Wi-Fi Arama hakkında merak ettiğiniz her şeyi aşağıdaki sorularda bulabilirsiniz.

Wi-Fi Arama Teknolojisi (VoWiFi), şebeke erişimi kısıtlı veya olmadığı yerlerde, Wi-Fi ağı üzerinden görüşmelerinizi gerçekleştirmenizi sağlayan teknolojidir.

Wi-Fi Arama servisinden yararlanabilmek için öncelikle cihazınızın Wi-Fi Arama'yı desteklemesi, SIM kartınızın 4.5G uyumlu olması ve 4.5G servisinizin aktif olması gerekmektedir.

Cihazınız ve SIM kartınız Wi-Fi Arama'ya uyumlu, 4.5G servisiniz açık ise Wi-Fi Arama servisinizi WIFI ARAMA yazıp 5555'e göndererek SMS ile açabilirsiniz.

Cihazınız ve SIM kartınız uyumlu fakat 4.5G servisiniz kapalı ise, KABUL WIFI ARAMA yazıp 5555'e gönderdikten sonra, telefonunuzun Ayarlar bölümünden Wi-Fi Arama servisini aktifleştirerek servisi kullanmaya başlayabilirsiniz.

Wi-Fi Arama servisi için OIM, Bayi, Müşteri Hizmetleri veya SMS kanallarından kayıt/iptal işlemleri gerçekleştirilebilir.

Evet, katılım ücretsizdir. Wi-Fi şebekesine bağlı olarak gerçekleştireceğiniz görüşmeleriniz ve SMS'leriniz mevcut mobil tarifenizdeki haklarınız üzerinden, data kullanımınız ise bağlı olduğunuz Wi-Fi ağı üzerinden gerçekleşmektedir.

Wi-Fi Arama Servisinden Bireysel ve Kurumsal tüm müşterilerimiz yararlanabilir. Wi-Fi Arama servisinden yararlanmak için SIM kartınızın 4.5G uyumlu olması ve cihazınızın Wi-Fi Arama teknolojisini destekliyor olması gerekmektedir.

Data hatları, Wi-Fi Arama servisinden yararlanamamaktadır.

VoWiFi servisi üzerinden sadece ses ve SMS paketlerinizden kullanım yapabilirsiniz. Whatsapp, Facebook gibi uygulamalar ile internet üzerinden görüntülü ses görüşmeleri kullanımlarınız data paketinizden düşmez, bağlı olduğunuz Wi-Fi ağı üzerinden kullanım yapmış olursunuz.

Uyumlu cihaz ve sim kartınızla, Wi-Fi Arama servisinden yararlanabilmek için Türk Telekom mobil abonesi olmanız ve bir Wi-Fi ağına bağlı olmanız yeterlidir. Mobil telefon üzerinden şebekeye ulaşamadığınız alanlarda, bulunduğunuz yerdeki Wi-Fi ağı mobil görüşme yapmanıza yardımcı olacaktır.

Evet. İptal etmediğiniz sürece Wi-Fi Arama servisinden yararlanabilirsiniz.

Samsung Galaxy S10
Samsung Galaxy S10E
Samsung Galaxy S10 Plus
Samsung Galaxy Note 10
Samsung Galaxy Note 10+
Vestel Venus V7
Casper VIA S
Casper VIA P3

Samsung modellerinde abone manuel olarak seçim yaparak Wi-Fi Arama'yı kullanabilmektedir. Vestel cihazlarda sadece şebeke kapsama olmadığı veya düşük olduğu durumlarda Wi-Fi Arama kullanılmaktadır.

Wi-Fi Arama aktif olduğunda, mobil şebekeye ulaşılamadığı durumlarda bulunduğunuz ortamda Wi-Fi ağı varsa, Wi-Fi Arama üzerinden mobil görüşmeniz sağlanabilecektir.

Evet. Wi-Fi Arama servisinden yararlanmak için 4.5G servisinin aktif olması, Wi-Fi Arama servisinin kullanımı için bulunduğunuz ortamda Wi-Fi ağının olması ve mobil telefon üzerinden mobil şebekeye erişim sağlayamıyor olmanız gerekmektedir.

Evet. Operatör bağımsız olarak, görüşmelerinizi Wi-Fi Arama üzerinden gerçekleştirebilirsiniz.

Evet. Operatör bağımsız olarak, görüşmelerinizi Wi-Fi Arama üzerinden gerçekleştirebilirsiniz.

Wi-Fi Arama servisi için telefonunuzun üst kısmında;  Wi-Fi ikonu  yada   görülecektir. Bu durumda Wi-Fi Arama servisiniz aktif ve kullanılabilir durumdadır.

Evet, internet ayarları kapatıldığında Wi-Fi Arama servisi de iptal olur.

Wi-Fi Arama servisi diğer servislerden bağımsız olarak kullanılabilmektedir.

Tarife kısıtı olmaksızın, Wi-Fi Arama servisi kullanıcının kendi tarifesi üzerindeki haklardan düşülerek kullanılır.

Wi-Fi Arama servisi kullanıcının kendi tarifesi üzerinden, dakika paketlerinden düşülerek kullanılır. Whatsapp, Facebook gibi uygulamalar üzerinden gerçekleştireceğiniz görüşmeleriniz, bağlı olduğunuz Wi-Fi ağı üzerinden gerçekleştirilecektir.

Hayır, mevcut tarifenizin/paketinizin ses ve SMS aşım ücretlendirmesine göre ücretlendirilirsiniz.

Hayır. Wi-Fi Arama Servisini mevcut ses paketinizle birlikte kullanabilirsiniz.

Hayır, daha hızlı bir tüketim olmayacaktır.

Hayır, internet hızınız etkilenmeyecektir.

Evet, mevcut SMS paketinizden düşecek şekilde SMS atabilirsiniz.

Evet, bağlı olduğunuz Wi-Fi ağı üzerinden görüntülü görüşme yapabilirsiniz.

Faturalı hatlar için fatura ödememe, faturasız hatlar için eksik evrak eksikliği, kötü niyetli kullanım gibi durumlarda aboneler teknik ismi Hotline / Suspend olan Kısıtlı Abone durumuna geçerler. Müşteri Hotline (tek yönlü kısıtlama) durumunda ise, çağrı ve SMS alabilir fakat çağrı yapamaz, SMS atamaz, data kullanımı gerçekleştiremez. Müşteri Suspend (çift yönlü kısıtlama) durumunda ise, çağrı ve SMS alamaz, çağrı yapamaz, SMS atamaz, data kullanımı gerçekleştiremez.

Wi-Fi Arama yurtdışı kullanımlarında ek bir ücret alınmaz. Mobil abone yurtdışına çıktığı anda Tarifen Yurtdışında servisi aktif durumdaysa, gün içerisinde herhangi bir mobil kullanım yaptığında hattına günlük 39 TL Tarifen Yurtdışında servisi standart kullanım ücreti yansıyacaktır. 

Wi-Fi Arama servisine SMS veya diğer kanallardan kayıt olduktan sonra telefon ayarlarından açmanız gerekmektedir.

Evet, WiFi Arama servisi uçak modunda ve WiFi açık ise (Only WiFi) kullanım imkanı vermektedir.

Wi-Fi Arama servisini iptal etmek için IPTAL WIFI ARAMA yazıp 5555'e gönderebilirsiniz.

Evet. WIFI ARAMA yazıp 5555'e göndererek SMS ile kayıt olabilirsiniz.

​​​​​​​​​​​​​​​​​