Türk Telekom Prestij Kampanyası

Kampanya kapsamından yararlanabilmeniz için en az bir Türk Telekom iş telefonu hattınızın taahhütlü kampanyalardan yararlanıyor olması gerekir.

Kampanyaya katılım için Türk Telekom hattınızla ilgili yararlandığınız taahhütlü kampanya kurallarına göre abonelik sözü vermeniz gerekir. Avea hatlarınız için ise 24 ay abonelik sözü vermeniz yeterlidir.

Bu durumda hattınızda tanımlı diğer taahhütlü kampanyanın kuralları geçerli olur. Bu kampanya ile ilgili Türk Telekom hattınıza yansıyacak bir cayma bedeli bulunmaz.

Ancak Avea hattı ile ilgili kampanya kurallarına uymayan bir durum oluştuğunda cayma bedeli yansıtılır.

Kampanya kapsamında size yeni bir hat verilir ya da mevcut hattınızı Avea' ya taşımanız gerekir.

Kampanya kapsamında sunulan hatlara tanımlanan paketleri aşmanız durumunda aşım bedeli yansıtılır.

Aşım bedelleri ve paket detayları için tıklayınız.

Avea hizmetleri ile ilgili 444 1 550 numaralı Avea Çağrı Merkezini arayabilirsiniz.

Kampanyayla ilgili her türlü soru, şikâyet, öneri için 444 3 BIZ (249)'u ya da Türk Telekom (444 4 564) ve Avea ( 444 1 550) çağrı merkezlerini arayabilirsiniz.

Verilen hizmetler için şirketler kendi faturalarını sizlere ulaştırırlar.

​​​​​​​​​​​​​​​