Dedike uzman personel ile nasıl iletişime geçebilirim?
Kurumsal Müşteri Hizmetleri Çağrı Merkezi (444 5 444) üzerinden 7/24 dedike uzman personelinize ulaşabilirsiniz.
Proaktif arıza bildirimlerini sadece SMS yolu ile alabilir miyim?
Evet, tercihinize bağlı olarak sadece SMS veya sadece e-mail ile bildirimlerinizi alabilirsiniz. IVR tercihinde ise IVR'a ek olarak SMS ve/veya e-mail seçimi zorunludur. Dilerseniz tüm opsiyonlar ile de bildirim alabilirsiniz.
Proaktif arıza bildirimlerini hizmet kapsamındaki tüm devrelerim için almam zorunlu mu, bazı devrelerim için seçim yapabilir miyim?
Evet bildirimleri almak istediğiniz devre seçimleri yapabilirsiniz.
Metro Ethernet İnternet dışındaki diğer devrelerim nasıl ücretlendirilir?
Bir faturalandırma ayı içerisinde Premium Paket kapsamındaki maksimum devre sayınıza göre (ME İnternet devreleri hariç) ücretlendirme yapılacaktır. Kıst hesabı uygulanmamaktadır.
Bir faturalandırma ayı içerisinde 80 adet TTVPN ve 40 NN Metro Ethernet devresine alınan Kurumsal Servis Yönetimi Premium Paketi için ödenecek aylık ücret nasıl hesaplanır?
80 adet TTVPN, 40 adet NN ME (Toplam 120 adet) devre için ödenecek aylık ücret Ücretler kısmındaki Tablo-1 kullanılarak aşağıdaki şekilde hesaplanacaktır;
= 12.000+ [50 (ikinci bareme düşen devre sayısı)*198 (ikinci baremdeki birim fiyat)] + [20 (üçüncü bareme düşen devre sayısı)*188 (üçüncü baremdeki birim fiyat)]= 25.660 TL
Servis Performans ve RFO raporlarıma nasıl ulaşabilirim?
Servis Performans raporlarınız her ay kurumsalservisyönetimi@turktelekom.com.tr mail adresi üzerinden pdf ve excel formatında sizin vereceğiniz mail adresine gönderilecektir.
RFO raporlarınız belirlediğiniz devreler için, TT kaynaklı arızalarda arızanın kapatılmasını takip eden 48 saat içerisinde kurumsalservisyönetimi@turktelekom.com.tr mail adresi üzerinden pdf formatında sizin vereceğiniz mail adresine iletilecektir.
Tarafıma tahsis edilen dedike uzman personelimin bilgisine nasıl ulaşacağım?
Başvurunuz sonrasında size özel olarak tahsis edilen uzman personelinizin bilgisini Satış Yöneticiniz veya KMH kanalı üzerinden öğrenebilirsiniz.
Hizmetten nasıl faydalanacağım?
Hizmet kapsamındaki mevcut erişim ve ses hizmetleriniz için satış yöneticiniz veya KMH Çağrı Merkezi aracılığıyla Kurumsal Servis Yönetimi Premium Paket başvurunuzu yapabilirsiniz. Başvurunuz sonrasında belirlediğiniz devreleriniz için ilgili ekiplerce tanımlamalar yapılıp hizmet sunulmaya başlayacaktır.