0800'lü Numaralarına gelen çağrıları karşılamak için özel bir yazılım veya cihaz kullanmak gerekli mi?
Ücretsiz (0800'lü) numaralara gelen çağrıları karşılamanız için herhangi bir özel yazılım veya cihaz kullanmanıza gerek yoktur. Normal telefonlarınız ile ücretsiz (0800'lü) numaraların çağrılarını karşılayabilirsiniz. Yalnızca, ISDN ve PBX gibi değişik uygulamalar için uyumlu cihazlara ihtiyacınız olacaktır.
Kimler 0800'lü numara hizmetinden yararlanabilir?
Kurumsal müşterilerimiz olarak tüzel veya gerçek kişiler adına abonelik talebinde bulunarak bu hizmetimizden yararlanabilirsiniz.
0800'lü numaralar her telefondan aranabilir mi?
Türk Telekom müşterileri ev, iş ve mobil telefonlarından 0800'lü numaraları arayabilir. Müşterilerinizin telefonu borç nedeni ile ya da şehiriçi/şehirler arası yönlere doğru aramaya kapalı olsa dahi 0800'lü numaralar ile size ulaşabilirler. Ankesörlü telefonlardan kontör yüklemeden de 0800’lü numaralara ulaşılabilir. 03.10.2016 tarihi itibariyle 0800’lü Ücretsiz Aranır Telefon numaralarınız için yurtiçi tüm operatörlerin aboneleri tarafından aranabilecek şekilde çalışmalarımız tamamlanmıştır. Müşterilerinizin size ulaşamaması durumunda arama yaptıkları operatöre başvurmaları gerekmektedir.
0800'lü numaralar için şahsen başvurmam mı gerekir?
0800'lü numaralara Türk Telekom Ofis'e gelerek şahsen başvuruda bulunabilirsiniz.
0800'lü numaraların her ilden aranabilmesi için ne yapmalıyım?
Türk Telekom İl Müdürlüklerine başvuruda bulunabilirsiniz. Gelen aramaları karşılamak için bir ilden yeterli sayıda alt numaraya sahip olmanız yeterlidir.
0800’lü numaram ve bir alt numaram var. Yeni bir 0800’lü numara almak için yeniden alt numara almam gerekir mi?”
Her bir 0800'lü numaranın sizin kullanımınızda olabilmesi için alt numara almalısınız. Alt numaraları Türk Telekom ofislerine başvurarak temin edebilirsiniz. Eğer 0800'lü numaranıza alt numara bir TT Dijital Çoklu Hat (30 Hatlı) ise, aynı TT Dijital Çoklu Hat üzerinde maksimum 6 adet olmak üzere 0800'lü numara tanımlanabilir.