Türk Telekom Yerinde Güvenlik Hizmetleri

Altyapı güvenliğinden son kullanıcı güvenliğine kadar Bulut, IoT, Mobilite ve Büyük Veri gibi yeni teknolojilerle birlikte artan siber saldırılara karşı geniş çözüm ortağı yelpazemiz ile pazarda farklılaşan uçtan uca çözümler sunuyoruz.

Kurumların her türlü kritik altyapılarının gizlilik, bütünlük ve erişilebilirliğini güvence altına alıp, saldırıları tespit ediyoruz. Bu tespitlere karşı tepki mekanizmalarının devreye alınmasını ve son olarak da yaşanan siber güvenlik olayı öncesi duruma geri dönüşmesi için kurumların ihtiyaç duyduğu güvenlik teknolojilerini konumlandırıyoruz.​

Türk Telekom olarak yerinde yönetilen güvenlik hizmetleri ile;

  • Güvenlik alanında uzmanlaşmış pre sales ekibi
  • Sektörel özel çözümler
  • Proaktif müşteri ihtiyaçlarını keşfetme ve projelendirme
  • On-premise teknoloji konumlandırma
  • Kiralama ve aylık hizmet modeli gibi farklı çözüm esneklikleri
  • gibi öne çıkan özelliklerimizle kurumların güvenilir danışmanları olmayı hedefliyoruz.

​​Türk Telekom Atanmış Güvenlik Sistemi Hizmeti, ihtiyacınıza göre birden fazla markanın ürünü ile farklı fiyatlar üzerinden sunulur.​

​​ ​​​​

​​444 5 444 İşyerim Çağrı Merkezi numarasını arayarak ya da Türk Telekom İl Müdürlükleri'ni ziyaret ederek bilgi alabilir, ön başvuru ve başvuruda bulunabilirsiniz.

​​ ​​
  • Atanmış Güvenlik Sistemi hizmeti ile birlikte ağ güvenlik ürünlerinizi üzerinde toplayan UTM (Unified Threat Management) cihazları da tahsis edilir. UTM cihazları istediğiniz lokasyonda konumlandırabilirsiniz.
  • Tümleşik yönetim, kontrol ve log tutabilme özelliklerinden yararlanabilirsiniz.
  • Sisteminiz alanında uzman güvenlik personeli tarafından yönetilir. Tercihinize göre sisteminizi bizzat siz de yönetebilirsiniz.
​​ ​​ ​​

Kurumsal, Kamu ve Kobi segmentindeyseniz internet bağlantınız olduğu sürece bu hizmetten faydalanabilirsiniz.​​​

Herhangi bir bilgi değişikliği yapmak istediğinizde ilgili satış yöneticinize ulaşarak veya Türk Telekom Bölge Müşteri hizmetlerine başvurarak talebinizi iletebilirsiniz. Gerekli değişiklik için Bilgi Değişiklik formunu imzaladıktan sonra talebiniz işleme alınır.​​​

Sözleşmenizde tanımlamış olduğunuz yetkili kişiler, 444 5 444 İşyerim Çağrı Merkezini arayarak arıza bildirimlerini yapabilirler. Yine bu numaradan bilgilendirme talebinde bulunabilir ve şikâyetlerini iletebilirler.​​​