Kullanım Miktarı Bilgilendirme Servisi

Mevcut tarifenize ait dakikalarınızın %80 ve % 100 sınırına ulaşması durumunda bilgi almanızı sağlayan ücretsiz bir hizmettir.

Kullanım Miktarı Bilgilendirme Servisi

Kullanım Miktarı Bilgilendirme Servisi (KMSH) , mevcut tarifenize ait dakikalarınızın %80 ve % 100 sınırına ulaşması durumunda bilgi almanızı sağlayan ücretsiz bir hizmettir.

Bu hizmet sadece kullanım miktarınızı bilgilendirme amaçlı sunulan bir servistir. İş telefonu hizmetinizde herhangi bir kesinti yaşanmaz.​

Kullanım Miktarı Bilgilendirme Servisi’nden yararlanmak için aşağıdaki kanallardan başvuruda bulunabilirsiniz.​​

  • Türk Telekom Ofis ve Mağazaları
  • 444 5 444 – Türk Telekom Kurumsal Müşteri Hizmetleri
  • 0800 314 15 16 – Sesli yanıt Sistemi
  • Türk Telekom Kurumsal Online İşlem M​erkezi
  • Tüm Türk Telekom iş telefonu müşterilerimize ek talep gerekmeksizin sunulmaktadır.
  • İş telefonu tarife ve/veya kampanyalarınızdaki görüşme dakikası gibi kullanım miktarı sınırlı hizmetlerinin %80 ve % 100 sınırına ulaşması durumunda ücretsiz bilgilendirme yapılır.
  • Türk Telekom Ofis ve Mağazaları, 444 5 444 no lu Türk Telekom Kurumsal Müşteri Hizmetleri veya Kurumsal Online İşlem Merkezi üzerinden bilgilendirme kanalınızı aşağıdaki seçenekler ile değiştirebilirsiniz.
  • SMS ve Sıralı Bilgilendirme*
  • Sadece SMS ile bilgilendirme
  • Sadece E-posta ile bilgilendirme

    *SMS gönderimi sağlanamaması durumunda sırasıyla e-posta ve sesli yanıt sistemi ile bilgilendirme yapılmaktadır.

  • Bu servis bilgilendirmelerinde kullanılacak cep telefonu ve e-mail bilgilerinizi aşağıdaki kanallardan güncelleyebilirsiniz.
    • Türk Telekom Ofis ve Mağazaları
    • 444 5 444 – Türk Telekom Kurumsal Müşteri Hizmetleri
    • Türk Telekom Kurumsal Online İşlem Merkezi
    • 0800 314 15 16 – Sesli yanıt Sistemi

Kullanım miktarı sınırına ulaştığımda iş telefonu hizmetim kesilir mi?

​​Bu hizmet sadece kullanım miktarınızı bilgilendirme amaçlı sunulan bir servistir. İş telefonu hizmetinizde herhangi bir kesinti yaşanmaz.​ ​

Bu servisten kimler yararlanabilir?

​​Tüm Türk Telekom iş telefonu müşterilerimize ek talep gerekmeksizin sunulmaktadır.​

Hangi durumlarda bilgilendiriliyorum?

İş telefonu tarife ve/veya kampanyalarınızdaki görüşme dakikası gibi kullanım miktarı sınırlı hizmetlerinin %80 ve %100 sınırına ulaşması durumunda ücretsiz bilgilendirme yapılır.​​​

Bilgilendirme alacağım kanalı değiştirebilir miyim?

Türk Telekom Ofis ve Mağazaları, 444 5 444 no lu Türk Telekom Kurumsal Müşteri Hizmetleri veya Kurumsal Online İşlem Merkezi’nden başvurarak bilgilendirme kanalınızı aşağıdaki seçenekler ile değiştirebilirsiniz.

  • SMS ve Sıralı Bilgilendirme*
  • Sadece SMS ile bilgilendirme
  • Sadece E-posta ile bilgilendirme

*SMS gönderimi sağlanamaması durumunda sırasıyla e-posta ve sesli yanıt sistemi ile bilgilendirme yapılmaktadır.

Yapılacak bilgilendirme içeriğinde neler yer alıyor ?

Gönderilen bilgilendirme içeriğinde; hizmet numaranız, %80-%100 sınırına erişen ilgili kampanya/tarifeniz adı, kalan dakika ve ilgili yön bilgisi. Yapılan bilgilendirmelere son 2 saatlik kullanımlarınız dâhil olmayabilir.​​​

Güncel kullanım miktarımı nasıl öğrenebilirim?

Aşağıdaki kanallardan güncel kullanım miktarınızı öğrenebilirsiniz.

  • Türk Telekom Ofis ve Mağazaları
  • 444 5 444 – Türk Telekom Kurumsal Müşteri Hizmetleri
  • Türk Telekom Kurumsal Online İşlem Merkezi
  • 0800 314 15 16 – Sesli yanıt Sistemi

Bu Servisi nasıl iptal edebilirim?

Aşağıdaki kanallardan güncel kullanım miktarınızı öğrenebilirsiniz.

  • Türk Telekom Ofis ve Mağazaları
  • 444 5 444 – Türk Telekom Kurumsal Müşteri Hizmetleri
  • Türk Telekom Kurumsal Online İşlem Merkezi
  • 0800 314 15 16 – Sesli yanıt Sistemi

Kullanım miktarı bilgilendirme servisi iletişim bilgilerimi güncelleyebilir miyim?

Bu servis bilgilendirmelerinde kullanılacak cep telefonu ve e-mail bilgilerinizi aşağıdaki kanallardan güncelleyebilirsiniz.

  • Türk Telekom Ofis ve Mağazaları
  • 444 5 444 – Türk Telekom Kurumsal Müşteri Hizmetleri
  • Türk Telekom Kurumsal Online İşlem Merkezi
  • 0800 314 15 16 – Sesli yanıt Sistemi

Paket aşım ücreti nedir?

​​Kullanım miktarı sınırlı hizmetlerde, aynı fatura dönemi içinde kullanılabilecek paket yönüne ait dakika miktarının aşılması durumunda yansıyan ücrettir.​


İlginizi Çekebilir

Kullanım Kolaylıkları

Çağrı yönlendirme, Bekletme, Telesekreter hizmetleri ve daha bir çok hizmetimiz ile ilgili bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.

İncele

Fatura Üst Sınırı Servisi

Fatura Üst Sınırı Servisi (FÜS) , belirlediğiniz fatura tutarına ulaştığında bilgi almanızı sağlayan ücretsiz bir hizmettir.

İncele