Tek Numara

Sabit numaralara ulaşılamadığında farklı sabit ve GSM numaralara yönlendiren katma değerli hizmet.

Tek Numara

​​​​​​​​​Artık abonelerimiz Türk Telekom Kurumsal Online Hizmet Merkezi üzerinden giriş yaparak veya 444 4 KMH’ı arayarak telefonlarını en fazla 3 adet olmak koşulu ile GSM ya da iş/ev numaralarına, paralel veya seri olarak yönlendirebiliyor! Seri yönlendirme seçeneğinde abonemizin yönlendirmek istediği numaralar liste sıralamasına göre aranır. Sistem, girilen her bir numarada 20 saniye çalar.
Paralel yönlendirme seçeneğinde ise:​​
Abonemizin yönlendirmek istediği numaralar aynı anda aranır. Ayrıca; Artık abonelerimiz aynı servisin Periyodik Yönlendirme seçeneği ile istedikleri bir tarih ve saat aralığı için de yönlendirme yapabiliyor. Yönlendirme yapılmak istenen tarih aralığı bittiğinde yönlendirme otomatik olarak iptal oluyor. ​​

  • Çağrı yönlendirme ücreti mevcut tarife fiyatları üzerinden ücretlendirilir.
  • Tek Numara servisini Kurumsal Online Hizmet Merkezi üzerinden veya 444 4 KMH’I arayarak aktive edebilirsiniz.
  • Yönlendirmelerin yapılabilmesi, yönlendirme yapılmak istenen numaraların teknik altyapısının uygunluğuna bağlıdır.
  • Servisten yararlanmak için Kurumsal Online Hizmet Merkezi’ne buradan giriş yapabilirsiniz.

İlginizi Çekebilir

Merkezi Sesli Yanıt Servisi

Kurumsal ses hizmetlerinde gelen çağrıları zengin IVR senaryolarıyla karşılayan katma değerli servis.

İncele

Merkezi Çağrı Yönetimi

Birden fazla lokasyon için gelen ve giden çağrılar için tek bir IP Çoklu Hat yönetimi imkanı sağlar.

İncele