TT Sanal Santral

Santral yatırımı gerektirmeyen, anahtar teslim IP Centrex servisi

TT Sanal Santral

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​
TT Sanal Santral, ilk yatırım, kuruluş, işletim, bakım gibi belirsiz maliyet kalemlerini dert etmeden aylık planlı ve uygun ödeme seçenekleri ile kurumunuzu en ileri teknolojiye sahip IP PBX ve katma değerli IP telefon altyapısına kavuşturmanızı sağlayan anahtar teslim kuruluş, işletim ve iletişimin Türk Telekom tarafından size özel ve güvenli bir devre üzerinden gerçekleştirildiği kurumsal haberleşme çözümüdür.​​

Çağrı yönlendirme ücreti mevcut tarife fiyatları üzerinden ücretlendirilir.

Tek Numara servisini Kurumsal Online Hizmet Merkezi üzerinden veya 444 4 KMH’I arayarak aktive edebilirsiniz.

Yönlendirmelerin yapılabilmesi, yönlendirme yapılmak istenen numaraların teknik altyapısının uygunluğuna bağlıdır.

Servisten yararlanmak için Kurumsal Online Hizmet Merkezi’ne buradan giriş yapabilirsiniz.

En Büyük İşletmecinin Gücü

Türk Telekom’un teknolojik birikimi ve yaygın şebekesiyle Türkiye’nin her köşesinde kaliteli hizmet alırsınız.

Teknoloji Öncülüğü

En yeni teknolojiler ile sürekli güncellenen hizmet altyapısına hiçbir yatırım yapmaya gerek kalmadan ulaşırsınız.

Türk Telekom Güvencesi

İletişiminizin tamamen size özel, her türlü güvenlik önlemleri alınarak sağlanmasını garanti altına alırsınız.

Ölçeklenebilirlik ve Uygun Fiyat

Değişen piyasa koşullarına adapte olmanızı sağlayacak en uygun ticari modeli seçerek şirket stratejinize paralel olarak kullanıcı sayınızı değiştirebilirsiniz.

Müşteri Memnuniyeti

Müşterilerinizle yeni nesil teknolojilerle iletişim kurarak sizinle olan deneyimlerini yenileyebilir, rekabetin daima bir adım önünde olabilirsiniz.

TT Sanal Santral Yetenekleri​

TT Sanal Santral dünyasını şimdi artık daha esnek ve daha uygun ücretlerle deneyimleyeceksiniz!

İhtiyaçlarınıza göre dış hat ve iç hat alabileceğiniz, bu esneklik ile Sanal Santral dünyasını daha avantajlı fiyatlarla deneyimleyebileceğiniz yeni tarifemiz sizlerle. Artık, iç hat başına aşağıdaki tablodan sizin yapınıza uygun olan pakete denk gelen ücreti ödeyeceksiniz. Dakika ihtiyacınız için ise İş Telefonu Tarifeleri ile zenginleştirilmiş size uygun tarifeyi seçerek Türk Telekom ile Sanal Santral hizmetini özgürce deneyimleyebilirsiniz.

Vergiler Hariç ÜcretVergiler Dahil Ücret
Giriş Paketi 30​,00 ₺39,00 ₺
Standart Paket​
7,50 ₺9,75 ₺

​TT Sanal Santral Eco hizmeti iç hat ücretleri aşağıdaki tabloda yer almaktadır.

TT Sanal Santral Eco
İç Hat Sayısı
Vergiler Hariç Aylık ÜcretVergiler Dahil Aylık Ücret
100 kullanıcıya kadar₺73,26​
₺95,24​
101-250 kullanıcı₺54,95
₺71,44
251-500 kullanıcı₺43,96
₺57,15​
501-1.000 kullanıcı
₺40,29
₺52,38
1.000 üzeri kullanıcı₺36,63
₺47,62

​Bağlantı ücreti ise dış hat başına olup, dış hat sayısı çarpılarak hesaplanmaktadır. Bağlantı ücreti aşağıdaki tablodaki gibidir:

Vergiler Hariç ÜcretVergiler Dahil Ücret
Bağlantı Ücreti 40,00 ₺52,00 ₺
TT Sanal Santral Kullanıcı Paketleri ücretlendirme bilgisi
Sesli Mesaj
PaketlerVergiler Hariç ÜcretVergiler Dahil Ücret
Başlangıç PaketiÜCRETSİZÜCRETSİZ
Standart Paket1,51 TL1,94 TL
TT Sanal Santral Kullanıcı Paketleri ücretlendirme bilgisi
Paket Dışında Özellik Ücretleri
ÖzelliklerVergiler HariçVergiler Dahil
Sesli Mesaj Servisi1,12 TL1,46 TL
Anlık Mesajlaşma0,56 TL0,73 TL
Jabber*ÜcretsizÜcretsiz

​*12.11.2013 tarihinde lansmanı yapılmış olan Mobile Client servisini teknik nedenlerden ötürü kapatılmaktadır. İlgili servisin eşleniği hali hazırda sunulmakta olan Jabber hizmeti ile karşılanmaya devam edilecektir.

Mevcutta sunulmakta olan TT Sanal Santral Paketleri yeni müşteri alımına kapatılmıştır.

TT Sanal Santral Kullanıcı Paketleri
NOT: TT Sanal Santral ST hizmeti yalnızca çok lokasyon için verilir.

TT Sanal Santral Çok Lokasyon Paket Ücretleri için tıklayınız.

TT Sanal Santral Tek Lokasyon Paket Ücretleri için tıklayınız.

TT Sanal Santral ST Paket Ücretleri için tıklayınız.



Başvuru ya da ön başvurularınızı, Türk Telekom'un Kurumsal, Kamu ve Kobi Satış Yöneticileri, Bölge Kurumsal Müşteri Müdürlükleri üzerinden yapabilirsiniz.

TT Sanal Santral hizmetinde seçtiğiniz telefonların yeteneklerine göre özelliklerin kullanılabilirliği çeşitlilik göstermektedir.

  • Doğrudan İçeriyi Arama (DID): Şirket dışındaki birinin bir şirket dahilisini herhangi bir operatör yardımı olmadan direkt olarak arayabilmesine olanak tanır.
  • Doğrudan Harici Arama (DOD):Bir kullanıcının, bir operatörün yardımına gerek kalmadan, bir dış numarayı direkt olarak arayabilmesine olanak tanır.
  • Çağrı Yönlendirme: Gelen çağrıların daha önceden belirlenmiş numaralara yönlendirilmesini sağlar. Çağrı yönlendirme üç değişik şekilde yapılabilir.
  • Bütün Çağrılar: Özellik aktive edildiği zaman bütün çağrılar belirlenen bir numaraya yönlendirilir.
  • Cevap Yok: Gelen çağrılar önceden belirlenmiş sayıdaki zil tonu sayısında cevaplandırılmazsa yönlendirilir.
  • Meşgul: Gelen çağrılar eğer abone meşgul ise belirlenen numaraya yönlendirilir.
  • Bekleyen Çağrı: Bu özellik ile meşgul bir abone ile karşılaşan gelen çağrı geri zil yönü alırken, aranan meşgul abone bekleyen çağrı ikaz tonu duyar. Aranan abone ya mevcut tarafı beklemeye alarak yeni arayan ile bağlantı kurar ya da çağrılardan birini sonlandırır.
  • Çağrı Toplama: Çağrı toplama özelliği, abonenin önceden belirlenmiş çağrı toplama grubu içindeki bir başka aboneye gelen çağrıları cevaplamasını sağlar.
  • Çağrı Transferi: TT Sanal Santral abonesine gelen bir çağrının bir başka TT Sanal Santral abonesine aktarılmasını sağlar.
  • Çağrı Tutma: Çağrı tutma özelliği, bir abonenin konuştuğu aboneyi bekletmeye alarak başka bir çağrı oluşturmasına olanak tanır.
  • Çağrı Bekletme: Bir çağrıyı bir kullanıcının dahilisinde saklar/bekletir. Beklerken, özellik ayarlarına bağlı olarak, kullanıcı müzik veya kesik ton duyabilir.
  • Rahatsız Edilmeme: Kullanıcı, telefonun zil sesini kapatabilir.
  • Kısaltılmış Arama (Intercom): Kullanıcıya tonsuz (off-hook) aramadayken 01 ile 99 arasında bir numara girip AbbrDial (KsltArm) programlanabilir tuşuna basmak suretiyle 99 adede kadar hızlı arama numaralarına erişim hakkı sunar.
  • Grup Intercom: Grup Intercom özelliği, abonenin dahil olduğu interkom grubu üyelerine kısaltılmış arama yaparak erişmesini sağlar.
  • Konferans Görüşme 3'lü: Üçlü konferans/transfer özelliği, üçlü arama ve çağrı transfer özelliklerinin bir kombinasyonudur. Abonenin üçüncü bir tarafı çağrıya dahil etmesi için kullanılır.
  • Eşit Çağrı Dağılımı: Bu özellik, bir dizi telefon numarasına gelen çağrıların önceden belirlenmiş bir grup abone arasında eşit şekilde dağılmasını sağlar.
  • Çağrı Parkı: Çağrı parkı özelliği bir çağrının park edilmesini sağlar. Park edilen çağrı, başka yerden park edildiği abonenin DN numarası çevrilerek geri alınabilir.
  • Otomatik Geri Arama: Arayan tarafın ahizeyi kaldırdığında önceden belirlenmiş bir numaraya otomatik olarak bağlanmasını sağlar.
  • Kötü Amaçlı Çağrıları Yakalama: Özel telefon set kullanıcısı, kötü amaçlı çağrılar oluşturanın geriye doğru izlenmesini ve yakalanmasını sağlayabilir. Arayan ve aranan tarafların TT Sanal Santral santralinde olduğu durumlarda; bağlantı, aranan taraf çağrıyı çözene kadar devam eder.
  • Çağrı Tutmada Dinlemeye Geçme: TT Sanal Santral abonesi çağrıyı tutmaya (HOLD'a) alır ve karşı tarafı hoparlörden dinler. Bu özellik, TT Sanal Santral abonesine hold'a alınan abone ile karşılıklı görüşmenin yeniden kurulması zamanını belirleme olanağını sağlar.
  • Ahize Kapalı İken Çağrı Oluşturma: Özel telefon set kullanıcısı ahizeyi kaldırmadan çağrı kurabilir ve görüşmesini gerçekleştirebilir.
  • Özel Setlerde Hızlı Arama: Set üzerindeki tuşlara sık sık aranan telefon numaraları programlanarak abonenin tek tuşa basarak arama yapmasını sağlar.
  • Arayan Abone Bilgisinin Göstergede Gösterimi: TT Sanal Santral santraline bağlı aboneler özel sayısal setin ekranında kendilerini kimin aradığını isim ve telefon numarası olarak görür.
  • Aranan Abone Bilgisinin Göstergede Gösterimi: Abone özel sayısal seti ekranında aradığı TT Sanal Santral abonesinin isim ve telefon numarasını görür.
  • Ayrıntılı Fatura: Müşteriye arama detaylarının gösterildiği ayrıntılı fatura verilir.
  • TT Sanal Santral Opsiyonel Özellikler

  • Merkezi Sesli Yanıt Servisi (IVR): Merkezi Sesli Yanıt Servisi ile ilgili detaylar için tıklayınız.
  • Yazılımsal Telefon: Iphone, Blackberry veya Symbian akıllı telefonun, tablet veya bilgisayarınıza indirebileceğiniz uygulama ile iş telefonunuzu cep telefonu veya bilgisayarınız üzerinden lokal ağınız içerisinde kullanabilirsiniz.
  • Sesli mesaj: TT Sanal Santral ürünü kapsamında sesli mesaj servisi ile sesli mesajlarınızı telefonunuz üzerinden dinleyebilir, dilediğinizde siz de sesli mesaj bırakabilirsiniz.
  • Aşağıdaki özellikler yalnızca Cisco santral üzerinden verilebilmektedir.

  • Müşteri Yönetim Paneli: Müşterilerin çağrılarının ve bazı santral değişikliklerinin kendileri tarafından anlık yönetilebilmesine olanak sağlayan arayüz hizmetidir.
  • Ayrıntılı Arama Detayı Arayüzü: Müşterilerin gelen ve giden aramalarını, arama dakikalarını ve ayrıntılarını görebilmelerini sağlayarak detaylı çağrı analizi yapmalarına olanak veren arayüz hizmetidir.
  • Anlık Mesajlaşma: Her lokasyonunuzdaki şirket çalışanlarınızla anlık olarak mesajlaşmanıza olanak sağlar.

Türk Telekom Sanal Santral almak istiyorum, uygun paketi nasıl belirlerim?

İç hat kullanıcı sayısını, dış hat ise eş zamanlı yapılabilecek çağrı sayısını belirlemektedir. Şirket ihtiyaçlarınıza göre size en uygun paketi seçebilirsiniz.

Birden çok lokasyonum için abonelik nasıl yapılır?

Her bir lokasyonunuz ayrı bir Türk Telekom Sanal Santral aboneliğidir. Her lokasyonunuz için bir Türk Telekom Sanal Santral paketi alarak abone olabilirsiniz.

Türk Telekom Sanal Santral hangi altyapıyı kullanır?

Türk Telekom Sanal Santral için sizinle Türk Telekom merkezi santral altyapısı, data bağlantısı ile yapılır.

Grup dışı (kendi aboneliğim dışındaki) aramalar nasıl ücretlendirilir?

Grup dışı aramalarınız dış hatlar için seçtiğiniz tarife paketinden ücretlendirilir.

Farklı lokasyonlarım arası yapılan görüşmeler dakika paketimden düşer mi?

Kendi lokasyonlarınız arası yaptığınız görüşmeler tamamen ücretsizdir, dakika paketinizden düşmez.

Türk Telekom Sanal Santral dış hatları için hangi tarifeler seçilebilir?

Dış hatlar için İş Avantaj, Kamu Avantaj veya kobi dakika paketi tarifeleri seçilebilir.

Türk Telekom Sanal Santral paketindeki dış hatları havuz olarak kullanabilir miyim?

Her lokasyon kendi içinde havuzdur. Havuz formu doldurarak istediğiniz farklı lokasyonların dış hatlarının havuz olmasını sağlayabilirsiniz.

Türk Telekom Sanal Santral hizmeti için gerekli ekipmanları Türk Telekom sağlayabilir mi?

Gerekli olan ip telefon, converter (dönüştürücü), switch, router vs. ekipmanları arzu ettiğiniz takdirde Türk Telekom’dan 36 ay ya da 48 ay Teçhizat Kampanyası kapsamında alabilirsiniz.​

Türk Telekom Sanal Santral için kendi ekipmanlarımı kullanabilir miyim?

Türk Telekom altyapısı tarafından desteklenen ekipmanları kullanabilirsiniz.

Kurulum ve ekipman bakımlarını kim yapmaktadır?

Kurulum ve bakım istediğiniz takdirde Türk Telekom tarafından yetkilendirilmiş çözüm ortakları aracılığı ile yapılır.

Mevcut PSTN ve dijital çoklu hat hizmetimden Türk Telekom Sanal Santral’e geçiş yaparken aynı numaralarımı kullanabilir miyim?

Mevcut numaralarınız ile TT Sanal Santral Hizmetine geçiş yapabilirsiniz.

İlginizi Çekebilir

IP Çoklu Hat

Çoklu ve esnek kanal imkanı sunan IP tabanlı kurumsal ses hizmeti

İncele