Kullanım miktarı sınırına ulaştığımda iş telefonu hizmetim kesilir mi?
Bu hizmet sadece kullanım miktarınızı bilgilendirme amaçlı sunulan bir servistir. İş telefonu hizmetinizde herhangi bir kesinti yaşanmaz.
Bu servisten kimler yararlanabilir?
Tüm Türk Telekom iş telefonu müşterilerimize ek talep gerekmeksizin sunulmaktadır.
Hangi durumlarda bilgilendiriliyorum?
İş telefonu tarife ve/veya kampanyalarınızdaki görüşme dakikası gibi kullanım miktarı sınırlı hizmetlerinin %80 ve %100 sınırına ulaşması durumunda ücretsiz bilgilendirme yapılır.
Bilgilendirme alacağım kanalı değiştirebilir miyim?
Türk Telekom Ofis ve Mağazaları, 444 5 444 no lu Türk Telekom Kurumsal Müşteri Hizmetleri veya Kurumsal Online İşlem Merkezi’nden başvurarak bilgilendirme kanalınızı aşağıdaki seçenekler ile değiştirebilirsiniz.
- SMS ve Sıralı Bilgilendirme*
- Sadece SMS ile bilgilendirme
- Sadece E-posta ile bilgilendirme
*SMS gönderimi sağlanamaması durumunda sırasıyla e-posta ve sesli yanıt sistemi ile bilgilendirme yapılmaktadır.
Yapılacak bilgilendirme içeriğinde neler yer alıyor ?
Gönderilen bilgilendirme içeriğinde; hizmet numaranız, %80-%100 sınırına erişen ilgili kampanya/tarifeniz adı, kalan dakika ve ilgili yön bilgisi. Yapılan bilgilendirmelere son 2 saatlik kullanımlarınız dâhil olmayabilir.
Güncel kullanım miktarımı nasıl öğrenebilirim?
Aşağıdaki kanallardan güncel kullanım miktarınızı öğrenebilirsiniz.
- Türk Telekom Ofis ve Mağazaları
- 444 5 444 – Türk Telekom Kurumsal Müşteri Hizmetleri
- Türk Telekom Kurumsal Online İşlem Merkezi
- 0800 314 15 16 – Sesli yanıt Sistemi
Bu Servisi nasıl iptal edebilirim?
Aşağıdaki kanallardan güncel kullanım miktarınızı öğrenebilirsiniz.
- Türk Telekom Ofis ve Mağazaları
- 444 5 444 – Türk Telekom Kurumsal Müşteri Hizmetleri
- Türk Telekom Kurumsal Online İşlem Merkezi
- 0800 314 15 16 – Sesli yanıt Sistemi
Kullanım miktarı bilgilendirme servisi iletişim bilgilerimi güncelleyebilir miyim?
Bu servis bilgilendirmelerinde kullanılacak cep telefonu ve e-mail bilgilerinizi aşağıdaki kanallardan güncelleyebilirsiniz.
- Türk Telekom Ofis ve Mağazaları
- 444 5 444 – Türk Telekom Kurumsal Müşteri Hizmetleri
- Türk Telekom Kurumsal Online İşlem Merkezi
- 0800 314 15 16 – Sesli yanıt Sistemi
Paket aşım ücreti nedir?
Kullanım miktarı sınırlı hizmetlerde, aynı fatura dönemi içinde kullanılabilecek paket yönüne ait dakika miktarının aşılması durumunda yansıyan ücrettir.