Fatura Üst Sınırı Servisi

Fatura Üst Sınırı Servisi (FÜS) , belirlediğiniz fatura tutarına ulaştığında bilgi almanızı sağlayan ücretsiz bir hizmettir.

Fatura Üst Sınırı Servisi

Fatura Üst Sınırı Servisi ile artık fatura tutarınızı kolaylıkla takip edebilirsiniz.

Fatura Üst Sınırı Servisi Size Neler Sunuyor?

Fatura Üst Sınırı Servisi (FÜS), belirlediğiniz fatura tutarına ulaştığında bilgi almanızı sağlayan ücretsiz bir hizmettir.
Bu hizmet sadece fatura tutarınız hakkında bilgilendirme amaçlı sunulan bir servistir. 

  • Fatura üst sınırı (FÜS) servisi ücretsizdir.
  • Faturalarınızı kolaylıkla takip edebilmeniz için, aylık sabit ücretler toplamı 100 TL altındaki yeni aboneliklere, talepte bulunmaksızın otomatik 100 TL tanımlanmaktadır.
  • Her faturanız için bir tane Fatura Üst Sınırı belirleyebilirsiniz.
  • Her fatura döneminde, fatura üst sınırına ulaşan müşterilerimize her faturası için 1 kez bilgilendirme yapılmaktadır.
  • Aylık sabit fatura tutarınızın tanımlı fatura üst sınırını aşması halinde, yeni bir fatura üst sınırı belirlemediğiniz sürece, tarafınıza bu servis için bilgilendirme yapılmayacaktır. Aylık sabit ücretler toplamınız tanımlı fatura üst sınırı altına düştüğünde, yeniden bilgilendirme almaya devam edeceksiniz.
  • Yeni bir fatura üst sınırı talebiniz, bir sonraki fatura dönemi itibariyle geçerli olacaktır.
  • Türk Telekom Ofis ve Mağazaları, 444 5 444 no lu Türk Telekom Kurumsal Müşteri Hizmetleri veya Kurumsal Online İşlem Merkezi üzerinden başvurarak bilgilendirme kanalınızı aşağıdaki seçenekler ile değiştirebilirsiniz.
    • SMS ve Sıralı Bilgilendirme  *
    • Sadece SMS ile bilgilendirme
    • Sadece E-posta ile bilgilendirme
    • * SMS gönderimi sağlanamaması durumunda sırasıyla e-posta ve sesli yanıt sistemi ile bilgilendirme yapılmaktadır.

  • Fatura tutarınızın fatura üst sınırına ulaşıp ulaşmadığının tespitinde, ilgili hizmete ilişkin olarak toplam faturanız üzerinden yapılan indirimler, gecikme bedeli, geçmiş dönem ödenmemiş faturaların taksit tutarları ve tahsilatına aracılık edilen hizmetler hariç olmak üzere, faturaya yansıtılan tüm ücret kalemlerinin toplamı göz önünde bulundurulur.

Fatura Üst Sınırı servisinden yararlanmak için aşağıdaki kanallardan başvuruda bulunabilirsiniz.

  • Türk Telekom Ofis ve Mağazaları
  • 444 5 444 – Türk Telekom Kurumsal Müşteri Hizmetleri
  • Türk Telekom Kurumsal Online İşlem Merkezi

Fatura Üst Sınırı Servisi ile ilgili sıkça sorulan sorular için tıklayınız


İlginizi Çekebilir

Kullanım Kolaylıkları

Çağrı yönlendirme, Bekletme, Telesekreter hizmetleri ve daha bir çok hizmetimiz ile ilgili bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.

İncele

Kullanım Miktarı Bilgilendirme Servisi

Mevcut tarifenize ait dakikalarınızın %80 ve % 100 sınırına ulaşması durumunda bilgi almanızı sağlayan ücretsiz bir hizmettir.

İncele