1FTTH altyapı üzerinden asimetrik ve dedike
hızlı Metro Ethernet ürünü yeni ve mevcut müşterilere satılabilecektir.
2FTTH altyapı üzerinden ME İnternet satın
almak isteyen müşteriler için, internet hizmetlerini talep ettikleri lokasyon
bilgisi MTS sistemine girilerek servis verilebilirlik sorgusu yapılmaktadır. Servis
verilebilirlik sorgusu olumsuzsa müşteriye FTTH altyapı üzerinden ME İnternet
hizmeti verilmemektedir.
3Eğer müşterinin talep ettiği lokasyonda
FTTH altyapı bulunmuyorsa, müşteri talebi doğrultusunda altyapı hizmeti
sağlanmamaktadır.
4Hizmete ilişkin bağlantı ve nakil talepleri
başvurudan itibaren 25 iş günü içerisinde sonuçlandırılacaktır. Hizmete ilişkin
iptal talepleri bildirim tarihinden itibaren 5 iş günü içerisinde gerçekleştirilir.
Hizmete ilişkin arıza bildirimi sonrası 24 saat içerisinde arıza ıslahı
sağlanacaktır. Arızalar 08:00 – 24:00 saatleri arasında giderilecektir. Hizmetin
Yıllık Kullanılabilirlik Oranı %99,7‘dir. Bu süreler TÜRK TELEKOM bakımından mutlak
suretle bağlayıcı olmayacak ve Hizmet Seviyesi Taahhüdü olarak kabul
edilemeyecektir.
5Ekspres ME İnternet hizmetine başka bir
hizmet türünden direkt geçiş mümkün olmayacaktır. Örneğin ME İnternet devresi ya da
Genişbant internet hizmetlerinden birine sahip olan sipariş sistemlerindeki abone
hizmet dönüşümü ile Ekspres ME İnternet hizmetine geçemeyecektir. Ekspres ME
İnternet hizmetine sadece yeni abonelik üzerinden başvuru alınabilecektir.
6Mevcut Metro Ethernet İnternet abonelerinin
aboneliklerini iptal ederek Ekspres Metro Ethernet İnternet hizmetine geçmek
istemeleri halinde doğacak cayma bedeli müşteriden tahsil edilecektir.
7Ekspres ME İnternet hizmeti alan aboneler,
hizmet türü değişikliği yapmadan Ekspres ME İnternet ürünlerinin satışa açık hızları
arasında geçiş yapabilecektir. Taahhütlü abonelerin taahhüt verdiği hızın altındaki
bir hıza geçmesi halinde, abonenin taahhüdü bozulacak ve yürürlükteki ceza bedeli
yansıtılacaktır. Taahhütsüz aboneler ise satışa açık Ekspres ME İnternet paketlerine
geçiş yapabilir.
8Ekspres ME İnternet hizmetinden kampanya
kapsamında faydalanan aboneler; taahhüt verdiği hız paketinden alt hız paketlerine
geçmesi veya hattını dondurması veya aboneliğinin iptal edilmesi veya TTNET
tarafından iptal edilmesine sebebiyet verilmesi halinde; Elektronik Haberleşme
Sektörüne İlişkin Tüketici Hakları Yönetmeliği’nin 12 inci maddesinin 5 inci fıkrası
uyarınca Taahhütname'nin Abone tarafından imzalandığı tarihten itibaren taahhüde
aykırılığın oluştuğu döneme kadar Abone’ye ana devrenin aylık internet paket ücreti
üzerinden sağlanan indirimler + Bedelsiz karşılanan Taahhüde Esas Bağlantı Ücreti
Rayiç Tutarlar + Bedelsiz karşılanan Taahhüde Esas Ürün/Cihaz Rayiç Tutarlar +
Abone’nin Kampanya’dan yararlanma talebi sırasında yine Abone’nin talebi üzerine
sonlandırılan Kampanya taahhütnamelerinin ihlalinden doğan ceza bedelleri toplamı
(“Sağlanan Fayda”) ile Abone’nin kalan taahhüt süresi boyunca ödemeyi taahhüt ettiği
ana devre indirimli internet paket ücretleri toplamından (“Kalan Aylar Faydası”)
hangisi düşükse o bedel İhlal Halinde Ödenecek Ücret olarak Abone’den tahsil
edilecektir. Ek olarak, varsa kurulum ücretinin ve taksitli satılan
cihaz/servis/ürünlerin kalan taksitlerinin toplamı ayrıca tahsil edilir.