Menüye ulaşmak için tıklayınız Sayfa içeriğine ulaşmak için tıklayınız

Fatura Üst Sınırı Servisi

 

Fatura Üst Sınırı servisine üye olarak belirlediğiniz fatura limitlerinde kısa mesaj ile bilgilendirilirsiniz.

Kurumsal müşterilerimiz, Türk Telekom Müşteri Hizmetleri üzerinden, şirket yetkilileri aracılığıyla kayıt olabilirler.

İsteğinize bağlı olarak limitinizi hat başına 100TL,150TL,250TL ya da 350TL olarak belirleyebilirsiniz. Belirlediğiniz hat başına limit, mevcut tüm hatlarınız için geçerli olup hat sayısı toplamında bilgilendirme yapılacaktır.

Örneğin;  Hat başına 100TL limit belirlediniz ve toplamda beş hattınız var. Toplam fatura tutarınız 500TL’ye ulaştığında, belirlediğiniz numaralar bilgilendirme kısa mesajını alır.

Fatura Üst sınırı Servisine herhangi bir evrağa ihtiyaç duyulmadan şirket yetkilisi tarafından kayıt olunabilir.

Türk Telekom Müşteri Hizmetlerinden, şirket yetkilileri aracılığıyla fatura üst sınırı servisini iptal edebilirsiniz.

Evet. Şirket yetkilisi dilediği zaman Fatura üst sınırı servisi bilgilendirme kısa mesajlarını alan numaraları Türk Telekom Müşteri Hizmetleri üzerinden değiştirebilir.

Bilgilendirme kısa mesajlarını şirket yetkilisi ve isterse şirket yetkilisinin belirleyeceği şirket hatları da alabilir.

Bilgilendirme kısa mesajlarını şirket yetkilisi ve isterse şirket yetkilisinin belirleyeceği şirket hatları da alabilir.

Bilgilendirmeleri düzenli alabilmek için şirket yetkilinizin iletişim bilgisinin güncel olması gerekmektedir. Şirket yetkili bilgilerinizi her zaman Türk Telekom İletişim Merkezleri, Türk Telekom Müşteri Hizmetleri aracılığıyla güncelleyebilirsiniz.

Fatura üst sınırı servisi ücretsizdir.

Hayır. Kurumsal Müşterilerimiz, her hat için tek bir Fatura Üst Limiti belirleyebilir. 

Hayır. Servis iptal edildiği takdirde, iptal tüm limitlerde gerçekleşir. Diğer limitlerde bilgilendirme kısa mesajı almaya devam etmek istediğiniz durumda, seçtiğiniz limite/limitlere baştan kayıt olmanız gerekmektedir.

Kurumsal müşterilerimiz, Türk Telekom Müşteri Hizmetleri üzerinden, şirket yetkilileri aracılığıyla limitlerini güncelleyebilirler.

Limit güncelleme işlemi yapıldığı anda belirlenen yeni limit aşıldı ise bir sonraki fatura dönemi itibarıyla bilgilendirilirsiniz.

Faturanızı oluşturan tüm kalemler dahildir. (Örneğin; cihaz taksitleri, aylık sabit ücretler, bağışlar, paket aşım ücretleri, tarife ücretler, indirimler vb. )

Fatura üst limiti bilgilendirmelerine sadece yurt içi kullanımlarınız dahildir. Yurtdışında yapılan paketsiz internet kullanımlarınız, 100TL ve 250TL'ye ulaştığında kısa mesaj ile bilgilendirilirsiniz.

Fatura üst sınırı bilgilendirme SMS'lerinde iletilen bilgiler, son 12 saat öncesine ait yurtiçi kullanımlarını kapsamaktadır.

Her hat için güncel fatura tutarları, Türk Telekom Online İşlemler Merkezi’mizden ücretsiz olarak öğrenebilirsiniz.

Aylık sabit ücretler toplamı seçilen fatura üst sınırından fazla ise bir sonraki fatura döneminde, fatura üst sınırı güncellenir ve kısa mesaj ile bilgilendirilirsiniz.

Fatura üst sınırı üyeliği başlatıldığı fatura döneminde seçilen fatura üst sınırı limiti aşıldıysa ya da ilk fatura kesilmediyse bir sonraki fatura döneminde bilgilendirme kısa mesajlarını almaya başlarsınız.

​​