut e-posta hesaplarından POP3 veya IMAP4 üzerinden e-posta alabilirsiniz (ve bunları Activesync üzerinden mobil aygıtınıza yayınlayabilirsiniz)

Donanım ve yazılım yatırımı, sürekli destek maliyeti, BT uzmanlarına ödeme gereksinimi yoktur. Bunun yerine hizmet için kullanıcı başına aylık bir ücret ödersiniz ve gerisi Türk Telekom ve iş ortakları tarafından halledilir. Birçok durumda Aveamail hizmetinin toplam sahip olma maliyeti, şirket içi destekle yerine kurulumdan çok daha azdır.

Aveamail için tüm BT operasyonel görevler Türk Telekom çalışanları ve iş ortakları tarafından yönetilir ve müşterinin Exchange ve güvenlik uzmanlarına ihtiyacı yoktur. Son kullanıcılara destek her an sağlanır ve anlaşılması kolay kullanım kılavuzları bulunmaktadır.

Tesiste sunucular daha az güvenilirdir. Aveamail, %99,9 hizmet kullanılabilirliğini garantilemektedir ve bu da, birçok şirket için çözümü aşmaktadır ve bir arıza ve felaket toleranslı altyapı tarafından desteklenmektedir.

Kontrol Panelini kullanarak posta kutuları ekleyebilir veya mevcut olanları değiştirebilir/silebilirsiniz. Ayrıca şirket yöneticisi olarak gruplar oluşturmanızı ve şirket rehberine şirket dışı kişiler eklemenizi sağlar.

Bir şirket için posta kutusu sayısında herhangi bir sınırlama yoktur; şirket başına binlerce posta kutusunu destekleyebiliriz.

Aveamail Mobil, Kurumsal ve Kurumsal Pro paketleri mobil aygıtınıza e-posta yayınlamayı desteklemektedir! Tek ihtiyacınız olan aktif internet bağlantılı bir mobil cihaz ve Activesync özelliğidir. Aşağıdaki mobil cihazlar desteklenmektedir:

- Windows Mobile bulunan aygıtlar (HTC, Samsung, Sony-Ericcson vb.)

- Nokia E ve N serisi, Nokia Mail for Exchange uygulaması bulunan aygıtlar

- Apple iPhone 3G, 3GS, 4 ve iPad

- HTC, Samsung, Motorola vb. gibi Android bulunan aygıtlar

- Exchange Activesync (EAS) protokolünü destekleyen tüm diğer telefonlar veya istemciler

Evet, mobil el aygıtınız Activesync'i desteklemiyor ancak bir internet bağlantısına ve POP3 veya IMAP4 uyumlu e-posta istemci yazılımına sahipse e-postanızı Aveamail'in sunucularından yükleyebilirsiniz ve ayrıca birçok el aygıtında düzenli yüklemeler planlayabilirsiniz. Sadece mesaj başlıklarını yüklemenizi ve ilgili mesajların tamamını manuel olarak almanızı tavsiye ediyoruz.

Aveamail hesabına erişebileceğiniz aygıt veya bilgisayar sayısında herhangi bir kısıtlama bulunmamaktadır.

Evet, bir Aveamail Corporate veya Entrepreneur paketiniz varsa bir Outlook istemcisiyle araçlar menüsü > hesap ayarları > Aveamail hesabını seç > değiştir > daha fazla ayar > gelişmiş altında Önbelleğe alınmış Exchange modunu kullan“ onay kutusunu işaretleyerek (varsayılan olarak işaretlidir) posta kutusu, takvim ve görevlere çevrim dışı modda da erişebilirsiniz.

Aveamail Basic veya Mobile hesabıyla POP3 veya IMAP4 ile e-postaları yükleme ve herhangi bir standart e-posta istemcisiyle (Windows Mail, Thunderbird vb.) bunları çevrimdışı kullanma seçeneğiniz vardır. Yeni oluşturulan mesajları göndermek için aktif bir internet bağlantısı gerekecek.

Coğrafi bir kısıtlama yoktur; tek gereken internet bağlantısıdır. Aveamail'in esnek hizmetlerinden istediğiniz yerde veya istediğiniz aygıtta faydalanabilirsiniz.

Paylaşılan takvim ortak toplantıları daha verimli bir şekilde planlamaya yardımcı olan bir birlikte çalışma aracıdır. Kişisel takvim, kişisel elektronik damganızı içerir; ve bu, varsayılan olarak diğer kullanıcılar tarafından görülemez.

- Takviminizi Outlook ile kolayca paylaşabilirsiniz: Outlook 2007 ile: takvimi sol menüden seçin ve “Takvimimi paylaş” bağlantısını tıklatın.       Outlook 2010 ile: takviminizi sol tarafta seçin, sağ tıklatın, Paylaş'ı ve daha sonra Takvimi Paylaş'ı seçin ve adresleri girin!

- Outlook Web App'te: Takvim menüsünü seçin, Takvimlerim altında sol tarafta takviminizi sağ tıklatın, Paylaş'ı ve daha sonra Bu Takvimi Paylaş'ı seçin ve adresleri girin!

Evet, en kolay yöntem bilgisayarınızda önceki posta kutunuzdan e-postaları yerel bir dosyaya aktarmak ve daha sonra bunları yeni posta kutusuna aktarmaktır. Bu, Outlook ve bir PST dosyasıyla kolaylıkla gerçekleştirilebilir ancak bunun için birçok başka araç da bulunmaktadır.

Evet, düzenli olarak Aveamail posta kutusuna almak için bir ya da daha fazla harici posta kutusu ayarlayabilirsiniz. Bu, mevcut posta kutularınızı korumanın ve mobil aygıtınıza yayınla profesyonel bir Aveamail posta kutusunda birleştirmenin en kolay yoludur.

Taşınması gereken büyük miktarda posta kutusuysa Türk Telekom bir proje ayarlayacak ve hesapları ve posta kutusu içeriğini tek bir adımda, çok fazla manuel çalışma gerekmeden toplu olarak taşımanıza yardımcı olacaktır. Yardım gerekiyorsa Türk Telekom desteğiyle iletişim kurun.

Evet, bu birlikte bulunma olarak adlandırılır ve birçok çözüm vardır:

- Temel alan (örneğin, firmaismi.com) bir tesiste sunucuda barındırılır ve bazı posta kutuları (örneğin bir departman veya yönetim ekibi) Aveamail tarafından barındırılır. Barındırılan posta kutuları ara alan adı (örneğin, firmaismi.aveamail.com) ile ayarlanmalı ve orijinal posta kutuları barındırılan eşdeğerlerine yönlendirilmelidir. Barındırılan posta kutularında companyname.com adreslerini temel iletişim olarak ayarlarız ve bu da, giden e-postanın bunlarla gönderileceği anlamına gelir. Bu tür bir şirket hesabını sizin için oluşturması amacıyla Türk Telekom desteğiyle iletişim kurun!

- Bir diğer seçenek, internet'ten erişilebiliyorsa kullanıcıların mevcut posta kutularından e-posta toplamak için POP3/IMAP4 alma işlevini kullanmaktır.

Evet, Aveamail birden fazla motorla sürekli güncellenen virüs ve istenmeyen posta filtreleme içermektedir. Kesin istenmeyen postalar reddedilir; olası istenmeyen postalar İstenmeyen E-posta klasörüne gönderilir. Outlook veya Outlook Web App ile istenmeyen posta filtreleme hassaslığını ve beyaz + kara listeleri ayarlayabilirsiniz.

Posta sunucuları birden fazla güvenli, üst katman veri merkezi ortamlarında barındırılmaktadır.

- Felaket durumunda bile verilerinizin güvenliğini sağlayan aynalanmış yüksek performanslı depolama

- Yedekli mimari ve iyi ölçeklendirilebilirlik

- %%99,9 kullanılabilirlik

- Sürekli performans izleme ve talep üzerine sunucu grubu yükseltmeleri

- Sunucu tarafı antivirüs ve istenmeyen posta filtreleme

Aşağıdaki şifreleme standartları kullanılmaktadır:

- HTTPS üzerinden RPC (2007 ve 2010 sürümüyle Outlook Anywhere)

- HTTPS (Outlook Web App, Activesync)

- POP3/IMAP4/SMTP'li TLS/SSL

Hayır, posta kutuları sadece kullanıcı tarafından şifresiyle kullanılabilir. Dolayısıyla şifreyi korumak çok önemlidir. Kullanıcılar opsiyonel olarak diğer kullanıcılara devren erişim verebilir, örneğin, sekreterinize erişimi devredebilirsiniz.

Evet, silinen e-postalar otomatik olarak 15 gün için Silinen Öğeler klasöründe depolanır. Outlook ve/veya Outlook Web App ile istediğiniz e-postaları bu zaman zarfı içerisinde geri yükleyebilirsiniz.

Bu durumda Türk Telekom sunucularında depolanan tüm e-postaları ve bilgileri siler ve dolayısıyla posta kutunuzdan geriye hiçbir şey kalmaz. Silme işlemi geri alınamadığı için daha önceden istemci tarafında yedeğini almak akıllıca olacaktır.

​​​​