Güncel borç bilgisi "GUNCEL" yazıp 5555'e gönderilerek son birkaç güne kadar olan faturalanmamış kullanım tutarı öğrenilebilir. Bu servisten ay içinde alınan ilk ve ikinci bilgi mesajı 0,99 TL olarak ücretlendirilir. Aynı ay içinda yapılan diğer sorgulamalar ücretsizdir.
15 Nisan 2012 tarihi itibariyle, kurumsal kobi faturalı hat aboneleri için geçerli olacak şekilde; abone talebi üzerine faturasız tarifelere geçiş yapılması durumunda hat başı 20 TL abonenin son faturasına yansıtılacaktır.
Tarife kapsamında numara taşıma, yeni hat tesisi, faturasız hattan faturalı hatta geçiş yapan müşterilerimiz adına düzenlenecek ilk faturalara, ilgili döneme ait tarife aylık ücretinin tarifeden yararlanılan gün ile orantılı kısmı yansıtılacaktır. Faturalı hattan faturasız hatta geçiş, diğer operatörlere numara taşıma ve hat iptali yapılması durumunda çıkan son faturaya ise tarife aylık ücretinin tamamı yansıtılacaktır.
444 ile başlayan aramaların ve özel servis numaralarına yapılan aramaların yurt içi ücretlendirmesi eğer tarifenizde her yöne ya da sabit hat yönüne kullanım hakkınız var ise bu yönlerden düşer; eğer tarifenizde her yöne ya da sabit hat yönüne kullanım hakkınız yok ise tarifenizin sabit hat yönü dakika fiyatıyla ücretlendirilmektedir.
Yurt içinde Türk Telekom hatlarından yapılan 550 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri aramaları,1. dakikada sonlanması halinde 46,25 kuruş, 1 dakikadan fazla sürmesi halinde görüşme başına 60 kuruş olarak ücretlendirilmektedir.
Tarife, paket ya da kampanya kapsamında hattınıza tanımlanan görüşme süreleri; yarışma servisleri, sohbet hatları, Türk Telekom Müşteri Hizmetleri, tüm katma değerli hizmet sunulan numaraları ve özel servis numaralarına doğru yapılan aramaları, KKTC dahil yurtdışı, faks, data, WAP aramalarını kapsamamaktadır.
Türk Telekom, aboneye tahsis edilen hattın kullanımını göz önünde bulundurarak, hattın ticari olarak ve/veya kötü niyetle ve/veya haberleşme amacı dışında ve/veya FCT vb. cihazlarla ve/veya konferans görüşme yapılmak suretiyle ve/veya benzeri şekillerde kullanıldığını tespit etmesi veya bu şekilde kullanımdan makul bir şüphe duyması halinde, aboneyi ikaz edebilir ve/veya aboneden ön ve/veya ara ödeme ve/veya depozito talep edebilir ve/veya hattın tarifesini değiştirebilir ve/veya hattın kullanımına tek veya çift taraflı kısıtlama getirebilir ve/veya hattı tamamen kullanıma kapatabilir ve/veya abonelik sözleşmesini tek taraflı olarak feshedebilir.
Fiyatlara KDV ve ÖİV dahildir.