Kurumsal Hat iptali ile ilgili 444 5 444 numaralı Türk Telekom Müşteri Hizmetlerinden detaylı bilgi alabilirsiniz.
Türk Telekom Müşteri Hizmetleri hat iptali ile ilgili sadece ön başvuruda bulunabilirsiniz.
Kurumsal hattınızı iptal ettirmek için, şirket yetkilisi ya da yetkili vekilinin yazılı başvurusunu Türk Telekom Ofis ve Mağazaları veya Fax kanallarından biri ile tarafımıza iletmesi gerekmektedir.
Yazılı talebinizin şirketimize ulaştığı tarihten itibaren 7 gün içerisinde hattınızın iptali gerçekleşecektir.
- Size en yakın Türk Telekom Ofis ve Mağazalarına gelerek Şahsen veya Vekaletname ile hat iptal başvurusunda bulunmak isterseniz;
- Şahsen Şirket yetkilisinin kimlik ve imza sirküleri ile birlikte yapacağı başvuruda hat iptal formu doldurup imzalamanız yeterlidir.
- Vekil aracılığı ile yapılacak başvuruda, vekaletnamede özel yetki gerekmektedir. Yapılacak hat iptal işlemin belirtilmesi ya da Telekomünikasyon şirketleri ile her türlü işlem yapılması için yetki verildiğinin açıkça belirtilmesi gerekmektedir. Vekil kimlik belgesi ve şirket imza sirküleri kontrol edilerek hat iptal başvurusu alınacaktır.
- Fax yoluyla hat iptal başvurusunda bulunmak isterseniz,
- Şirket yetkilisi kimlik fotokopisinin üzerine iptalini istenen telefon numarası/numaralarının ve güncel iletişim bilgilerinin yazılarak şirket imza sirküleri ile birlikte 0212 478 68 55 numarasına faks gönderilmesi gerekmektedir.