Kampanyanın  Kapsamı nedir?
 Katılım tarihlerinden itibaren 12 ay süresince Whatsapp hizmetlerinin kullandığı internet kullanımları yurt içi ve yurt dışında aşağıda  belirtilen kurallar çerçevesinde ücretsiz olacak, mevcut internet hakları  bulunuyor ise bu internet hakkından düşmeyecektir. Yurt içinde 1GB, yurt  dışında ise geçerli ülkelerde* 20 MB'a kadar ücretsiz olacaktır. Hakların  tamamının kullanılması durumunda Whatsapp kullanımları başka  paket/kampanyanız yoksa standart tarifeniz üzerinden ücretlendirilir.
                Kampanya  hangi tarihler arasında geçerlidir?
 31 Aralık 2020 tarihine kadar kampanyaya katılabilirsiniz.  Katılım tarihinizden itibaren 12 ay boyunca kampanya kapsamında sunulan  faydalardan yaralanabileceksiniz.
                Kampanyadan  kimler yararlanabilir?
 Ücretsiz Whatsapp Kampanyasından, Kontrolü S.E.Ç.  Tarifeleri, Ortak Tarife, Kontrollü Esnaf Tarifeleri ve Kontrollü Esnaf Dostu  tarifeleri ile ön ödemeli tarifeler haricindeki tüm Şirketimiz Kurumsal  Faturalı tarifelerinde bulunan kurumsal müşteriler faydalanabilecektir.
                Kampanyadan  yaralanmak için ne yapmalıyım?
 UCRETSIZ yazıp 5555'e gönderebilir veya 444 5 444 Turk Telekom  Müşteri Hizmetlerine ulaşarak kampanyaya kayıt olabilirsiniz.
                Kampanya  kapsamına tüm Whatsapp özellikleri dahil midir?
 Whatsapp üzerinden sesli ve görüntülü konuşma yapma  dışındaki tüm özellikler kampanya kapsamındadır ve ücretlendirilmez.
                Kampanya  süresi içerisinde tarifemi/paketimi değiştirebilir miyim?
 Faturasız tarifeler, Kontrollü Esnaf, Kontrollü S.E.Ç ve Ortak  Tarife haricindeki tüm faturalı tarifelere geçiş yapabilirsiniz. Whatsapp kampanyası diğer kampanyalardan etkilenmez.
                Kampanyaya  katıldıktan sonra ne kadar süreyle ücretsiz kullanacağım?
 Kampanyaya katıldığınız tarihten itibaren 12 Ay boyunca sesli  aramalar dışındaki Whatsapp kullanımlarınız ücretsiz olacaktır.
 
                Aynı anda  başka kampanyaya da katılabilir miyim?
 Katılabilirsiniz, Whatsapp kampanyası devam eder.
                Yurtdışı  faydasını kullanmak için ne yapmalıyım?
 UCRETSIZ yazıp 5555'e gönderdiğinizde veya 444 5 444 Turk  Telekom Müşteri Hizmetlerine ulaşarak kampanyaya kayıt olduğunuzda hem yurt içi  hem yurt dışı faydası hattınıza tanımlanmış olacaktır. Yurt içinden 5555'e SMS  atmak ücretsiz, yurtdışından atımlar 1 SMS bedeli olarak ücretlendirilir.
 Yurt dışı faydasından yararlanabilmek için hattınızın yurtdışına  açık olması gerekmektedir. Şirket yetkiliniz, 444 5 444 Turk Telekom Müşteri  Hizmetlerine ulaşarak ya da Online İşlem merkezinden hattınızı yurt dışına  açtırabilir.
                Yurtdışı  20MB Whatsapp kotasından sadece 1 kere mi faydalanabilirim?
 12 ay boyunca her ay fatura kesim tarihinizde yurt dışı 20MB Whatsapp kotanız otomatik yenilenecektir.
                Hattımı  Yurtdışına nasıl açtırabilirim?
 Şirket yetkiliniz 444 5 444 Turk Telekom Müşteri Hizmetlerine  ulaşarak ya da Online İşlem merkezinden hattınızı yurtdışına açtırabilir.
                Yurtdışında  cihazımın Whatsapp dışında internet kullanmamasını nasıl sağlarım?
 Whatsapp harici  diğer uygulamaların arka planda internet kullanmaması için akıllı telefonların  Ayarlar -> Hücresel Veri bölümünde Whatsapp dışındaki tüm  uygulamaların arka plan verisi fonksiyonunun kapatılması gerekmektedir. IOS ve  Android için görsel anlatım için tıklayınız.
                Yurtdışında Whatsapp dışındaki internet kullanımlarım nasıl ücretlendirilecek?
 Whatsapp dışındaki  kullanımlarınız size sunulan avantajlı yurtdışı paketlerimizden birini  aldıysanız paketiniz içerisindeki internet kotanızdan düşer, herhangi bir  paketiniz yoksa yurtdışı standart tarifeden ücretlendirilir. Yurtdışı paket ve  tarifelerimizle ilgili detaylı bilgi için Yurt dışı  sayfasını  ziyaret ediniz. 
                Yurtdışında  20MB üzeri Whatsapp kullanımlarım nasıl ücretlendirilecek?
 Size sunulan avantajlı  yurtdışı paketlerimizden birini aldıysanız paketinizden ücretlendirilir,  herhangi bir paketiniz yoksa yurtdışı standart tarifeden ücretlendirilir.   Yurtdışı paket ve tarifelerimizle ilgili detaylı bilgi için Yurt dışı  sayfasını  ziyaret ediniz.
                Kampanyamı  nasıl iptal ettirebilirim?
 IPTAL UCRETSIZ yazıp 5555'e SMS göndererek veya 444 5 444 Turk  Telekom Müşteri Hizmetlerine ulaşarak kampanyadan çıkabilirsiniz.
                Kampanya  iptalinde çıkış bedeli ödeyecek miyim?
 Kampanya çıkışında hiçbir bedel alınmaz, istediğiniz zaman iptal  edebilirsiniz.
 Kampanya dahilinde karşılaşabileceğim sorunlarla ilgili olarak  nereye başvurabilirim?
 Kampanya ile ilgili her türlü soru ve sorunlarınız için 7 gün 24  saat 444 5 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ne başvurabilirsiniz.