Dijital Depo Kurumsal, elektronik ortamdaki tüm verilerinizi arşivler, organize eder, yedekler ve yetki tanımlayarak paylaşabilmenize olanak sağlar. Kurumsal verilerinize dilediğiniz zaman web ve mobil uygulama üzerinden kolayca erişebilirsiniz.

Verilerinizi iç veya dış paydaşlarınızla ürettiğiniz güvenli linkler ile dosya boyutu kısıtlaması olmaksızın paylaşabilirsiniz. Link bazlı indirilebilme sınırı, indirilebilme süresi ve şifre ile paylaşım güvenliğini arttırabilirsiniz.

Dijital Depo Kurumsal kapsamında Formlar, Medya Portal, Ofis Uygulamaları, Not Defteri, Takvim, Belge tarama, Dosya kurtarma gibi pek çok hizmetten yararlanabilir, kurum içi ortak alanlar yaratabilir ve özel yetkiler tanımlayabilirsiniz.

Detaylı bilgi için tıklayınız.

Kimler için ideal?

  • Verilerine uzaktan erişme ihtiyacı olan,
  • Büyük dosya transferine ihtiyaç duyan,
  • Dış paydaş yoğunluğu olan,
  • Donanım maliyetlerine katlanmak istemeyen,
  • Bünyesinde bir fileserver yapılanması olmayan,
  • KVKK gereğince artık mevcut hizmet sağlayıcıları tercih edemeyen,
  • Kurum içi dosya paylaşımı ve aynı dosya üzerinde eş zamanlı çalışma talebi olan işletmeler bu hizmetten yararlanabilir.

Maliyet Avantajı

Kurulum, bakım, destek ve güvenlik maliyetlerine katlanmadan, aylık ödeme modeli fırsatından yararlanabilirsiniz.

Yüksek Güvenlik

Birden fazla yüksek güvenlikli veri merkezlerinde barındırılan bulut sunucular sayesinde verileriniz yedekli depolanır, bu şekilde veri kaybı riskini en aza indirgeyebilirsiniz.

Her Yerde Erişim

İnternet bağlantınız olduğu sürece buluttaki verilerinize dilediğiniz yer ve cihazdan ulaşabilirsiniz.

Ölçeklenebilirlik

Bulut depolama çözümleri ile değişen iş yükünüze ve ihtiyaçlarınıza göre, kotanızı ve kullanıcı sayınızı arttırıp azaltabilirsiniz.​​​​​​​​​​​

Hemen Başvurun, Sizi Arayalım

* Doldurulması zorunlu alanlardır.

​​​​​