444'lü Özel Servis Numaraları

Sadece Türk Telekom'a ait, tüm Türkiye'den 7 haneli aranan çağrı merkezi numarası

444'lü Özel Servis Numaraları

​​​​​​​​​​​Küreselleşen iş yaşamı ve artan rekabet nedeniyle, müşterilerinizin her türlü gereksinimini en doğru ve en hızlı şekilde karşılamanız gerekiyor. Bu gereksinimi karşılamak için sadece etkin bir çağrı merkezine sahip olmanız ne yazık ki yeterli değil. Akılda kalıcı tek bir numara ile hem müşterilerinizin size kolayca ulaşmasını sağlarsınız, hem de rakipleriniz arasında bir adım öne çıkarsınız. Türkiye'nin en prestijli çağrı merkezi numarası 444, size bu imkânı sunuyor.​​

Kolayca hatırlanan ve unutulmayan bir numaranız olur. En prestijli çağrı merkezi numarasını kullanırsınız.

Müşterileriniz firmanızın farklı yerlerdeki bayi, acente ve iletişim merkezlerine tek bir numara üzerinden erişim imkânına sahip olur.

Birden fazla yerde çağrı merkeziniz varsa, 444'lü numaranıza gelen aramalarınızı il bazında ayırt edip istediğiniz çağrı merkezine aktarılmasını sağlayabilirsiniz. 444'lü numaralar çalışma prensibi, nakil, numara değişikliği, devir vs. işlemleri hakkında detaylı bilgi:

    Çalışma Prensibi
  • Bir 444'lü numaraya sahip olduğunuzda, müşterileriniz size tek bir numara üzerinden ulaşmanın kolaylığını yaşar.
  • Siz ise tek bir numara üzerinden gelen çağrılarınızı birden fazla Telefon,TT Dijital Çoklu Hat, IP Çoklu Hat, TT Sanal Santral üzerinden karşılayabilirsiniz.
  • Sizi arayan müşterilerinizin çağrılarını kaçırmamak için; en az 5 adet hatta sahip olmalısınız.
  • ​Toplam hat sayısı hesaplanırken ; Telefon (PSTN), IP Çoklu Hat ve TT Sanal Santral abonelikleri 1 adet, Dijital İkili Hat 2 adet, Dijital Çoklu Hat abonelikleri ise 30 adet olarak sayılır.
  • Devir
  • 444'lü numaralarınızın aboneliği devredilmez.
  • Nakil
  • 444'lü numaranız için kullandığınız hatların nakil talepleri, nakil ücretinin tahsil edilmesi kaydıyla karşılanır.
  • Numara Değişikliği
  • 444'lü numaralarınızın numara değişikliği yapılmamaktadır.
  • 444'lü numaranız için kullandığınız hatların numara değişikliği taleplerinde normal telefon numarası değişiklik talebinde olduğu gibi numara değişikliği ücreti alınır.
  • Abonelikten Vazgeçme
  • Türk Telekom ofislerinden iptal formu doldurularak iptal işlemi gerçekleştirilir.
  • 444'lü numaranız için kullandığınız hatlar ile ilgili diğer hususlar için telefon hattınız için uygulanan hükümler geçerlidir.

12 Temmuz 2024'ten önce sözleşme imzalayan müşterilerimiz için; 444’lü özel servis numarasına bağlı olarak çalışan hat sayısının 14 ve altında olması durumunda, 444 özel servis numarası için aylık 1.560 TL (vergiler dahil) hizmet bedeli alınacaktır.​

12 Temmuz 2024'ten itibaren sözleşme imzalayan müşterilerimiz için; 444’lü özel servis numarasına bağlı olarak çalışan hat sayısının 29 ve altında olması durumunda, 444 özel servis numarası için aylık 1.560 TL (vergiler dahil) hizmet bedeli alınacaktır.

Tek Seferlik Ücretler

    Erişim Ücreti

    444'lü numaralar için başvuruda ödeyeceğiniz erişim ücreti, numaranın tipine göre farklılaşır.

    444'lü Özel Servis Numaraları ücretlendirme bilgisi
    444 Ücret KategorisiİçerikÜcret (Vergiler Hariç)KDV%20, ÖİV%10 Ücret (TL )
    1. kategori
    Numara otomatik belirlenirse7.500,00 TL9.750,00 TL
    2. kategori
    Numara seçilmek istenirse10.000,00 TL13.000,00 TL
    3. kategori
    Herhangi 2 numara aynı 20.000,00 TL26.000,00 TL
    4. kategori
    Herhangi 3 numara aynı ya da 2 şer rakam tekrarlı​ 30.000,00 TL39.000,00 TL
    5. kategori
    Herhangi 4 numara aynı 45.000,00 TL58.500,00 TL​
    Bağlantı Ücreti
  • 444'lü numaranız için kullanacağınız her hat için alınacak bağlantı ücretleri ilk faturanıza yansıtılır.
  • 444'lü numaranız için kullanacağınız hatları, mevcut hatlarınız (Telefon veya TT Dijital Çoklu Hat hizmetleri) içinden seçmeniz durumunda, iki bağlantı ücreti arasındaki fark alınır.
  • Aylık Ücretler
  • ​444 Erişim Numarası aylık tarife ücreti 1.560 TL’dir.
  • Her ay sonunda 444’lü numarayla ilişkili alt numara sayısına bakılır.
  • Hat sayısı 15 hat ve üzerinde ise aylık ücret alınmaz.
    • 15 hat sahipliği sayısı kontrol edilirken; PSTN – 7 rakamlı numaralar için abone sayısı, PRI – Yedi rakamlı numaralar için abone sayısı*30, TTSS – 7 rakamlı için dış kanal sayısı, IP çoklu hat – 444’lü numaralar için kanal sayısı baz alınacaktır. Bu hizmet türlerindeki hat sayılarının toplamı 15 ve üzeri ise ilgili ay aylık ücret yansıtılmayacaktır.

444'LÜ ÖZEL SERVİS NUMARALARI

444'lü Özel Servis Numaraları ücretlendirme bilgisi
Vergiler HariçKDV%20, ÖİV%10 Vergiler Dahil
Bağlantı Ücreti
Her hat/kanal için bağlantı ücreti400,00 TL520,00 TL​
Aylık Ücret Her hat/kanal için aylık ücretlerTarife ücretleriTarife ücretleri
Yönlendirme Ücreti1,1915​​ krş/dk1,549 krş/dk
444'lü Numaraları Arama Ücreti
  • 444'lü numaralar yönüne yapılan aramalar tüm operatörler tarafından şehir içi gibi ücretlendirilir. Üstelik Ev Avantaj, İş Avantaj, Kamuya Özel ve İşyerim Esnafa Özel Tarifelerinde bulunan Türk Telekom aboneleri, paket dakikalarını kullanarak 444'lü numaraları ayrıca bir ücret ödemeden arayabilirler. Ek olarak, akşam 7 sabah 7 saatleri arasında sahip olunan aylık ücretsiz görüşme hakkına 444'lü numaralara yapılan aralamalar da dahildir.

Başvuru için Türk Telekom Ofislerini ziyaret edebilirsiniz.

Kolay hatırlanır, zor unutulursunuz.

  • Kolay hatırlanan numaralar olması sebebi ile 444'lü numaralar, müşterilerinizin size hızlı ve kolay erişmesini sağlar.Şehirler arası alan kodu tuşlamadan, şehir içi gibi aranırsınız.
  • 444'lü numaralar ile Türkiye'nin her yerinden GSM de dahil olacak şekilde sadece 7 hane (444 XX XX şeklinde) tuşlayarak aranırsınız.
  • yurt dışından il alan kodu konulmadan; Uluslararası Çıkış Kodu + 90 + 444 XX XX şeklinde ya da il alan kodu konularak; Uluslararası Çıkış Kodu + 90 +AK+ 444 XX XX şeklinde aranırsınız.
  • Çağrı karşılama planınızı siz belirlersiniz.
  • 444'lü numaralar sadece bir numara değil, çağrı merkezlerine yönlendirme servisidir. 444'lü numaranıza gelen çağrıları, dilerseniz farklı yerlerdeki çağrı merkezlerinize dağıtabilir ya da tek bir merkezde toplayabilirsiniz. Dilerseniz müşterilerinizi TT Anons hizmeti ile karşılayabilirsiniz.
  • 444'lü numaranızı arayan müşterilerinizi, Türk Telekom Anons Hizmeti ile karşılayabilirsiniz. Anons ile yönlendirme hizmeti, birden fazla çağrı merkezi olan 444'lü numaralarda uygulanmakta olup, çağrı merkezi kodu (İstanbul için 1'i, İzmir için 2'yi, Adana için 3'ü tuşlayın gibi) veya il trafik plaka kodu tuşlanması suretiyle (lütfen bulunduğunuz ilin trafik kodunu tuşlayınız şeklinde) verilen hizmeti kapsar.
  • Ayrıca tercihinize göre, 444'lü numaralarına gelen çağrılarınızı kendinize özel hazırladığınız anonslar ile de karşılayabilirsiniz.

444'lü Numaralara gelen çağrıları karşılamak için özel bir yazılım veya cihaz gerekir mi?

Ekstra bir yazılım ya da cihaz olmadan, telefonunuz üzerinden 444'lü numaranıza gelen çağrıları karşılayabilirsiniz. Yalnızca ISDN ve PBX gibi değişik uygulamalar için uyumlu cihaz ihtiyacı ortaya çıkar.

Kimler 444'lü numara hizmetinden yararlanabilir?

Bu hizmetten tüm Türk Telekom kurumsal müşterileri faydalanabilir. Bireysel (Gerçek-Tüzel) başvurular kabul edilemez. 444’lü numara altına minimum 30 hat talebinde bulunan müşterilerimizin 444’lü numara başvuruları kabul edilecektir. Toplam hat sayısı hesaplanırken; Telefon (PSTN), IP Çoklu Hat ve TT Sanal Santral abonelikleri 1 adet, Dijital İkili Hat 2 adet, Dijital Çoklu Hat abonelikleri ise 30 adet olarak sayılır.​

444'lü numaralar tüm telefonlardan aranabilir mi?

İş, ev veya cep telefonlarından her zaman 444'lü numaralar aranabilir.

444'lü numaralar için şahsen başvurulması mı gerekir?

Evet şahsen başvurmanız gerekmektedir.

444'lü numaraların her ilden aranabilmesi için ne yapmalıyım?

444'lü Özel Servis Numaraları, Türkiye'nin her yerinden (0) + (alan kodu) tuşlanmadan, yedi haneli olarak (444 X XXX biçiminde) aranabilir.​

444'lü numaram ve beş Hattım var. Yeni bir 444'lü numara almak için yeniden beş hat almak zorunda mıyım?

Evet. Her bir 444'lü numaranın sizin kullanımınızda olabilmesi için en az 5 hat alt numara tanımlanmış olması gerekir.​

444'lü numarama gelen çağrıları cep telefonuma (GSM) yönlendirebilir miyim?

Evet. 444'lü özel servis numarasına gelen çağrılar, belirlediğiniz alt numaralara teslim edilir. 444'lü numaranız için, alt numaralardan yönlendirme talimatı verebilirsiniz. Alt numaralardan kullanım kolaylıkları özellikleri kullanılarak, iş/ev telefonu-GSM-uluslararası numaralara yönlendirme yapılabilir. Bu yönlendirmeler, alt numaraların tarifesine göre ücretlendirilir.

444 hizmetimi Tek Numara Servisi ile birlikte kullanabilir miyim?

Hayır. 444 hizmeti Tek Numara Servisi ile birlikte kullanıma uygun değildir.​



İlginizi Çekebilir

0800'lü Özel Hizmet Numaraları

Arayana ücretsiz çağrı merkezi numaraları

İncele

3 Haneli Özel Hizmet Numaraları

Kamu yararına sunulan 3 haneli çağrı merkezi numaraları

İncele

IP Çoklu Hat

Çoklu ve esnek kanal imkanı sunan IP tabanlı kurumsal ses hizmeti

İncele