Bu hizmetten kimler faydalanabilir?
Kurumsal, Kamu ve Kobi segmentindeyseniz internet bağlantınız olduğu sürece bu hizmetten faydalanabilirsiniz.
Adres, unvan veya yetkili kişi gibi bilgi değişikliklerim olduğunda ne yapmam gerekiyor?
Herhangi bir bilgi değişikliği yapmak istediğinizde ilgili satış yöneticinize ulaşarak veya Türk Telekom Bölge Müşteri hizmetlerine başvurarak talebinizi iletebilirsiniz. Gerekli değişiklik için Bilgi Değişiklik formunu imzaladıktan sonra talebiniz işleme alınır.
Destek taleplerimi ve arıza bildirimlerini nasıl yapabilirim?
Sözleşmenizde tanımlamış olduğunuz yetkili kişiler, 444 5 444 İşyerim Çağrı Merkezini arayarak arıza bildirimlerini yapabilirler. Yine bu numaradan bilgilendirme talebinde bulunabilir ve şikâyetlerini iletebilirler.