Verilen hizmetin içeriği nedir?
SiberLOG bir loglama cihazıdır. Bu cihaz sayesinde kurumsal müşterilerimiz işyerlerinden internete bağlanan kullanıcıları 5651sayısı yasa hükümlerine uyumlu şekilde loglayabilecektir. 5651 sayılı yasaya şu adresten erişebilirsiniz:
http://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.5651-20150101.pdf
Ürünü peşin alabiliyor muyum?
Ürünlerimiz sadece 12 veya 24 ay taksitle satın alınabilmektedir.
Ürünü satın aldıktan sonra mülkiyeti bende mi olacak?
Ürünü satın aldığınızda mülkiyeti de tarafınıza verilecektir.
Bu hizmetten kimler faydalanabilir?
Kurumsal, Kamu, KOBİ ve SOHO segmentindeyseniz SiberLOG hizmetinden faydalanabilirsiniz. (Türk Telekom web sitesinde bu segment isimleri yer almıyor. Esnaf, Profesyonel, Orta Ölçekli İşletmeler, Büyük Ölçekli İşletmeler)
Adres, unvan veya yetkili kişi gibi bilgi değişikliklerim olduğunda ne yapmam gerekiyor?
Herhangi bir bilgi değişikliği yapmak istediğinizde ilgili satış yöneticinize ulaşarak veya ilgili Türk Telekom Bölge Müdürlüğü'ne başvurarak talebinizi iletebilirsiniz. Bilgi Değişiklik formunu imzaladıktan sonra değişiklik talebiniz işleme alınır.
Destek taleplerimi ve arıza bildirimlerini nasıl yapabilirim?
Sözleşmenizde tanımlamış olduğunuz yetkili kişiler, 444 5 444 İşyerim Çağrı Merkezini arayarak arıza ve bildirimlerini yapabilirler. Yine bu numaradan konfigürasyon değişikliği gibi taleplerde bulunabilir ve şikâyetlerini iletebilirler.