Kullanım Kolaylıkları

Çağrı yönlendirme, Bekletme, Telesekreter hizmetleri ve daha bir çok hizmetimiz ile ilgili bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.

Kullanım Kolaylıkları

​İş telefonunuz kullanım kolaylıkları ile hayatınızı kolaylaştırıyor! Farklı kullanım kolaylıkları arasından seçeceğiniz işlemi, kodunu tuşlayarak hemen aktif hale getirebilirsiniz!

Kullanım Kolaylıkları Size Neler Sunuyor?​​​

İş telefonunuzu hangi durumlar için yönlendirmeye ihtiy​​​aç duyduğunuza karar verip, dilediğiniz ev, iş, cep ya da araç telefonuna, yalnızca birkaç tuşa basarak yönlendirme yapabilirsiniz. Böylece iş yerinizde olmasanız da size gelen aramaları kaçırmazsınız!

Çağrı Yönlendirme 

Telefonunuzu şehirler arası bir telefona ya da cep telefonuna y​önlendireceğiniz zaman, 0 ve "alan kodu"nu da tuşlamanız yeterlidir.

İş telefonunuzdan aynı anda 3'lü görüşme yapabilirsiniz.

  • Konferans görüşmeyi başlatmak için ahizeyi kaldırıp çevir sesi alın. Konuşmak istediğiniz telefon numarasını tuşlayın.
  • Karşı taraf cevap verince kapat tuşuna basarak özel çevir sesi alın.
  • Konuşmak istediğiniz ikinci kişinin telefon numarasını çevirdikten sonra kapama tuşuna basın.
  • Çevir sesi alarak 3'ü tuşlayın.
  • Aradığınız kişiyi konferansa davet etmekten vazgeçerseniz kapama tuşuna basarak özel çevir sesi alın, 1'i tuşlayın. Son aradığınız kişiyi beklemeye alıp, ilk aradığınız kişiye dönmek için kapama tuşuna basıp özel çevir sesi alın ve 0'ı tuşlayın.

Bu özelliğin kayıt, kontrol ve iptal işleri merkez santralden yapılır.

Telefonunuzla aynı santrale bağlı bir telefonu aradığınızda sürekli meşgul çalıyorsa, meşgul sesini duyduğunuzda kapama tuşuna basıp özel çevir sesi alın

 

Görüşme yaparken bir başka kişiden bilgi almak istiyorsanız:

  • Konuşma yapmakta olduğunuz kişiyi beklemeye almak için kapama tuşuna basıp bırakın ve özel çevir sesi alın.
  • Diğer numarayı tuşlayıp görüşmenizi yapın.
  • Aradığınız ikinci kişiyi beklemeye alıp, tekrar ilk konuştuğunuz kişiye dönmek isterseniz, kapama tuşuna basıp bırakın ve özel çevir sesi alıp 0 tuşlayın.
  • Kapama tuşuna basıp bıraktıktan sonra 1 tuşlarsanız, o anda görüşmekte olduğunuz kişiyle bağlantınız iptal edilir ve tekrar beklemekte olan kişiyle görüşebilirsiniz.

Eğer görüşme yaptığınız kişiyi başkasına aktarmak isterseniz:

  • Konuşma yapmakta olduğunuz kişiyi beklemeye almak için kapama tuşuna basıp bırakın ve özel çevir sesi alın.
  • Diğer numarayı tuşlayıp, karşı taraf cevap verdiğinde kapama tuşuna basıp bırakın, özel çevir sesi aldıktan sonra 2'yi tuşlayın. Konuşma otomatik olarak ikinci numaraya aktarılacaktır.

 

Birden fazla uyandırma kaydı yapılmışsa ve tüm uyandırma kayıtlarını silmek istiyorsanız, #55# tuşlayınız.

*Uyanmak istenen saat ve dakika 5 dakika ve katları şeklinde olmalıdır. İki uyandırma arası minimum 15 dakika olabilir. Günde maksimum 5 adet kayıt girilebilir.

Çalışırken ya da dinlenirken telefonun çalmasını istemiyorsanız: *26# tuşlayarak, telefonunuzu dışardan gelecek aramalara kapatabilir, aynı zamanda siz istediğiniz yeri aramaya devam edebilirsiniz.

 

Dilerseniz sık aradığınız numaraları hafızaya alarak, kendi telefon defterinizi oluşturabilirsiniz. En fazla 10 telefon numarasını hafızaya alabilirsiniz.

 

Dilerseniz, isteğinize göre, telefonunuzu belirli arama tiplerine kapatarak kilitleyebilirsiniz.

 

Kapama Tipleri

  • Acil kodlar hariç tüm aramalara kapalı: 1
  • Şehir içi aramalara açık, diğer aramalara kapalı: 2
  • Şehir içi ve şehirler arası aramalara açık, milletler arası, 900'lü ve cep aramalarına kapalı: 3
  • Şehir içi, şehirler arası ve milletler arası aramalara açık, 900'lü ve cep aramalarına kapalı: 4
  • Şehir içi, şehirler arası, milletler arası ve cep aramalara açık, 900'lü aramalara kapalı: 5
  • Şehir içi, şehirler arası ve cep aramalarına açık, milletler arası ve 900'lü aramalara kapalı: 6
  • Şehir içi, şehirler arası, milletler arası ve 900'lü aramalara açık, cep aramalarına kapalı: 7
  • Şehir içi, şehirler arası, 900'lü aramalara açık, milletler arası ve cep aramalarına kapalı: 8
  • Şehir içi, şehirler arası, cep ve 900'lü aramalara açık, milletler arası aramalara kapalı: 9
  • Şehir içi, şehirler arası, milletler arası, cep ve 900'lü aramalara açık, 118XY (11811 hariç) aramalara kapalı:13

Sık aradığınız ya da birden çok kez aramayı düşündüğünüz bir numarayı kaydederek, telefonunun ahizesini kaldırır kaldırmaz karşınızda bu numarayı bulabilirsiniz.

 

Tuşlayıp kapatın. Telefonunun ahizesini kaldırıp, 10 saniye beklediğinizde, telefonunuz otomatik olarak önceden kayıt edilmiş bu numaraya bağlanacaktır. Şayet başka bir numara aramak istiyorsanız, 10 saniye geçmeden aramak istediğiniz numarayı tuşlamanız gerekmektedir.

Uygulamanın iptali için: # 53 # tuşlayınız.

 

*Standart paketin tercih edilmesi durumunda ilk 10 mesaj ücretsizdir. Diğer mesajlar tarifesi üzerinden ücretlendirilir. Standart paket dışında bir paketin tercih edilmesi durumunda ise iletilen her mesaj tarifesi üzerinden ücretlendirilir.

Ve​rgisizVergili
(KDV %20,ÖİV%10)
Telefon KilitlemeHer program kaydı için7,029,126 Kuruş
Kısaltılmış Arama (10)Her program kaydı için14,0218,226 Kuruş
Tercihli Direkt AramaHer kullanım için7,029,126 Kuruş
UyandırmaHer program kaydı için14,0218,226 Kuruş
Her kullanım için21,0427,352 Kuruş
Rahatsız EdilmemeHer program kaydı için35,0645,578 Kuruş
Konferans GörüşmeHer 3'lü konferans görüşme için7,029,126 Kuruş
Meşgul Aboneyi BulmaHer kullanım için7,029,126 Kuruş
Son Arama Tekrarı*Her kullanım için7,029,126 Kuruş
Çağrı Yönlendirme**Program kaydı ücretsiz
Cevapsızda Çağrı Yönlendirme**Program kaydı ücretsiz
Çağrı BekletmeProgram kaydı ücretsiz
Meşgulde Çağrı YönlendirmeProgram kaydı ücretsiz
Bilgi Alma ve Çağrı AktarmaProgram kaydı ücretsiz

* Yeni talepler kabul edilmez.

** Yönlendirme için paketindeki görüşme ücreti alınır.

  • Ofisler
  • 7/24 Hizmet veren İşyerim Çağrı Merkezi’mize 444 5 444’ten ulaşabilirsiniz!

İlginizi Çekebilir

Kullanım Miktarı Bilgilendirme Servisi

Mevcut tarifenize ait dakikalarınızın %80 ve % 100 sınırına ulaşması durumunda bilgi almanızı sağlayan ücretsiz bir hizmettir.

İncele

Fatura Üst Sınırı Servisi

Fatura Üst Sınırı Servisi (FÜS) , belirlediğiniz fatura tutarına ulaştığında bilgi almanızı sağlayan ücretsiz bir hizmettir.

İncele