İlk Ay Ücretsiz

İşte Online'a Özel İlk Ay Bizden Kampanyası

16 Mbps

İnternet

Limitsiz
18 Aylık

İşte Online'a Özel İlk Ay Bizden Kampanyası 16 Mbps

​​​​​​​​​​​​​​​İşe hızlı başlayanlara ilk ay bizden!​

Dijitale özel teklifimizle, işyeri internetinizi 1000 Mbps'ye varan hız ve ilk ay bedava ayrıcalığıyla yaşayın.


Ek Bilgiler

İlk Ay Ücretsiz
Online Başvuruya Özel
Yalın Erişim Dahil Fiyat
Ücretsiz Kurulum
Modem ücreti dahil değildir
375TLSonraki 8 Ay

18 ay taahhütlü olup, ilk ay ücretsiz sonraki 8 ay 375  TL, son 9 ay 465 TL’dir. Eve kadar fiber ve binaya kadar fiber altyapıda geçerlidir. Modem ücreti dahil değildir.

Kampanya Kapsamındaki Paketler ​('e kadar)Kampanya Fiyatı
(2-9 Ay)
Kampanya Fiyatı
(10-18 Ay)
16 Mbps Limitsiz İnternet (ADSL & VDSL)375,00 ₺ 465,00 ₺
16 Mbps Limitsiz Fiber İnternet 375,00 ₺ 465,00 ₺

Fiber İnternet :Binaya kadar fiber altyapıda geçerlidir.

Yukarıda belirtilen ücretlere %20 KDV ve %10 ÖİV dahildir.

  • İşte Online’a Özel İlk Ay Bizden Kampanyası 1 Aralık 2023 – 14 Haziran 2024 tarihleri arasında geçerlidir.
  • Kampanyadan kurumsal yeni müşterilerimiz 18 ay taahhüt vererek yararlanabilir.
  • Kampanya fiyatları 18 ay boyunca indirimli her şey dahil fiyatlar olup taahhüt süresi sonunda seçilen paketin yürürlükteki tarife ücreti geçerli olacaktır.
  • İşte Online’a özel İlk Ay Bizden Kampanyası, ilk 9 aylık dönemin ilk 1 ayı ücretsiz, geri kalan 8 ay ve ikinci 9 aylık dönem farklı kampanyalı fiyatlar sunan 18 ay taahhüt süreli bir kampanyadır. Kampanya kapsamında ilk ay ücretsiz, devam eden 8 ay ve sonraki 9 aydaki kampanyalı fiyatlar taahhüt süresince değişmemektedir.
  • ADSL altyapıda 16 Mbps'ye kadar, VDSL altyapıda ise müşterinin altyapısına göre 200 Mbps’e kadar (200 Mbps dahil değildir) tüm hız paketleri verilebilmektedir. Kartlarda belirtilen kampanyalı fiyatlar altyapı eve kadar fiber (FTTH) ve binaya kadar fiber(FTTB) olduğunda geçerlidir. Altyapının uygunluğuna göre ADSL ve Hipernet (VDSL) altyapıda hizmet sunulması halinde kampanyalı fiyatlar ücretler tablosunda yer almaktadır.
  • İşyerine kadar fiber (FTTH) altyapı: Abonenin altyapısı eve kadar fiber (FTTH) olduğunda 50 Mbps ve üzeri hızlardan yararlanabilir. FTTH altyapıda daha düşük hızlar sunulmamaktadır.
  • 200 Mbps ve üzeri hızlar, Eve kadar fiber (FTTH) altyapıda kullanılabilir.
  • Alo Paket erişimi erişimi ile internet bağlantısı tercih edildiğinde, Alo Paket aylık sabit ücreti (52 TL), İlk Ay Bizden Kampanya kapsamında ilk ay ücretsiz ve kalan 17 ay boyunca aylık 38 TL olup kampanya ücretlendirme tablosundaki fiyatlara dahildir. Kampanya süresi sonrasında hizmetin yürürlükteki tarife ücreti geçerlidir. Sabit telefon hattı olmayan abonelerin başvurularında bir defaya mahsus olarak alınan 30 TL (vergiler dahil) ALO Paket Bağlantı Ücreti kampanya kapsamında ücretsizdir. Türk Telekom sabit telefon hattı olan abonelerden bir defaya mahsus olarak alınan 30 TL (vergiler dahil) ALO Paket Geçiş Ücreti, kampanya kapsamında 20 TL'dir.
  • TTNET Alo Erişim altyapısı ile Kampanyadan yararlanma durumunda, Kampanya sayfasındaki fiyatlara ek 3 TL eklenecektir.
  • Kampanya kapsamında aşağıdaki tabloda yer alan Alo Dakika Paketlerden birisi seçilerek Alo Paket hizmetinden yararlanılabilir. Kampanya fiyatları 18 ay boyunca indirimli her şey dahil fiyatlar olup taahhüt süresi sonunda seçilen paketin yürürlükteki tarife ücreti geçerli olacaktır.


  • ALO paket ile ilgili ücretlendirme tablosu
    Paket İsmiKampanyalı FiyatTarife ÜcretiKampanya Süresiİndirim Bedeli
    Alo Paket 25012 TL39​ TL18 Ay27 TL
    Alo Paket 50015 TL6​9 TL18 Ay54 Tl
    Alo Paket 100021 TL99 TL18 Ay78 TL
    Alo Paket Limitsiz39 TL
    79 TL18 Ay40​ TL

    Yukarıda belirtilen ücretlere %20 KDV ve %10 ÖİV dahildir.


  •   Kampanyadan Yalın internet (telefonsuz) hizmeti ile de yararlanılabilmektedir. Yalın internet tercihinde, Yalın internet erişim ücreti (aylık 52 TL) kampanya kapsamında 18 ay boyunca aylık 35 TL olup kampanya ücretlendirme tablosundaki fiyatlara dahildir. Kampanya süresi sonrasında hizmetin yürürlükteki tarife ücreti geçerlidir. Yalın İnternet hizmeti başvurularında, sabit telefon hattı ve internet hizmeti aboneliği olmayan yeni müşterilerden bir defaya mahsus olarak alınan 20​ TL (vergiler dahil) Devre Hazırlama Ücreti, kampanya kapsamında ücretsizdir.
  •   Yeni  aboneliklerde alınan 576 TL bağlantı ücreti, 18 ay boyunca aylık 32 TL taksitli olup kampanya ücretlendirme tablosundaki fiyatlara dahildir.
  •   Daha önce Türk Telekom işte internet hat sahibi olan ve abonelik iptali yapan aboneler, iptal tarihinden sonraki ilk 3 ay içinde tekrar Türk Telekom işte internet başvurusu yapması durumunda bu kampanyadan yararlanamaz.
  •   Kampanya kapsamında doğan damga vergisi ücreti bir defaya mahsus olmak üzere ilk faturaya yansıtılır.
  • Mevcut sabit telefonu olanlar için kampanyaya dahil olan internet paketleri ve fiyatları 
  • Kampanya Kapsamındaki
    Paketler
    Kampanya Fiyatı (2-9 Ay)Kampanya Fiyatı (10-18 Ay)
    16 Mbps Limitsiz Fiber İnternet (ADSL) 340,00 ₺ 430,00 ₺
    24 Mbps Limitsiz Fiber İnternet (Hipernet) 365,00 ₺ 455,00 ₺
    50 Mbps Limitsiz Fiber İnternet (Hipernet) 395,00 ₺ 490,00 ₺
    100 Mbps Limitsiz Fiber İnternet (Hipernet) 440,00 ₺ 530,00 ₺
    50 Mbps Limitsiz Fiber İnternet (Fibernet) 390,00 ₺ 480,00 ₺
    100 Mbps Limitsiz Fiber İnternet (Fibernet) 430,00 ₺ 520,00 ₺
    200 Mbps Limitsiz Fiber İnternet (Fibernet) 494,00 ₺ 584,00 ₺
    500 Mbps Limitsiz Fiber İnternet (Fibernet) 604,00 ₺ 694,00 ₺
    1000 Mbps Limitsiz Fiber İnternet (Fibernet) 754,00 ₺ 844,00 ₺
    Yukarıda belirtilen ücretlere %20 KDV ve %10 ÖİV dahildir.
  • Abone’nin Türk Telekom’dan ses hizmeti almıyor olması halinde FIBERNET aboneliğini iptal etmesi veya her halükarda ses hizmetini ve FIBERNET paket aboneliğini birlikte iptali etmesi halinde, iptal başvurusundan itibaren 7 gün içinde HGW Modemi Türk Telekom ofislerine sağlam ve eksiksiz şekilde iade etmesi gerekir. Abone’nin yeni bir adrese nakil işlemi yapması halinde mevcut nakil başvurusu sırasında HGW modemini Türk Telekom Ofislerine sağlam ve eksiksiz şekilde iade etmesi gerekir. Ayrıca Abone’ye arıza kaynaklı yeni bir HGW modem verilmesi gibi durumlarda da Abone’nin mevcut HGW modemini yeni modemin teslim anında iade etmesi gerekir. Cihazın belirtildiği şekilde iade edilmediği durumlarda, Abone’den HGW modemin bedeli tahsil edilecektir. Modem bedeli dahil tüm güncel bilgilere www.turktelekom.com.tr adresinden ulaşılabilecektir.
  • Abone, Cihaz ile ilgili her türlü soru ve şikâyetini Türk Telekom çağrı merkezini (Bireysel 444144; Kurumsal 4445444) arayarak veya diğer müşteri hizmetleri kanalları üzerinden iletebilir. Cihaz kaynaklı problemlerde saha ekipleri kontrol için hizmetin sunulduğu adrese yönlendirilecek ve Abone’nin HGW modemin arızalı/ayıplı olduğunun bildirmesi halinde Abone’den modem alınarak Abone’ye işbu tutanakta belirtilen şartlarda aynı kategoride yeni bir HGW modem teslim edilerek değişim işlemi yapılacaktır.
  • Pakete dahil hizmetlerin (ay içinde) abonelik başlangıcından ay sonuna kadar gerçekleşen kullanımının bedeline Aylık Kısmi Kullanım Ücreti denir. Paket aktivasyon tarihinden ay sonuna kadar ki (son gün dahil) internet ve telefon kullanım bedelleri, seçilen hizmetlere ait paketlerin kampanyadaki indirimli ücreti üzerinden hesaplanarak ilk faturaya yansıtılır.
  • Kampanya taahhüt süresi içinde kampanya başlangıcında seçilen internet paketinin aylık standart tarife ücretinden düşük olmamak kaydıyla kampanyaya dahil paketlere geçiş yapılabilir. Belirtilen durumların haricinde yapılan değişiklikler taahhüt ihlali ve kampanya iptali olarak değerlendirilir.
  • Kampanya taahhüt süresi içerisinde kampanyaya dâhil olmayan hizmetlere geçilememektedir. Aksi takdirde bu durum kampanya iptali ve taahhüt ihlali olarak değerlendirilir.
  • Müşterinin dahil olduğu kampanyayı ve/veya aboneliğini iptal etmesi halinde; taahhütname'nin abone tarafından imzalandığı tarihten itibaren taahhüde aykırılığın oluştuğu döneme kadar aboneye sağlanan indirim, rayiç cihaz veya diğer faydaların bedellerinin tahsil edilmemiş kısmının toplamı müşteriden tahsil edilir. Ancak müşteri taahhüt kapsamında tahsil edileceği belirlenen hizmet bedellerinin henüz tahakkuk etmemiş kısmının toplamı, bu tutardan düşük olması halinde düşük olan tutar aboneden tahsil edilir. Ek olarak, varsa bağlantı ücretinin, varsa kurulum ücretinin ve taksitli satılan cihaz/servis/ürünlerin kalan taksitlerinin toplamı ayrıca tahsil edilir.
  • İnternet paketleri için belirtilen hızlar fiziksel bağlantı koşulları nedeniyle, garanti edilen hız olmayıp ulaşılabilecek en yüksek hızı göstermektedir.
  • Abone, seçtiği paketin ücretlendirme tablosunda yer alan Bağlantı Hızı'na kadar destekleyen hızı kullanacak olup, bu hız bağlanılan yere göre değişiklik gösterebilecektir.
  • Kampanya detaylarında yer almayan hususlarda Abonelik Sözleşmesi ve kampanya taahhütnamesi hükümleri geçerlidir.
  • Sözleşmeler için tıkla​yınız.
  • Taahhütnameyi indirmek için tık​la​yınız.

Kampanyanın kapsamı nedir?

1- Kampanya hakkında bilgi alabilir miyim ve kimler yararlanabilir?

Kampanyadan kurumsal yeni müşterilerimiz 14 Haziran 2024 tarihine kadar yararlanabilir. Kampanyaya dâhil internet paketleri 18 ay boyunca indirimli sabit fiyat garantisiyle kurumsal müşterilerimize sunulmaktadır. Kampanya kapsamında ücretsiz modem verilmeyecek olup talep eden müşterilerimiz taksitle modem satın alabilirler. Türk Telekom İş Telefonu, Alo Paket ve Yalın İnternet erişim türleri üzerinden kampanyadan yararlanabilecektir. Kampanyaya katılan aboneler seçimlerine göre satış anında 18 ay taahhüt vererek; 1.620 TL olan fiber gücünde standart modemden faturalarına yansıtılacak aylık 90 TL taksitle ve 1.980 TL olan fiber gücünde Premium modemden faturalarına yansıtılacak aylık 110 TL taksitle yararlanma imkanına sahip olacaktır. Belirtilen modemler dışında fiber altyapıda (FTTH) WiFi 5 HGW Fiber Güçlü Modem kullanacak olan abonelerden 60 TL, WiFi 6 HGW Fiber Güçlü Modem kullanacak olan abonelerden 75 TL modem kullanım ücreti alınacaktır. HGW Fiber Güçlü Modemler stok durumuna ve paket hızına bağlı olarak seçilebilecektir. Abone mülkiyetinde olmayan HGW modeme ilişkin kampanya taahhüt süresi sonrasında ise yürürlükteki güncel HGW modem kullanım ücreti yansıtılır. Kampanya kapsamındaki modemler, stoklarda yer alan markalarla sınırlıdır.

2- Kampanya kapsamındaki ücretlendirme nasıldır?

İndirimli İnternet Paket Ücreti: Kampanya kapsamında internet paketleri 18 ay boyunca indirimlidir.

İnternet Bağlantı ücreti: Yeni internet aboneliklerinde alınan 576 TL bağlantı ücreti, 18 aylık taahhüt süresinin ilk 1 ayı ücretsiz, kalan 17 ayı boyunca 544 TL üzerinden aylık 32 TL taksitli olup kampanya ücretlendirme tablosundaki fiyatlara dahildir.

Yalın İnternet Erişim Hizmeti Ücretleri:
  • Kampanyadan telefon hattı olmadan yararlanmak istendiğinde, Yalın internet erişim ücreti kapsamında ilk ay ücretsiz ve kalan 17 ay boyunca indirimli aylık 35 TL olup, kampanya paket fiyatlarına dahildir. Kampanya taahhüt süresi sonrasında hizmetin yürürlükteki tarife ücreti geçerlidir.
  • Yalın İnternet hizmeti başvurularında, sabit telefon hattı olmayan müşterilerden bir defaya mahsus olarak alınan 20 TL Devre Hazırlama Ücreti kampanya kapsamında ücretsizdir.
  • Sabit telefon hattı ve Türk Telekom işte internet hat sahipliği bulunan abonelerden, bir defaya mahsus olarak 20 TL (vergiler dahil) Yalın İnternet geçiş ücreti alınır.
Sabit Telefon'la (ALO Paket) İnternete Erişim Hizmeti Ücretleri:

  • Yeni sabit telefon (Alo Paket) hizmeti ile internet bağlantısı tercih edildiğinde, Alo Paket Sabit Ücreti kampanya kapsamında ilk ay ücretsiz ve kalan 17 ay boyunca indirimli aylık 38 TL olup, kampanya fiyatlarına dahildir. TTNET Alo Erişim altyapısı ile Kampanyadan yararlanma durumunda, Kampanya sayfasındaki fiyatlara ek 3 TL eklenecektir. Kampanya taahhüt süresi sonrasında hizmetin yürürlükteki tarife ücreti geçerlidir.
  • Sabit telefon hattı olmayan abonelerden bir defaya mahsus olarak alınan 30 TL (vergiler dahil) ALO Paket Bağlantı Ücreti kampanya kapsamında ücretsizdir.
  • Türk Telekom sabit telefon hattı olup Alo Paket'e geçiş yapmak isteyen abonelerden bir defaya mahsus olarak alınan 30 TL (vergiler dahil) ALO Paket Geçiş Ücreti, kampanya kapsamında 20 TL'dir.

İşte internet işyeri içi kurulum ücreti: Modem kurulumu, bağlantı kontrolü ve internetin çalışır teslim edilmesi dahil olmak üzere hafta içi mesai saatlerinde değeri 88 TL; hafta içi mesai saatleri dışında veya hafta sonu değeri 200 TL olan işte kurulum hizmeti ücretsizdir.

​3. İlk faturaya yansıyacak ücretler nelerdir?

  • Damga Vergisi: Bir defaya mahsus yansıtılır.
  • Bağlantı Ücreti: İlk taksidi yansıtılır.
  • Kısmi Kullanım Ücreti:
    • İnternet: İnternet aktivasyon tarihinden ilk fatura kesim tarihine kadar olan kullanım bedeli, seçilen paketin kampanyalı paket ücreti üzerinden hesaplanarak yansıtılır.
    • Yalın internet erişim ücreti: Yalın İnternet erişimi (telefonsuz) ile internet hizmetinden yararlanmayı tercih ettiyseniz, Yalın İnternet aktivasyon tarihinden ilk fatura kesim tarihine kadar olan gün üzerinden aylık erişim ücreti hesaplanarak faturalandırılır.
    • ALO Paket erişim ücreti: Alo Paket erişimi (sabit telefonlu) ile internet hizmetinden yararlanmayı tercih ettiyseniz, aktivasyon tarihinden ilk fatura kesim tarihine kadar olan gün üzerinden aylık erişim ücreti hesaplanarak faturalandırılır.
  • Modem Kullanım Ücreti:

    • HGW modem kullanım ücreti: Fiber altyapıda hizmet alıyorsanız hizmeti kullanabilmeniz için teslim edilen HGW modeme ilişkin kullanım bedeli ilk faturanızdan başlamak üzere her ay faturanıza yansıtılır.
    • Modem taksit tutarı: Mülkiyeti tarafınıza ait olacak şekilde taksitli modem satin aldıysanız taksit süresi sonuna kadar aylık taksit tutarı ilk faturanızdan başlamak üzere faturanıza yansıtılır. Taksit süresi sona ermeden abonelik iptali yapılması durumunda kalan modem taksit tutarları tek seferde faturanıza yansıtılır.

    4- Kampanyadan yararlanmak için gerekli evraklar nelerdir?

    Kurumsal aboneler için;

    • TC uyruklu vatandaşlar için kimlik belgesi aslı (nüfus cüzdanı, ehliyet veya pasaport), İmza Sirküsü, Şirket Vergi Levhası alınması zorunludur.
    • Yabancı uyruklu vatandaşlar için geçerli Kimlik Belgesi ve Sabit Fatura alınması zorunludur.

    Kampanya kapsamındaki modemler hakkında bilgi alabilir miyim?

    Kampanya kapsamındaki fiber gücünde iki tip modem sunulmaktadır. Standart modemler WiFi 5, Premium modemler WiFi 6 standartlarını desteklemektedir. WiFi 6 kablosuz ağ erişim teknolojisi, WiFi 5 standartlarına göre daha geniş kanallarda daha fazla bant genişliği, çoklu kullanıcı desteğine ve daha hızlı çalışma performansına sahiptir. Kampanyaya katılan aboneler seçimlerine göre satış anında 18 ay taahhüt vererek; 1.620 TL olan fiber gücünde standart modemden faturalarına yansıtılacak aylık 90 TL taksitle ve 1.980 TL olan fiber gücünde Premium modemden faturalarına yansıtılacak aylık 110 TL taksitle yararlanma imkanına sahiptir.

    Fiber altyapıda (FTTH) WiFi 5 HGW Fiber Güçlü Modem kullanacak olan abonelerden 60 TL, WiFi 6 HGW Fiber Güçlü Modem kullanacak olan abonelerden 75 TL modem kullanım ücreti alınacaktır. HGW Fiber Güçlü Modemler stok durumuna ve paket hızına bağlı olarak seçilebilecektir. Kampanya taahhüt süresi sonrasında ise yürürlükteki güncel HGW modem kullanım ücreti yansıtılır.

    Modem arızalı ise ne yapmalıyım?

    HGW MODEM: Fiber altyapıdan faydalanarak internete bağlanıyor ve toptan seviyede alt yapı sağlayıcı Türk Telekomünikasyon A.Ş.’ye ait fiber homegateway (HGW Modem) cihazını kullanıyorsanız cihaz ile ilgili her türlü soru ve şikayetinizde Türk Telekom çağrı merkezimizi (Bireysel 444144; Kurumsal 4445444) arayabilirsiniz. Müşteri temsilciniz fiber altyapınız, hizmet numaranız ve cihazınız ile ilgili tüm kontrolleri yaparak, cihaz kaynaklı problemlerde saha ekiplerimizi kontrol ve cihaz değişikliği için adresinize yönlendirecektir.VDSL MODEM: Bakır altyapıda modem kullanıyorsanız, modeminizin taksit tutarlarını faturanızda tahsilatına aracılık edilen hizmetler ( TAEH ) başlığı altında görüntülüyorsanız ve cihazınızda Türk Telekom logosu bulunmuyorsa, Cihaz ile ilgili soru ve şikayetlerinizi zaman kaybı olmadan doğrudan cihazın garantisini sağlayan üretici firmaya/üretici firma yetkili servislerine iletebilirsiniz. Üretici firma/üretici firma yetkili servislerine yönlendirilmek üzere cihazı satın aldığınız Türk Telekom grup şirketine de iletebilirsiniz.

    Modem taksit tutarı fatura kalemlerinizde modem taksidi olarak görünüyorsa ve cihazınız Türk Telekom logolu ise 2 yıllık garanti süresince Türk Telekom müşteri hizmetlerini arayarak cihaz hakkında destek isteyebilirsiniz. Müşteri Temsilciniz modeminizi ve hattınızı kontrol ederek gerekli durumlarda değişim için saha ekibini adresinize yönlendirecektir. Modeminizi ne zaman, hangi ödeme yöntemi ile aldığınızı hatırlamıyorsanız, bilgi ve destek almak için Türk Telekom müşteri hizmetlerini arayabilirsiniz (Bireysel 4441444; Kurumsal 4445444).

    Zyxel; Zyxel İletişim Teknolojileri A.Ş. Kaptanpaşa Mahallesi Piyalepaşa Bulvarı Ortadoğu Plaza No: 73/13 Kal: 6 Okmeydanı • Şişli 34384 İstanbul/Türkiye Tel: 444 17 59, email: spdestek@zyxel.com.tr

    TP Link; www.tp-link.com/tr sayfası sağ alt canlı sohbet, Support.tr@tp-link.com e-posta adresi ,0 850 577 20 23 çağrı merkezi

    Kampanya kapsamında işte ücretsiz kurulum hizmetinden nasıl yararlanabilirim ?

    Türk Telekom İşte İnternet Kurulum Hizmeti, ister hafta içi ister hafta sonu belirleyeceğiniz saatte randevu verilerek, işyeri içine kadar internet hattının getirilmesi, modem bağlantısının yapılması ve internetin çalışır halde teslim edilmesini kapsamaktadır. Türk Telekom İşte İnternet Kurulum Hizmeti, kampanya kapsamında 18 ay taahhütle ücretsizdir.

    Ücretsiz işte kurulum hizmeti ile ilgili detaylı bilgi almak için tıklayınız.

    Kampanyaya nasıl başvurabilirim ?

    Kampanyaya online başvurabilir, 444 5 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayabilir veya Türk Telekom Satış Noktalarına uğrayabilirsiniz.

    Ayrıca "İnternet" yazıp 6606'ya kısa mesaj (SMS) gönderin sizi hemen arayalım.

    Kampanyadan yararlandıktan sonra gerçekleştirebileceğim abonelik işlemleri nelerdir?

    ​1. Kampanya başlangıcında seçtiğim tarife paketini daha sonra değiştirebilir miyim?

    Evet. Kampanya başlangıcından 18 aylık abonelik taahhüdü sonuna kadar kampanyaya giriş yapılan tarife/hız paketinin aylık ücretinin altında bir tarife/hız paketine inmemeniz kaydıyla tarife değişikliği yapabilirsiniz.

    ​2. Kampanyada taahhüt süresi içinde internet erişim hizmetimi değiştirebilir miyim?

    • Yalın internet hizmetinden Türk Telekom Alo Paket internet hizmetine geçiş yapabilirsiniz. Türk Telekom Alo paket hizmetine geçiş ücreti 30 TL olarak faturanıza yansıtılır.
    • Sabit Telefonlu internet hizmetinden Yalın internet hizmetine geçiş yapabilirsiniz. Türk Telekom sabit telefon hizmetinden yalın internete geçiş ücreti 20 TL olarak faturanıza yansıtılır.

    3. Kampanya taahhüt süresi sonunda tercih ettiğim tarifenin aylık ücreti değişir mi?​

    Kampanyada taahhüt süresi sonunda indirimli kullanım sona erer ve seçtiğiniz paketin yürürlükteki tarife fiyatı üzerinden ücretlendirilirsiniz.

    4. İnternet aboneliğimi veya bağlantımı başka birine devredebilir, başka adrese nakil edebilir veya dondurabilir miyim?​

    Devir, Nakil ve Hat Dondurma işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz.​

    5. Kampanyayı iptal ettirebilir miyim?​

    Kampanya iptali için 444 5 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayabilir, Türk Telekom Satış Noktaları'na başvurabilirsiniz.

    Kampanya iptali: Taahhüt süresi dolmadan kampanya iptali durumunda, taahhüt başlangıcından iptal dönemine kadar sunulan tüm indirimler (modem, tablet ve bağlantı ücreti için verilen indirimler dahil) alınır. Faturaya yansıyacak bedel için öncelikle taahhüt kapsamında henüz tahsil edilmemiş hizmet bedellerinin toplamı ile kampanya başlangıcından kullanım gerçekleşen süre sonuna kadar sağlanan indirimler karşılaştırılır ve düşük olan tutar faturanıza yansıtılır.

    Abonelik iptali: Taahhüt süresi dolmadan abonelik iptali yaptığınız durumda, taahhüt başlangıcından iptal dönemine kadar sunulan tüm indirimler ile taahhüt kapsamında henüz tahsil edilmemiş hizmet bedelleri toplamı karşılaştırılır ve düşük olan tutar faturanıza yansıtılır. Bahse konu tutara ilaveten; Taahhüt süresi dolmadan abonelik iptali yaptığınız durumda, taahhüt başlangıcından iptal dönemine kadar sunulan tüm indirimler tahsil edilir. Faturaya yansıyacak bedel için öncelikle taahhüt kapsamında henüz tahsil edilmemiş hizmet bedellerinin toplamı ile kampanya başlangıcından kullanım gerçekleşen süre sonuna kadar sağlanan indirimler karşılaştırılır ve düşük olan tutar faturanıza yansıtılır. Bahse konu tutara ilaveten;

    • (varsa) Modem ücretinin kalan taksitleri,
    • (varsa) Cihaz ücretinin kalan taksitleri,
    • (varsa) Geriye dönük internet /Yalın internet hizmeti kullanım ücretleri,
    • (varsa) ALO Paket kullanım ve bağlantı ücretleri,
    • (varsa) Bağlantı Ücreti kalan taksitleri yansıtılır.

    7. Kampanya ile ilgili destek almak istediğimde nereye başvurabilirim?​

    Kampanya ve aboneliğinizle ilgili her türlü soru ve sorunlarınız için 444 5 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayabilir veya Türk Telekom Satış Noktaları'na başvurabilirsiniz.

​​​

İlginizi Çekebilir