444'lü Numaralara gelen çağrıları karşılamak için özel bir yazılım veya cihaz gerekir mi?
Ekstra bir yazılım ya da cihaz olmadan, telefonunuz üzerinden 444'lü numaranıza gelen çağrıları karşılayabilirsiniz. Yalnızca ISDN ve PBX gibi değişik uygulamalar için uyumlu cihaz ihtiyacı ortaya çıkar.
Kimler 444'lü numara hizmetinden yararlanabilir?
Bu hizmetten tüm Türk Telekom kurumsal müşterileri faydalanabilir. Bireysel (Gerçek-Tüzel) başvurular kabul edilemez. 444’lü numara altına minimum 30 hat talebinde bulunan müşterilerimizin 444’lü numara başvuruları kabul edilecektir. Toplam hat sayısı hesaplanırken; Telefon (PSTN), IP Çoklu Hat ve TT Sanal Santral abonelikleri 1 adet, Dijital İkili Hat 2 adet, Dijital Çoklu Hat abonelikleri ise 30 adet olarak sayılır.
444'lü numaralar tüm telefonlardan aranabilir mi?
İş, ev veya cep telefonlarından her zaman 444'lü numaralar aranabilir.
444'lü numaralar için şahsen başvurulması mı gerekir?
Evet şahsen başvurmanız gerekmektedir.
444'lü numaraların her ilden aranabilmesi için ne yapmalıyım?
444'lü Özel Servis Numaraları, Türkiye'nin her yerinden (0) + (alan kodu) tuşlanmadan, yedi haneli olarak (444 X XXX biçiminde) aranabilir.
444'lü numaram ve beş Hattım var. Yeni bir 444'lü numara almak için yeniden beş hat almak zorunda mıyım?
Evet. Her bir 444'lü numaranın sizin kullanımınızda olabilmesi için en az 5 hat alt numara tanımlanmış olması gerekir.
444'lü numarama gelen çağrıları cep telefonuma (GSM) yönlendirebilir miyim?
Evet. 444'lü özel servis numarasına gelen çağrılar, belirlediğiniz alt numaralara teslim edilir. 444'lü numaranız için, alt numaralardan yönlendirme talimatı verebilirsiniz. Alt numaralardan kullanım kolaylıkları özellikleri kullanılarak, iş/ev telefonu-GSM-uluslararası numaralara yönlendirme yapılabilir. Bu yönlendirmeler, alt numaraların tarifesine göre ücretlendirilir.
444 hizmetimi Tek Numara Servisi ile birlikte kullanabilir miyim?
Hayır. 444 hizmeti Tek Numara Servisi ile birlikte kullanıma uygun değildir.