Kurumsal Servis Yönetimi

Erişim ve ses hizmetlerinize proaktif arıza bildirimi, takibi,yönetimi ve uzman personel desteği verilir.

Kurumsal Servis Yönetimi

​​​​​Kurumsal Servis Yönetimi Nedir?

Kurumsal Servis Yönetimi, Türk Telekom erişim ve ses hizmetlerinin arıza çözüm süreçlerinde hizmet kalitesinin arttırılması ve koordinasyon ihtiyacının karşılanması amacıyla siz değerli müşterilerilerimize özel olarak tahsis edilmiş uzman personel desteğinin sağlanması, uzman personel ile 7/24 iletişim imkanı, proaktif izleme ile arıza öncesi/sonrası süreçlerde devre takibinin yapılması, olası arıza alarm durumlarında SMS, e-mail veya IVR ile anlık bildirim yapılması ve raporlama hizmetlerinin sunulması gibi hizmetleri içeren çatı bir üründür.

Hizmet, faydalanılan erişim ve ses hizmetlerine ait devreler için bir katma değerli servis olarak sunulmaktadır.

Hizmet kapsamına alınabilecek erişim ve ses hizmetleri hangileridir?

  • TTVPN
  • EcoVPN
  • NN ME internet
  • TTünel
  • ME internet
  • TT Sanal Santral
  • IP Çoklu Hat
  • ISDN PRI

Kurumsal Servis Yönetimi-Standart Paket neler sunuyor?

  • Kesinti durumuna ilişkin proaktif SMS/Mail/IVR bildirimleri
  • Arıza ara bilgilendirme süreci​
  • Bakır Devreler için verilebilir

Kurumsal Servis Yönetimi-Gelişmiş Paket neler sunuyor?

  • Kesinti durumuna ilişkin proaktif SMS/Mail/IVR bildirimleri
  • Arıza ara bilgilendirme süreci
  • Proaktif arıza takibi ve yönetimi
  • Servis performans takibi ve raporları
  • Kesintilere ilişkin kök-neden raporları (RFO-Reason for Outage)
  • Bakır Devreler için verilebilir

Kurumsal Servis Yönetimi-Premium Paket neler sunuyor?

  • Kesinti durumuna ilişkin proaktif SMS/Mail/IVR bildirimleri
  • Arıza ara bilgilendirme süreci
  • Proaktif arıza takibi ve yönetimi
  • Servis performans takibi ve raporları
  • Kesintilere ilişkin kök-neden raporları (RFO-Reason for Outage)
  • Size özel olarak tahsis edilmiş uzman personel desteğiyle arıza ıslah süreçlerinizin koordinasyonu
  • Dedike uzman personel ile 7/24 iletişim imkanı
  • Bakır devreler için verilemez​​

Proaktif Mail / SMS / IVR Bildirimleri

Hizmet kapsamına giren tüm devreleriniz için servis kesintisi durumunda otomatik olarak oluşturulan alarm bildirimleri 7/24 SMS, e-mail veya IVR ile doğrudan size bildirilir.

Arıza Ara Bilgilendirme Süreci

Hizmet kapsamındaki devreleriniz arızalarında, arıza süreciyle ilgili bilgilendirmeler SMS ve/veya e-mail yoluyla (Sizin tarafınızdan belirlenen yöntem ve saat aralığına göre) yapılacaktır. Örneğin; arızanın hangi ekip tarafından ele alındığı, çözüm ortağına iş atandığı bilgisi anlık olarak sizlerle paylaşılacaktır.

Proaktif Arıza Takibi ve Yönetimi

Hizmet kapsamında yer alan devreleriniz için servis alarmlarının varlığı durumunda, arıza kayıtlarının sizin adınıza proaktif olarak oluşturulması, oluşan alarm ve gelen arızaların takibi ve incelenmesi sağlanır.

Servis Performans Takibi

Hizmet kapsamında yer alan devrelerinizin trafik anomali, satürasyon ve/veya drop durumlarının takibi yapılarak sizlere bilgilendirme yapılır. Sizlerin bu yöndeki sorunlarınız için kalıcı çözüm oluşturulması sağlanır.

Servis Performans Raporları

Devreleriniz özelinde hazırlanan aylık Servis Performans Raporları, aylık arıza sayıları, aylık ortalama çözüm süreleri ve şikayet sebebi dağılımı gibi içeriklerle sunulacaktır.

Kesintilere ilişkin kök-neden raporları (RFO-Reason for Outage)

Hizmet kapsamındaki devrelerin TT kaynaklı arızalarında , ilgili hizmete ait HST’de (Hizmet Seviyesi Taahhüdü) yer alan arıza ıslah süresinin aşılması durumunda, 48 saat içerisinde müşteri ile paylaşılacaktır.

Umulmayan hal ve mücbir sebepten kaynaklanan arızalar RFO raporları kapsamı dışındadır.

Ürün bazında kesintilere ilişkin kök – neden raporları aşağıdaki gibidir:

  • NN ME
    - Tüm Toplama Merkezi devreleri
    - Toplam devre sayısının sizlerin belirleyeceği %10’u
    - SLA süresini aşan tüm devreler
  • ME İNTERNET
    - Kurumsal müşterilerimizin tüm ME İnternet devreleri
    - SLA süresini aşan tüm devreler
  • TTVPN ve Eco VPN
    - Toplam devre sayısının sizlerin belirleyeceği %10’u
    - SLA süresini aşan tüm devreler
  • TTUNNEL
    - Kurumsal müşterilerin tüm TTünel devreleri
    - SLA süresini aşan tüm devreler
  • TT SANAL SANTRAL
    - Devrelerinizin merkez lokasyonlarına ait tüm devreler ve şubelerinizde kullandığı kullanıcı sayısı 20 ve üzeri olan devreler
    - SLA süresini aşan tüm devreler
  • ISDN PRI
    - Port Sayısı 2 ve üzeri olan devreler
    - Port sayısı 1 olan devreler için toplam devre sayısından sizlerin belirleyeceği %10’u
  • IP Çoklu Hat
    - Tek bir devresi olan ürünler için kanal sayısı 60 ve üzeri olan devreler,
    - Devre sayısı birden fazla olan IPCH hizmetimizi alan siz değerli müşterilerimizin toplam devre sayısını sizin belirleyeceği %10’u,

Standart Paket ve Ücretlendirme

  • Türk Telekom hizmetleri için sunulan Standart pakette tek seferlik devre başına 80 TL (KDV ve ÖİV hariç) aktivasyon ücreti alınmaktadır.​
  • Aylık ücret bulunmamaktadır.
  • Taahhütsüz olarak kullanılabilmektedir.
  • TTNET ME internet hizmeti için sunulan Standart pakette tek seferlik devre başına 75 TL (KDV ve ÖİV hariç) aktivasyon ücreti alınmaktadır.​​
​Türk TelekomTTNET (ME İNT)
​80 TL75​ TL
​*KDV ve ÖİV hariçtir.


Gelişmiş Paket ve Ücretlendirme

  • Türk Telekom hizmetleri için sunulan Gelişmiş pakette tek seferlik devre başına 80 TL (KDV ve ÖİV hariç) aktivasyon ücreti alınmaktadır.
  • TTNET ME internet hizmeti için sunulan Gelişmiş pakette tek seferlik devre başına 75 TL (KDV ve ÖİV hariç) aktivasyon ücreti alınmaktadır.
​Türk TelekomTTNET (ME İNT)
​80 TL75​ TL
  • ​Gelişmiş pakette taahhütsüz,12 ay taahhütlü ve 24 ay taahhütlü seçenekleri bulunmaktadır.
  • Gelişmiş pakette aylık paket ücreti bulunmaktadır.
  • Aylık paket ücreti aşağıdaki gibidir:​
Gelişmiş PaketAylık Paket Ücreti
Türk Telekom
Aylık Paket Ücreti
(TTNET / ME İNT)
Taahhütsüz222225​
12 Ay Taahhütlü178Bulunmamaktadır
24 Ay Taahhütlü142Bulunmamaktadır

*KDV ve ÖİV hariçtir.

Premium Paket ve Ücretlendirme

  • Premium pakette aktivasyon ücreti ve aylık sabit ücret bulunmamaktadır.
  • 1-50 devre baremi devre sayısından bağımsız olarak aylık 12.000 TL’dir.
  • Hizmet türüne göre bir ayrım olmadan (ME internet hariç) toplam devre sayısı 50 adedi aşan taleplerde aylık 12.000 TL'ye ilaveten, aşan kısımda yer alan bir devre için devre sayısına karşılık gelen baremdeki devre başına aylık ücret alınacaktır:
Devre Sayısı - BaşlangıçDevre Sayısı - BitişDevre Başına Aylık Ücret (TL)
1 50 Yok  (*)
51 100 198
101 200 188
201 400 180
401​ 600 170
​ 601 601 162

*KDV ve ÖİV hariçtir.

(*) 1-50 bareminin ücreti devre sayısından bağımsız olarak aylık 12.000 TL'dir

Aşağıdaki fiyat tablosu TTNET üzerinden satılan ME İnternet devreleri için kullanılacaktır. Fiyatlama devre bazında yapılacaktır:
Hizmet TürüAylık Paket Ücreti (Devre başına aylık)
ME İnternet 1500 TL

*KDV ve ÖİV hariçtir.

7/24 Hizmet veren İşyerim Çağrı Merkezi’mize 444 5 444’ten ulaşabilirsiniz.

Dedike uzman personel ile nasıl iletişime geçebilirim?

Kurumsal Müşteri Hizmetleri Çağrı Merkezi (444 5 444) üzerinden 7/24 dedike uzman personelinize ulaşabilirsiniz.

Proaktif arıza bildirimlerini sadece SMS yolu ile alabilir miyim?

Evet, tercihinize bağlı olarak sadece SMS veya sadece e-mail ile bildirimlerinizi alabilirsiniz. IVR tercihinde ise IVR'a ek olarak SMS ve/veya e-mail seçimi zorunludur. Dilerseniz tüm opsiyonlar ile de bildirim alabilirsiniz.

Proaktif arıza bildirimlerini hizmet kapsamındaki tüm devrelerim için almam zorunlu mu, bazı devrelerim için seçim yapabilir miyim?

Evet bildirimleri almak istediğiniz devre seçimleri yapabilirsiniz.

Metro Ethernet İnternet dışındaki diğer devrelerim nasıl ücretlendirilir?

Bir faturalandırma ayı içerisinde Premium Paket kapsamındaki maksimum devre sayınıza göre (ME İnternet devreleri hariç) ücretlendirme yapılacaktır. Kıst hesabı uygulanmamaktadır.

Bir faturalandırma ayı içerisinde 80 adet TTVPN ve 40 NN Metro Ethernet devreme aldığım Kurumsal Servis Yönetimi Premium Paketim için ödeyeceğim aylık ücret nedir?

80 adet TTVPN, 40 adet NN ME (Toplam 120 adet) devreniz için ödeyeceğiniz aylık ücret Tablo-1 kullanılarak aşağıdaki şekilde hesaplanacaktır; = 6.000+ [50 (ikinci bareme düşen devre sayısı)*99 (ikinci baremdeki birim fiyat)] + [20 (üçüncü bareme düşen devre sayısı)*94 (üçüncü baremdeki birim fiyat)]= 12.830 TL

Servis Performans ve RFO raporlarıma nasıl ulaşabilirim?

Servis Performans raporlarınız her ay kurumsalservisyönetimi@turktelekom.com.tr mail adresi üzerinden pdf ve excel formatında sizin vereceğiniz mail adresine gönderilecektir.

RFO raporlarınız belirlediğiniz devreler için, TT kaynaklı arızalarda arızanın kapatılmasını takip eden 48 saat içerisinde kurumsalservisyönetimi@turktelekom.com.tr mail adresi üzerinden pdf formatında sizin vereceğiniz mail adresine iletilecektir.

Tarafıma tahsis edilen dedike uzman personelimin bilgisine nasıl ulaşacağım?

Başvurunuz sonrasında size özel olarak tahsis edilen uzman personelinizin bilgisini Satış Yöneticiniz veya KMH kanalı üzerinden öğrenebilirsiniz.

Hizmetten nasıl faydalanacağım?

Hizmet kapsamındaki mevcut erişim ve ses hizmetleriniz için satış yöneticiniz veya KMH Çağrı Merkezi aracılığıyla Kurumsal Servis Yönetimi Premium Paket başvurunuzu yapabilirsiniz. Başvurunuz sonrasında belirlediğiniz devreleriniz için ilgili ekiplerce tanımlamalar yapılıp hizmet sunulmaya başlayacaktır.

​​​​