Hat devir işlemi için başvurularınızı Türk Telekom İletişim Merkezleri'ne yapmanız gerekmektedir. Devir talebinde, devralan ve devreden olmak üzere her iki tarafın devir formunu doldurup imzalaması gerekmektedir. Devreden sadece kimlik fotokopisini bırakırken devralan yeni abonelik için gerekli evrakları ibraz etmeli ve abonelik sözleşmesi doldurmalıdır. 

Bu işlem ücretsizdir. Devralan abonenin ilk faturasına Özel İletişim Vergisi yansıyacaktır.

Kurumsal Hat iptali ile ilgili 444 5 444 numaralı Türk Telekom Müşteri Hizmetlerinden detaylı bilgi alabilirsiniz. 

Türk Telekom Müşteri Hizmetleri hat iptali ile ilgili sadece ön başvuruda bulunabilirsiniz. 

Kurumsal hattınızı iptal ettirmek için, şirket yetkilisi ya da yetkili vekilinin yazılı başvurusunu Türk Telekom Ofis ve Mağazaları veya Fax kanallarından biri ile tarafımıza iletmesi gerekmektedir. 

Yazılı talebinizin şirketimize ulaştığı tarihten itibaren 7 gün içerisinde hattınızın iptali gerçekleşecektir. 

  • Size en yakın Türk Telekom Ofis ve Mağazalarına gelerek Şahsen veya Vekaletname ile hat iptal başvurusunda bulunmak isterseniz; 
    • Şahsen Şirket yetkilisinin kimlik ve imza sirküleri ile birlikte yapacağı başvuruda hat iptal formu doldurup imzalamanız yeterlidir. 
    • Vekil aracılığı ile yapılacak başvuruda, vekaletnamede özel yetki gerekmektedir. Yapılacak hat iptal işlemin belirtilmesi ya da Telekomünikasyon şirketleri ile her türlü işlem yapılması için yetki verildiğinin açıkça belirtilmesi gerekmektedir. Vekil kimlik belgesi ve şirket imza sirküleri kontrol edilerek hat iptal başvurusu alınacaktır. 
  • Fax yoluyla hat iptal başvurusunda bulunmak isterseniz, 
    • Şirket yetkilisi kimlik fotokopisinin üzerine iptalini istenen telefon numarası/numaralarının ve güncel iletişim bilgilerinin yazılarak şirket imza sirküleri ile birlikte 0212 478 68 55 numarasına faks gönderilmesi gerekmektedir. 


 

Hat devir işlemi için başvurularınızı firma yetkilinizin Türk Telekom İletişim Merkezleri'ne yapması gerekmektedir.

01 Nisan 2014 tarihi itibariyle, numara değişikliği işleminin ücreti KDV ve ÖİV dahil 20 TL'dir. Bu ücret yeni numara için gönderilen ilk faturaya yansıtılır.

Hat alındıktan sonra ilk fatura kesilmeden numara değişikliği yapılırsa numara değişikliği ücreti eski numaraya çıkan faturaya yansıtılır. Numara değişikliği işlemi Türk Telekom Müşteri Hizmetleri, Türk Telekom Bayileri, Online İşlem Merkezi aracılığıyla bir fatura döneminde 1 kez yapılabilir.

Hatlarınızı aramalara kapama işlemini Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni (4441550) arayarak ya da Türk Telekom İletişim Merkezleri aracılığıyla gerçekleştirebilirsiniz.

​​​​​