Tek Numara Teknolojisi

Tek Numara Teknolojisi

Tek Numara Teknolojisi

Tek Numara Teknolojisi

Tek Numara Teknolojisi ile akıllı saatiniz üzerinden akıllı telefonunuzun bluetooth bağlantısına ihtiyaç duymadan arama/cevaplama yapabilir, internet kullanabilirsiniz.​

 
 
Tek Numara Teknolojisi - eSİM ile Akıllı Saatler Telefona Dönüşüyor!

Tek Numara Teknolojisi ile akıllı saatiniz üzerinden akıllı telefonunuzun bluetooth bağlantısına ihtiyaç duymadan arama/cevaplama yapabilir, internet kullanabilirsiniz.

Tek Numara Teknolojisi telefonunuzdaki aynı numarayı kullanır ve mobil hattınızdaki tarife/paket faydalarını ortak olarak tek fatura üzerinden kullanmanızı sağlar.

Tek Numara Teknolojisi Taahhütsüz bir yapıda olup, ilk 3 ay bedava olacak şekilde üçüncü aydan sonra 45 TL/AY olarak ücretlendirilir.


Uyarı İkonu

Uyarı İkonu

  • 11 Aralık 2023 tarihinden itibaren geçerlidir.
  • Tek Numara Teknolojisi mobil hattınızdaki tarife/paket faydalarını, akıllı saatinizde de kullanmanızı sağlar.
  • Servis sadece Apple Marka olan akıllı saatlere ait Apple Watch GPS + Cellular özelliğini birlikte sağlayan modellerde(iPhone SE (2. ve 3. Nesil) ve üzeri modeller / Watch Series 4 ve üzeri modeller) geçerlidir.
  • Servis uyumlu Apple marka telefonların IOS 17.1 ve Apple marka saatlerin IOS 10.1 güncellemesi ve sonrasındaki güncellemelerde geçerlidir.
  • Apple Watch GPS + Cellular cihazlarında üretici firmadan kaynaklı olarak bölgesel kullanım kısıtları olabilmekte ve bazı cihazlar Türkiye’de kullanılamamaktadır. Yurt dışından cihaz almadan önce cihazı üreten firma ile iletişime geçerek detaylı bilgi alabilirsiniz.
  • Yurt dışından alınan ve yolcu beraberinde Türkiye’ye getirilen hücresel bağlantı teknolojisine sahip Apple Watch (GPS + Cellular) cihazlar yurda giriş tarihinden itibaren 120 gün boyunca IMEI numarası kaydı gerekmeksizin kullanılabilmekte olup, 120 günün sonunda IMEI numarası kayıt işlemi tamamlanmayan cihazlar iletişime kapatılmaktadır.

A) Yetkilendirme:

Tek Numara Teknolojisinden faydalanmak isteyen hat kullanıcıları için yetkilendirme işlemi yapılması gerekmektedir. Şirket Yetkilisi, Kurumsal Müşteri Temsilcisi ile iletişime geçerek ya da 444 5 444 çağrı merkezimizi arayarak hat kullanıcıları için yetkilendirme talebinde bulunabilir. İlgili tanımlamalar sonrasında kullanıcılar aktivasyon işlemlerini gerçekleştirebilir.


B) Aktivasyon Adımları:

Yetkilendirme işlemi gerçekleşen hat kullanıcıları aşağıdaki adımları uygulayarak aktivasyon sürecini tamamlayıp kullanım yapmaya başlayabilirler.

1) Tek Numara Teknolojisi aboneliği sadece iPhone üzerinden yapılmaktadır. iPhone’daki ayarlar menüsünden Watch uygulamasına gidin “Watch” sekmesine girin ve bu ekranda yer alan “Hücresel Ayarla”yı seçin.

2) Açılan ekran üzerinde; Cep telefonu numaranızı ve tek kullanımlık şifrenizi giriniz. Başarılı olması durumunda bir sonraki ekrana otomatik olarak yönlendirileceksiniz.

3) Önceki ekranda Devam’a tıkladıktan sonra Tek Numara Teknolojisi detay ve ücret bilgileri görüntülenir.Satın al butonuna tıklanır.

4) Önceki ekranda Satın Al’a tıkladıktan sonra, İşlem özeti sayfası açılır ve burada aylık ödeyeceğiniz sabit servis ücreti ve vergi detaylarını görüntüleyebilirsiniz. Bu sayfada altta yer alan “Ön Bilgilendirme Formu’nu okudum ve onaylıyorum” seçeneği işaretlenerek “İşlemi Tamamla”ya tıklanır.

5) Talebinizin alındığına dair sonuç onay ekranı gösterilir. Servis onay mesajı geldikten kısa bir süre sonra akıllı saatinde hücresel statüsünü görebilirsiniz.

  • Tek Numara Teknolojisi Servisinin aylık ücreti 45 TL'dir. (45 TL / Ay)
  • Taahhütsüz olarak, ilk 3 aylık kullanımda Servis ücreti alınmayacaktır.
  • Servis üyeliği iptal edilmediği sürece her ay otomatik olarak yenilenecektir.
  • Kullanım süresi devam ederken servis aboneliği iptal edilirse, ücret iadesi yapılmaz.
  • Tek Numara Teknolojisi Servisinin ücreti Türk Telekom hattınızın faturasına fatura kesim tarihinde yansıtılır.
  • Tüm ücretlere KDV ve ÖİV dahildir.
  • Yasal yükümlülükler gereği, Tek Numara Teknolojisi Servisine katılım sağlanması akabinde telsiz ruhsatname ve kullanım ücretleri hattınızın faturasına yansıtılacaktır. İptal edilme halinde bu ücretler toplu olarak ilgili aya ait hattınıza ait faturaya yansıyacaktır.
  • Kullanım için uyumlu akıllı saat ile aktivasyonun yapılması gerekmektedir (Aktivasyon İşlemleri sayfasından uygun koşulları ve aktivasyon işlemlerine ait yönlendirme/video’dan yararlanabilirsiniz.
  • Apple Watch’un yurt dışı dolaşım özelliği şimdilik Apple tarafından desteklenmemektedir. Bu nedenle Apple Watch’unuzun Hücresel özelliğini sadece Türkiye’de kullanabilirsiniz.
  • Tek Numara Teknolojisi Servisinin iptal edilmesi durumunda 45 TL tutarındaki aylık sabit ücret ilgili döneminde faturaya yansıtılır.
  • Faturalı hattınızda tanımlı tarife kullanım haklarınızı Apple Watch cihazınız ile ortak kullanırsınız.

Tek Numara Teknolojisi iptalini telefonunuzun Watch uygulaması üzerinden gerçekleştirebilirsiniz.

İptal Adımları:

1. Tek Numara iptal işlemi iPhone telefonunuz üzerinden yapılmaktadır. iPhone’daki Watch uygulamasına gidin ‘’Watch’’ sekmesine girin ve ‘’Hücresel Ayarla’’ seçin.

2. Hücresel plan altında yer alan aktif Türk Telekom hesabınızı seçin.

3. Açılan menüde Türk Telekom Hesabını Yönet’e tıklayın.

4. Açılan sayfada ‘’İptal Et’’ e tıklayın.

5. Daha sonra açılacak işlem onayı ekranında Onayla’yı seçin.

6. Talebinizin alındığına dair bir sonuç ekranı gösterilecektir. Kısa bir süre sonra akıllı saatinde ‘’Tek Numara Teknolojisi’’ iptal edilmiş olacaktır.

​Ayrıca; 444 5 444 Müşteri Hizmetlerinden Tek Numara Teknolojisi iptal işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

Tek Numara Teknolojisi Nedir?


Tek Numara Teknolojisi ile akıllı saatiniz üzerinden akıllı telefonunuzun bluetooth bağlantısına ihtiyaç duymadan arama/cevaplama yapabilir, internet kullanabilirsiniz.


Tek Numara Teknolojisi, Türk Telekom faturalı mobil hattınızdaki tarife ve paketlerinizdeki ses ve internet kullanım haklarınızı, eşleştirdiğiniz akıllı saatinizde de kullanmanızı sağlar.


Tek Numara Teknolojisine nasıl kayıt olup kullanabilirim?


Aşağıdaki adımları izleyerek abonelik işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.


Yetkilendirme


Tek Numara Teknolojisinden faydalanmak isteyen hat kullanıcıları için yetkilendirme işlemi yapılması gerekmektedir. Şirket Yetkilisi, Kurumsal Müşteri Temsilcisi ile iletişime geçerek ya da 444 5 444 çağrı merkezimizi arayarak hat kullanıcıları için yetkilendirme talebinde bulunabilir. İlgili tanımlamalar sonrasında kullanıcılar aktivasyon işlemlerini gerçekleştirebilir.


Aktivasyon Adımları


Yetkilendirme işlemi gerçekleşen hat kullanıcıları aşağıdaki adımları uygulayarak aktivasyon sürecini tamamlayıp kullanım yapmaya başlayabilirler.


  • Tek Numara Teknolojisi aboneliği sadece iPhone üzerinden yapılmaktadır. iPhone’daki ayarlar menüsünden watch uygulamasına gidin “Watch” sekmesine girin ve bu ekranda yer alan “Hücresel Ayarla”yı seçin.
  • Açılan ekran üzerinde; Cep telefonu numaranızı ve tek kullanımlık şifrenizi giriniz. Başarılı olması durumunda bir sonraki ekrana otomatik olarak yönlendirileceksiniz.
  • Önceki ekranda Devam’a tıkladıktan sonra Tek Numara Teknolojisi detay ve ücret bilgileri görüntülenir. Satın al butonuna tıklanır.
  • Önceki ekranda Satın Al’a tıkladıktan sonra, İşlem özeti sayfası açılır ve burada aylık ödeyeceğiniz servis ücreti ve vergi detaylarını görüntüleyebilirsiniz. Bu sayfada altta yer alan “Ön Bilgilendirme Formu’nu okudum ve onaylıyorum” seçeneği işaretlenerek “İşlemi Tamamla”ya tıklanır.
  • Talebinin alındığına dair sonuç onay ekranı gösterilir. Servis onay mesajı geldikten kısa bir süre sonra akıllı saatinizde hücresel statüsünü görebilirsiniz.

Tek Numara Teknolojisini her tarife ile birlikte kullanabilir miyim?


Tek Numara Teknolojisi telefonunuzdaki Faturalı Hattınıza ait tarifenizin dakika ve internet faydalarını birlikte içeriyorsa kullanılabilmektedir.


Mevcut veya yeni alacağınız faturalı hattınızın tarifesinin dakika ve internet faydasını birlikte içerdiğinden emin olmak için aşağıdaki link üzerinden veya Türk Telekom Uygulamamız üzerinden kontrol sağlayabilirsiniz.


https://bireysel.turktelekom.com.tr/mobil/yeni-musteri-tarife-ve-paketleri/faturali-tarifeler


NOT: Dakika ve internet faydasını birlikte içermeyen tarifeler Tek Numara Teknolojisinden faydalanamaz.


Tek Numara Teknolojisi her ay yenilenir mi?


Evet, Tek Numara Teknolojisi telefonunuza ait hattınızdaki uygun tarifenizi ve Tek Numara Teknolojinizi iptal etmediğiniz sürece yenilenir.


Birden fazla hattımda kullanabilir miyim?


Hayır, Tek numara Teknolojisi sadece 1 saat 1 telefon eşleşmesiyle kullanılabilmektedir.


Servis yurtdışında geçerli midir?


Hayır.


İptal İşlemi nasıl yapılır?


Tek Numara Teknolojisi iptal işlemi Telefonunuz veya Çağrı merkezi üzerinden yapabilirsiniz.


İptal Adımları:


Aşağıdaki adımları izleyerek iptal işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.


Tek Numara servisini telefonunuzun Watch menüsü üzerinden gerçekleştirebilirsiniz:


İptal Adımları


1. Tek Numara iptal işlemi iPhone telefonunuz üzerinden yapılmaktadır. iPhone’daki Watch uygulamasına gidin ‘’Watch’’ sekmesine girin ve ‘’Hücresel Ayarla’’ seçin.

2. Hücresel plan altında yer alan aktif Türk Telekom hesabınızı seçin.

3. Açılan menüde Türk Telekom Hesabını Yönet’e tıklayın.

4. Açılan sayfada ‘’İptal Et’’ e tıklayın.

5. Daha sonra açılacak işlem onayı ekranında Onayla’yı seçin.

6. Talebinizin alındığına dair bir sonuç ekranı gösterilecektir. Kısa bir süre sonra akıllı saatinde ‘’Tek Numara Teknolojisi’’ iptal edilmiş olacaktır.

​Ayrıca; 444 5 444 Müşteri Hizmetlerinden Tek Numara Teknolojisi iptal işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.​


Şirket Yetkilisi, Kurumsal Müşteri Temsilcisi ile iletişime geçerek ya da 444 5 444 çağrı merkezimizi arayarak ilgili hatlar üzerinden tekrar işlem yapılmaması için yetkilendirme işlemini iptal ettirmelidirler


Tek Numara Teknolojisi iptal işlemi sonrasında tekrar yararlanabilir miyim?


Evet, yeniden abonelik yaparak servisi kullanabilirsiniz.


Yeniden abonelik yapmanız halinde yeni abonelik vergileri ilk faturanıza yansıtılır.


Numara Değişikliği, Devir, Ödeme Tipi Değişikliği ( Faturalıdan Faturasıza geçiş), Numara Taşıma, Hattın Geçici olarak Kapatılması ve Hat İptalinde Tek Numara Teknolojisi üyeliği devam eder mi?


Hayır etmez, Tek Numara Servisi aboneliğiniz sona erer. Devir, ödeme tipi değişikliği ve Numara Taşıma işlemlerinde ücretlerin yansımaya devam etmemesi için iptal edilmelidir.


Faturalı hattıma ait Tarifede değişiklik yaparsam Tek Numara Teknolojisi iptal olur mu?


Servise uygun olmayan bir tarifeye geçiş işlemi için öncelikle Tek numara Teknolojisi iptal edilmelidir.


Geçiş yapacağınız tarife Tek Numara Teknolojisi ile uyumlu ise otomatik olarak talep ettiğiniz tarifeye geçiş yapabilirsiniz.



İlginizi Çekebilir

İlginizi Çekebilir

  • 27 Kasım 2023 tarihinden itibaren geçerlidir.
  • Tek Numara Teknolojisi mobil hattınızdaki tarife/paket faydalarını, akıllı saatinizde de kullanmanızı sağlar.
  • Servis sadece Apple Marka olan akıllı saatlere ait Apple Watch GPS + Cellular özelliğini birlikte sağlayan modellerde geçerlidir.
  • Servis IOS 17.3 güncellemesi ve sonrasındaki güncellemelerde geçerlidir.
  • Apple Watch GPS + Cellular cihazlarında üretici firmadan kaynaklı olarak bölgesel kullanım kısıtları olabilmekte ve bazı cihazlar Türkiye’de kullanılamamaktadır. Yurt dışından cihaz almadan önce cihazı üreten firma ile iletişime geçerek detaylı bilgi alabilirsiniz.
  • Yurt dışından alınan ve yolcu beraberinde Türkiye’ye getirilen hücresel bağlantı teknolojisine sahip Apple Watch (GPS + Cellular) cihazlar yurda giriş tarihinden itibaren 120 gün boyunca IMEI numarası kaydı gerekmeksizin kullanılabilmekte olup, 120 günün sonunda IMEI numarası kayıt işlemi tamamlanmayan cihazlar iletişime kapatılmaktadır.

Yetkilendirme

Tek Numara Teknolojisinden faydalanmak isteyen hat kullanıcıları için yetkilendirme işlemi yapılması gerekmektedir. Şirket Yetkilisi, Kurumsal Müşteri Temsilcisi ile iletişime geçerek ya da 444 5 444 çağrı merkezimizi arayarak hat kullanıcıları için yetkilendirme talebinde bulunabilir. İlgili tanımlamalar sonrasında kullanıcılar aktivasyon işlemlerini gerçekleştirebilir

Aktivasyon Adımları

Yetkilendirme işlemi gerçekleşen hat kullanıcıları aşağıdaki adımları uygulayarak aktivasyon sürecini tamamlayıp kullanım yapmaya başlayabilirler


1. Tek Numara Teknolojisi aboneliği sadece iPhone üzerinden yapılmaktadır. iPhone’daki ayarlar menüsünden watch uygulamasına gidin “Watch” sekmesine girin ve bu ekranda yer alan “Hücresel Ayarla”yı seçin.

2. Açılan ekran üzerinde; Cep telefonu numaranızı ve tek kullanımlık şifrenizi giriniz. Başarılı olması durumunda bir sonraki ekrana otomatik olarak yönlendirileceksiniz.

3. Önceki ekranda Devam’a tıkladıktan sonra Tek Numara Teknolojisi detay ve ücret bilgileri görüntülenir.Satın al butonuna tıklanır.

4. Önceki ekranda Satın Al’a tıkladıktan sonra, İşlem özeti sayfası açılır ve burada aylık ödeyeceği sabit servis ücreti ve vergi detaylarını görüntüleyebilirsiniz. Bu sayfada altta yer alan “Ön Bilgilendirme Formu’nu okudum ve onaylıyorum” seçeneği işaretlenerek “”işlemi tamamla”ya tıklanır.

5. Talebinin alındığına dair sonuç onay ekranı gösterilir. Servis onay mesajı geldikten kısa bir süre sonra akıllı saatinde hücresel statüsünü görebilirsiniz.

  • Tek Numara Teknolojisi Servisinin aylık ücreti 45 TL'dir. (45 TL / Ay)
  • Taahhütsüz olarak, ilk 3 aylık kullanımda Servis ücreti alınmayacaktır.
  • Servis üyeliği iptal edilmediği sürece her ay otomatik olarak yenilenecektir.
  • Kullanım süresi devam ederken servis aboneliği iptal edilirse, ücret iadesi yapılmaz.
  • Tek Numara Teknolojisi Servisinin ücreti Türk Telekom hattınızın faturasına fatura kesim tarihinde yansıtılır.
  • Tüm ücretlere KDV ve ÖİV dahildir.
  • Yasal yükümlülükler gereği, Tek Numara Teknolojisi Servisine katılım sağlanması akabinde telsiz ruhsatname ve kullanım ücretleri hattınızın faturasına yansıtılacaktır. İptal edilme halinde bu ücretler toplu olarak ilgili aya ait hattınıza ait faturaya yansıyacaktır.
  • Kullanım için uyumlu akıllı saat ile aktivasyonun yapılması gerekmektedir (Aktivasyon İşlemleri sayfasından uygun koşulları ve aktivasyon işlemlerine ait yönlendirme/video’dan yararlanabilirsiniz.
  • Apple Watch’un yurt dışı dolaşım özelliği şimdilik Apple tarafından desteklenmemektedir. Bu nedenle Apple Watch’unuzun Hücresel özelliğini sadece Türkiye’de kullanabilirsiniz.
  • Tek Numara Teknolojisi Servisinin iptal edilmesi durumunda 45 TL tutarındaki aylık sabit ücret ilgili döneminde faturaya yansıtılır.
  • Faturalı hattınızda tanımlı tarife kullanım haklarınızı Apple Watch cihazınız ile ortak kullanırsınız.
  • ​Tek Numara servisini telefonunuzun watch menüsü üzerinden gerçekleştirebilirsiniz:


    İptal Adımları


    1. Tek Numara Teknolojisi iptal işlemi iPhone telefonunuz üzerinden yapılmaktadır. iPhone’daki ayarlar menüsünden watch uygulamasına gidin “Watch” sekmesine girin ve bu ekranda yer alan “Hücresel Ayarla”yı seçin.

    2. Açılan ekran üzerinde; “İptal Et” ‘i seçin.

    3. Ekrana gelen İşlem Onayı ekranında “Onayla”’yı seçin.

    4. Talebinin alındığına dair sonuç onay ekranı gösterilir. Kısa bir süre sonra akıllı saatinde “Tek Numara Teknolojisi” iptal edilmiş olacaktır.

    Ayrıca; 444 5 444 çağrı merkezinden de servis iptal işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.


    Şirket Yetkilisi, Kurumsal Müşteri Temsilcisi ile iletişime geçerek ya da 444 5 444 çağrı merkezimizi arayarak ilgili hatlar üzerinden tekrar işlem yapılmaması için yetkilendirme işlemini iptal ettirmelidirler

    Tek Numara Teknolojisi Nedir?


    Tek Numara Teknolojisi ile akıllı saatiniz üzerinden akıllı telefonunuzun bluetooth bağlantısına ihtiyaç duymadan arama/cevaplama yapabilir, internet kullanabilirsiniz.


    Tek Numara Teknolojisi, Türk Telekom faturalı mobil hattınızdaki tarife ve paketlerinizdeki ses ve internet kullanım haklarınızı, eşleştirdiğiniz akıllı saatinizde de kullanmanızı sağlar.


    Tek Numara Teknolojisine Nasıl kayıt olup kullanabilirim?


    Aşağıdaki adımları izleyerek abonelik işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.


    Yetkilendirme


    Tek Numara Teknolojisinden faydalanmak isteyen hat kullanıcıları için yetkilendirme işlemi yapılması gerekmektedir. Şirket Yetkilisi, Kurumsal Müşteri Temsilcisi ile iletişime geçerek ya da 444 5 444 çağrı merkezimizi arayarak hat kullanıcıları için yetkilendirme talebinde bulunabilir. İlgili tanımlamalar sonrasında kullanıcılar aktivasyon işlemlerini gerçekleştirebilir.


    Aktivasyon Adımları


    Yetkilendirme işlemi gerçekleşen hat kullanıcıları aşağıdaki adımları uygulayarak aktivasyon sürecini tamamlayıp kullanım yapmaya başlayabilirler.


    • Tek Numara Teknolojisi aboneliği sadece iPhone üzerinden yapılmaktadır. iPhone’daki ayarlar menüsünden watch uygulamasına gidin “Watch” sekmesine girin ve bu ekranda yer alan “Hücresel Ayarla”yı seçin.
    • Açılan ekran üzerinde; Cep telefonu numaranızı ve tek kullanımlık şifrenizi giriniz. Başarılı olması durumunda bir sonraki ekrana otomatik olarak yönlendirileceksiniz.
    • Önceki ekranda Devam’a tıkladıktan sonra Tek Numara Teknolojisi detay ve ücret bilgileri görüntülenir. Satın al butonuna tıklanır.
    • Önceki ekranda Satın Al’a tıkladıktan sonra, İşlem özeti sayfası açılır ve burada aylık ödeyeceğiniz servis ücreti ve vergi detaylarını görüntüleyebilirsiniz. Bu sayfada altta yer alan “Ön Bilgilendirme Formu’nu okudum ve onaylıyorum” seçeneği işaretlenerek “işlemi tamamla”ya tıklanır.
    • Talebinin alındığına dair sonuç onay ekranı gösterilir. Servis onay mesajı geldikten kısa bir süre sonra akıllı saatinizde hücresel statüsünü görebilirsiniz.

    Tek Numara Teknolojisini her tarife ile birlikte kullanabilir miyim?


    Tek Numara Teknolojisi telefonunuzdaki Faturalı Hattınıza ait tarifenizin dakika ve internet faydalarını birlikte içeriyorsa kullanılabilmektedir.


    Mevcut veya yeni alacağınız faturalı hattınızın tarifesinin dakika ve internet faydasını birlikte içerdiğinden emin olmak için aşağıdaki link üzerinden veya Türk Telekom Uygulamamız üzerinden kontrol sağlayabilirsiniz.


    https://bireysel.turktelekom.com.tr/mobil/yeni-musteri-tarife-ve-paketleri/faturali-tarifeler


    NOT: Dakika ve internet faydasını birlikte içermeyen tarifeler Tek Numara Teknolojisinden faydalanamaz.


    Tek Numara Teknolojisi her ay yenilenir mi?


    Evet, Tek Numara Teknolojisi telefonunuza ait hattınızdaki uygun tarifenizi ve Tek Numara Teknolojinizi iptal etmediğiniz sürece yenilenir.


    Birden fazla hattımda kullanabilir miyim?


    Hayır, Tek numara Teknolojisi sadece 1 saat 1 telefon eşleşmesiyle kullanılabilmektedir.


    Servis yurtdışında geçerli midir?


    Hayır.


    İptal İşlemi nasıl yapılır?


    Tek Numara Teknolojisi iptal işlemi Telefonunuz veya Çağrı merkezi üzerinden yapabilirsiniz.


    İptal Adımları:


    Aşağıdaki adımları izleyerek iptal işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.


    Tek Numara servisini telefonunuzun watch menüsü üzerinden gerçekleştirebilirsiniz:


    İptal Adımları


    • Tek Numara Teknolojisi iptal işlemi ihone cihazınız üzerinden yapılmaktadır. iPhone’daki ayarlar menüsünden watch uygulamasına gidin “Watch” sekmesine girin ve bu ekranda yer alan “Hücresel Ayarla”yı seçin.
    • Açılan ekran üzerinde; “İptal Et” ‘i seçin.
    • Ekrana gelen İşlem Onayı ekranında “Onayla”’yı seçin.
    • Talebinin alındığına dair sonuç onay ekranı gösterilir. Kısa bir süre sonra akıllı saatinizde “Tek Numara Teknolojisi” iptal edilmiş olacaktır.

    Ayrıca; 444 5 444 çağrı merkezinden de servis iptal işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.


    Şirket Yetkilisi, Kurumsal Müşteri Temsilcisi ile iletişime geçerek ya da 444 5 444 çağrı merkezimizi arayarak ilgili hatlar üzerinden tekrar işlem yapılmaması için yetkilendirme işlemini iptal ettirmelidirler


    Tek Numara Teknolojisi iptal işlemi sonrasında tekrar yararlanabilir miyim?


    Evet, yeniden abonelik yaparak servisi kullanabilirsiniz.


    Yeniden abonelik yapmanız halinde yeni abonelik vergileri ilk faturanıza yansıtılır.


    Numara Değişikliği, Devir, Ödeme Tipi Değişikliği ( Faturalıdan Faturasıza geçiş), Numara Taşıma, Hattın Geçici olarak Kapatılması ve Hat İptalinde Tek Numara Teknolojisi üyeliği devam eder mi?


    Hayır etmez, Tek Numara Servisi aboneliğiniz sona erer. Devir, ödeme tipi değişikliği ve Numara Taşıma işlemlerinde ücretlerin yansımaya devam etmemesi için iptal edilmelidir.


    Faturalı hattıma ait Tarifede değişiklik yaparsam Tek Numara Teknolojisi iptal olur mu?


    Servise uygun olmayan bir tarifeye geçiş işlemi için öncelikle Tek numara Teknolojisi iptal edilmelidir.


    Geçiş yapacağınız tarife Tek Numara Teknolojisi ile uyumlu ise otomatik olarak talep ettiğiniz tarifeye geçiş yapabilirsiniz.

    ​​

    ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​Tek Numara Teknolojisi ile akıllı saatiniz üzerinden akıllı telefonunuzun bluetooth bağlantısına ihtiyaç duymadan arama/cevaplama yapabilir, internet kullanabilirsiniz.


    Tek Numara Teknolojisi ile akıllı saatiniz üzerinden akıllı telefonunuzun bluetooth bağlantısına ihtiyaç duymadan arama/cevaplama yapabilir, internet kullanabilirsiniz.


    Tek Numara Teknolojisi telefonunuzdaki aynı numarayı kullanır ve mobil hattınızdaki tarife/paket faydalarını ortak olarak tek fatura üzerinden kullanmanızı sağlar.


    Tek Numara Teknolojisi Taahhütsüz bir yapıda olup, ilk 3 ay bedava olacak şekilde üçüncü aydan sonra 45 TL/AY olarak ücretlendirilir.

    Uyarı İkonu