Sık Sorulan Sorular
OTP Bubble destekleyen SIM kart ve cihaz oranı nedir?
OTP Bubble uyumlu kart ve cihaz oranı yaklaşık %90 seviyesindedir.
OTP Bubble desteklemeyen cihaz kullanıcıları için süreç nedir?
Son kullanıcı cihazı Bubble desteklemiyorsa, söz konusu şifre opsiyonel olarak OTP SMS şeklinde gönderilebilir. (Yalnızca 1. Gönderim Seçeneği için geçerlidir. Göndeim seçenekleri ile ilgili detaylı bilgi için Kurumsal Satış Yöneticiniz ile iletişime geçebilirsiniz.)
OTP Bubble ile SIM kart değişikliği sorgusu yapılıyor mu?
OTP SMS ile aynı süreç geçerlidir, SIM Kart değişikliği kontrolü yapılabilmektedir.
OTP Bubble iletileri gönderim metodu güvenli midir?
OTP Bubble, SMS altyapısı üzerinden gönderilir ve kişiye özel bilgilerin güvenle, kopyalanamaz ve yönlendirilmez bir şekilde iletilmesini sağlayarak işlem güvenliğini arttırır.
OTP Bubble iletilerinde karakter sınırı nedir? Türkçe karakter kısıtı var mıdır?
İletiler 220 karakteri destekler. Türkçe karakter desteği bulunmamaktadır.
OTP Bubble ile yurtdışı gönderim yapılabilir mi?
Son kullanıcının roaming servisi açık ise OTP Bubble iletilerini alabilir.
OTP Bubble iletileri farklı bir kullanıcıya yönlendirilebilir mi?
Hayır, iletiler yönlendirilemez.
OTP Bubble ekranlarında kurumsal müşteri talebi doğrultusunda kişiselleştirme yapılabilir mi?
Son kullanıcı cihaz özelliklerine göre güncelleme yapılabilmektedir. Ancak logo gibi görsel içerikli kişiselleştirmeler yapılamamaktadır.
Son kullanıcı telefon görüşmesi esnasında OTP Bubble iletisi alabilir mi?
Hayır, telefon görüşmesi esnasında OTP Bubble iletilmemektedir.
OTP Bubble son kullanıcıya ulaşmadıysa ya da tekrar görmek isterse belirli bir süre içerisinde tekrar gönderilebilir mi?
Banka veya kurum yeniden tetikleme yaptığında gönderim gerçekleşir. Tek kullanımlık şifre geçerli olmayacağından ek retry bulunmamaktadır