Türk Telekom DDoS (Dağıtık Servis Dışı Bırakma) Atak Önleme Hizmeti ile veri trafiğinizi saldırılardan korumak artık çok kolay!

Bu hizmet, trafiğinizde meydana gelebilecek herhangi bir DDOS atağını tespit eder ve temizler, böylece ataklardan dolayı göreceğiniz zararı minimuma indirebilirsiniz.

DDoS Atak Önleme Size Neler Sunuyor?

  • İhtiyacınıza göre, DDoS Atak Anında Koruma hizmeti veya DDoS Sürekli Koruma hizmeti seçeneklerinden faydalanabilirsiniz.
  • DDoS hizmeti Türk Telekom altyapısı üzerinden sunulduğu için ayrıca bir altyapı yatırımı yapmanıza gerek kalmaz.
  • Saldırıların hattınıza ulaşmadan önce temizlenmesi sağlanır. Böylece, hem hattınızın kesintiye uğramasının, hem de network altyapı kaynaklarınızın tükenmesinin önüne geçebilirsiniz.
  • DDoS Atak Önleme hizmeti sayesinde sadece doğru trafiğin hedefe ulaşmasını sağlayabilirsiniz.
  • Kendi networkünüze gelen saldırıları size özel bir arayüz ile takip edebilirsiniz. Ayrıca saldırı sırasında hem sistem tarafından otomatik e-posta ile hem de güvenlik ekibimiz tarafından bilgilendirilirsiniz.
  • DDoS Atak Önleme Hizmeti Müşteri Bilgi Formunu indirmek için tıklayınız.
​​

Türk Telekom ofisleri, İşyerim Çağrı Merkezi (444 5 444) veya ilgili Satış Yöneticiniz ile iletişime geçebilirsiniz.

​​
  • DDoS Atak Önleme hizmetinde, istatistiksel analiz yapılarak oluşturulan profile göre saldırı tespit edilir ve önlenir.
  • 2 haftalık izleme süresinden sonra atak durumunda çok kısa bir sürede koruma başlatılır.
  • Hizmet kapsamındaki tanımlama ve takip işlemleriniz 7x24 yapılır.
  • DDoS Atak Anında Koruma veya DDoS Sürekli Koruma hizmetlerini aldığınızda, isterseniz aynı zamanda IP-Blok Bazlı Koruma da alabilirsiniz.
​​​​​​​​​​​​​​
Sıkça Sorulan Sorular

Sıkça Sorulan Sorular

DDOS Atak Önleme Sistemi ile ilgili sıkça sorulan sorular için tıklayın.

​​