Kampanyaya nasıl başvuru yaparım?
Kampanyaya başvuru yapmak için online başvuru formumuzu doldurabilir veya size en yakın Türk Telekom Ofisleri ve Grup Mağazaları'na uğrayabilirsiniz. Size en yakın Türk Telekom Satış Noktası'nı öğrenmek için tıklayın!
Full Limitsiz İnternet için bağlantı ücreti ödeyecek miyim?
Yeni aboneliklerde alınan vergiler dahil 576 TL bağlantı ücreti, 24 aylık Taahhüt Süresi boyunca aylık 24 TL olarak Abone'nin hizmet faturasına ayrıca yansıtılacaktır.
Kampanya kapsamında doğan damga vergisi ücreti bir defaya mahsus olmak üzere ilk faturanıza yansıtılır.
Yalın İnternet hizmeti başvurusu yaptıysanız, sabit telefon hattı ve internet hizmeti yeni abone olmak istiyorsanız, bir defaya mahsus alınan 15 TL devre hazırlama ücreti, kampanya kapsamında alınmayacaktır.
Kampanya hangi tarihe kadar geçerlidir?
Tekno İşyerim Kampanyası 17 Temmuz 2023 – 31 Aralık 2023 tarihleri arasında geçerlidir.
Kampanyadan yaralanmak için kaç ay taahhüt vermem gerekir?
Kurumsal yeni müşterimiz iseniz 24 ay taahhüt vererek yararlanabilirsiniz.
Taahhütnameyi indirmek için
tıklayınız.
Kampanyada yalın paket tercih edersem ne kadar ek ücret ödeyeceğim?
Yalın internet tercihinde, Yalın internet erişim ücreti (aylık 47 TL) kampanya kapsamında 24 ay boyunca aylık 27 TL olup kampanya ücretlendirme tablosundaki fiyatlara dahildir. Kampanya süresi sonrasında hizmetin yürürlükteki tarife ücreti geçerlidir.
Kampanya kapsamında ücretsiz modem verilecek mi?
Dilerseniz taksitli modem kampanyasından yararlanarak 1 adet Standart Modemi aylık 60 TL taksitle 24 ay boyunca ödeyerek ya da 1 Adet Premium Modemi aylık 75 TL taksitle 24 ay boyunca ödeyerek alabilirsiniz. Kampanya kapsamında ücretsiz modem verilmeyecektir.
Fiber altyapıda (FTTH) hizmet alan müşterilerimize, internet hizmeti ücretlerine ek olarak, internet abonelikleri devam ettiği sürece kampanya kapsamında 100 Mbps altı paket hızlarında tüm vergiler dahil aylık 55 TL, 100 Mbps ve üstü paket hızlarında 70 TL modem kullanım ücreti fatura edilecektir.
Kampanya kapsamındaki modemler, stoklarda yer alan markalarla sınırlıdır.
Taahhüt bitiminden sonra nasıl ücretlendirme yapılacak?
24 ay boyunca indirimli fiyattan yararlanabilirsiniz. Taahhüt süresi sonunda yürürlükteki tarife ücreti geçerli olacaktır.
Taahhüttüm süresince paket geçişi yapabilir miyim?
24 aylık taahhüt süreniz boyunca başlangıçta seçtiğiniz internet paketinin aylık standart tarife ücretinden düşük olmaması kaydıyla kampanyaya dahil paketlere geçiş yapılabilirsiniz.
Kampanyayı nasıl iptal edebilirim?
Türk Telekom Kurumsal Çağrı Merkezi aracılığıyla iptal başvurusunda bulunabilirsiniz.
Taahhüt süresi bitmeden iptal edersem ne kadar öderim? İptal ettiğimde modemimi teslim etmeli miyim?
Taahhütnameyi imzaladığınız tarihten, taahhüde aykırılık oluşan döneme kadar tarafınıza sağlanan indirim, cihaz veya diğer faydaların bedellerinin tahsil edilmemiş kısmının toplamı tarafınızdan tahsil edilir. Ancak taahhüt kapsamında tahsil edileceği belirlenen hizmet bedellerinin henüz tahakkuk etmemiş kısmının toplamı, bu tutardan düşük olması halinde, lehinize, düşük olan tutar tarafınızdan tahsil edilir.
Varsa bağlantı ücretinin, taksitli cihaz/servis/ürünlerin kalan taksitlerinin toplamı ayrıca tarafınızdan tahsil edilir.
Abone’nin Türk Telekom’dan ses hizmeti almıyor olması halinde FIBERNET aboneliğini iptal etmesi veya her halükarda ses hizmetini ve FIBERNET paket aboneliğini birlikte iptali etmesi halinde, iptal başvurusundan itibaren 7 gün içinde HGW Modemi Türk Telekom ofislerine sağlam ve eksiksiz şekilde iade etmesi gerekir. Abone’nin fiber altyapı dışında kalan yeni bir adrese nakil işlemi yapması ve HGW modeme ihtiyaç kalmaması halinde mevcut nakil başvurusu sırasında HGW modemini Türk Telekom Ofislerine sağlam ve eksiksiz şekilde iade etmesi gerekir. Ayrıca Abone’ye arıza kaynaklı yeni bir HGW modem verilmesi gibi durumlarda da Abone’nin mevcut HGW modemini yeni modemin teslim anında iade etmesi gerekir. Cihazın belirtildiği şekilde iade edilmediği durumlarda, Abone’den HGW modemin o tarihteki rayiç bedeli tahsil edilecektir.
Abone, Cihaz ile ilgili her türlü soru ve şikâyetini Türk Telekom çağrı merkezini (Bireysel 444144; Kurumsal 4445444) arayarak veya diğer müşteri hizmetleri kanalları üzerinden iletebilir. Cihaz kaynaklı problemlerde saha ekipleri kontrol için hizmetin sunulduğu adrese yönlendirilecek ve Abone’nin HGW modemin arızalı/ayıplı olduğunun bildirmesi halinde Abone’den modem alınarak Abone’ye aynı kategoride yeni bir HGW modem teslim edilerek değişim işlemi yapılacaktır.