Kampanyanın Kapsamı nedir?
Katılım tarihlerinden itibaren 12 ay süresince Whatsapp hizmetlerinin kullandığı internet kullanımları yurt içi ve yurt dışında aşağıda belirtilen kurallar çerçevesinde ücretsiz olacak, mevcut internet hakları bulunuyor ise bu internet hakkından düşmeyecektir. Yurt içinde 1GB, yurt dışında ise geçerli ülkelerde* 20 MB'a kadar ücretsiz olacaktır. Hakların tamamının kullanılması durumunda Whatsapp kullanımları başka paket/kampanyanız yoksa standart tarifeniz üzerinden ücretlendirilir.
Kampanya hangi tarihler arasında geçerlidir?
31 Aralık 2020 tarihine kadar kampanyaya katılabilirsiniz. Katılım tarihinizden itibaren 12 ay boyunca kampanya kapsamında sunulan faydalardan yaralanabileceksiniz.
Kampanyadan kimler yararlanabilir?
Ücretsiz Whatsapp Kampanyasından, Kontrolü S.E.Ç. Tarifeleri, Ortak Tarife, Kontrollü Esnaf Tarifeleri ve Kontrollü Esnaf Dostu tarifeleri ile ön ödemeli tarifeler haricindeki tüm Şirketimiz Kurumsal Faturalı tarifelerinde bulunan kurumsal müşteriler faydalanabilecektir.
Kampanyadan yaralanmak için ne yapmalıyım?
UCRETSIZ yazıp 5555'e gönderebilir veya 444 5 444 Turk Telekom Müşteri Hizmetlerine ulaşarak kampanyaya kayıt olabilirsiniz.
Kampanya kapsamına tüm Whatsapp özellikleri dahil midir?
Whatsapp üzerinden sesli ve görüntülü konuşma yapma dışındaki tüm özellikler kampanya kapsamındadır ve ücretlendirilmez.
Kampanya süresi içerisinde tarifemi/paketimi değiştirebilir miyim?
Faturasız tarifeler, Kontrollü Esnaf, Kontrollü S.E.Ç ve Ortak Tarife haricindeki tüm faturalı tarifelere geçiş yapabilirsiniz. Whatsapp kampanyası diğer kampanyalardan etkilenmez.
Kampanyaya katıldıktan sonra ne kadar süreyle ücretsiz kullanacağım?
Kampanyaya katıldığınız tarihten itibaren 12 Ay boyunca sesli aramalar dışındaki Whatsapp kullanımlarınız ücretsiz olacaktır.
Aynı anda başka kampanyaya da katılabilir miyim?
Katılabilirsiniz, Whatsapp kampanyası devam eder.
Yurtdışı faydasını kullanmak için ne yapmalıyım?
UCRETSIZ yazıp 5555'e gönderdiğinizde veya 444 5 444 Turk Telekom Müşteri Hizmetlerine ulaşarak kampanyaya kayıt olduğunuzda hem yurt içi hem yurt dışı faydası hattınıza tanımlanmış olacaktır. Yurt içinden 5555'e SMS atmak ücretsiz, yurtdışından atımlar 1 SMS bedeli olarak ücretlendirilir.
Yurt dışı faydasından yararlanabilmek için hattınızın yurtdışına açık olması gerekmektedir. Şirket yetkiliniz, 444 5 444 Turk Telekom Müşteri Hizmetlerine ulaşarak ya da Online İşlem merkezinden hattınızı yurt dışına açtırabilir.
Yurtdışı 20MB Whatsapp kotasından sadece 1 kere mi faydalanabilirim?
12 ay boyunca her ay fatura kesim tarihinizde yurt dışı 20MB Whatsapp kotanız otomatik yenilenecektir.
Hattımı Yurtdışına nasıl açtırabilirim?
Şirket yetkiliniz 444 5 444 Turk Telekom Müşteri Hizmetlerine ulaşarak ya da Online İşlem merkezinden hattınızı yurtdışına açtırabilir.
Yurtdışında cihazımın Whatsapp dışında internet kullanmamasını nasıl sağlarım?
Whatsapp harici diğer uygulamaların arka planda internet kullanmaması için akıllı telefonların Ayarlar -> Hücresel Veri bölümünde Whatsapp dışındaki tüm uygulamaların arka plan verisi fonksiyonunun kapatılması gerekmektedir. IOS ve Android için görsel anlatım için tıklayınız.
Yurtdışında Whatsapp dışındaki internet kullanımlarım nasıl ücretlendirilecek?
Whatsapp dışındaki kullanımlarınız size sunulan avantajlı yurtdışı paketlerimizden birini aldıysanız paketiniz içerisindeki internet kotanızdan düşer, herhangi bir paketiniz yoksa yurtdışı standart tarifeden ücretlendirilir. Yurtdışı paket ve tarifelerimizle ilgili detaylı bilgi için Yurt dışı sayfasını ziyaret ediniz.
Yurtdışında 20MB üzeri Whatsapp kullanımlarım nasıl ücretlendirilecek?
Size sunulan avantajlı yurtdışı paketlerimizden birini aldıysanız paketinizden ücretlendirilir, herhangi bir paketiniz yoksa yurtdışı standart tarifeden ücretlendirilir. Yurtdışı paket ve tarifelerimizle ilgili detaylı bilgi için Yurt dışı sayfasını ziyaret ediniz.
Kampanyamı nasıl iptal ettirebilirim?
IPTAL UCRETSIZ yazıp 5555'e SMS göndererek veya 444 5 444 Turk Telekom Müşteri Hizmetlerine ulaşarak kampanyadan çıkabilirsiniz.
Kampanya iptalinde çıkış bedeli ödeyecek miyim?
Kampanya çıkışında hiçbir bedel alınmaz, istediğiniz zaman iptal edebilirsiniz.
Kampanya dahilinde karşılaşabileceğim sorunlarla ilgili olarak nereye başvurabilirim?
Kampanya ile ilgili her türlü soru ve sorunlarınız için 7 gün 24 saat 444 5 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ne başvurabilirsiniz.